Eapavi.lv - Bojāts
Interneta veikalā eapavi.lv iegādājos apavus par 310 EUR. Sūtījums tika piegādāts plastmasas maisiņā, kurā atradās apavu oriģinālā kaste. Atverot sūtījumu, konstatēju, ka oriģinālais iepakojums ir bojāts, saplēsts un samīcīts. Par laimi paši apavi nav fiziski bojāti, taču arī oriģinālās komplektācijas bojājums ir uzskatāms par preces neatbilstību.
Dārgām precēm iepakojums ir būtiska sastāvdaļa, tas ir svarīgs kolekcionāriem, dāvināšanai utt. Manā gadījumā preci plānoju pasniegt kā dāvanu līdz ar to šāds iepakojuma bojājums man nav pieņemams.
Sazinoties ar eapavi.lv konsultantu, man tika piedāvāts risinājums: preces atgriešana un jaunas preces pasūtīšana. Šis risinājums nav pieņemams, jo ir skaidrs, ka atkārtoti sūtījums, visticamāk, atkal tiks piegādāts bojāts.
Manuprāt, lai novērstu bojājumus, oriģinālo iepakojumu nepieciešams ievietot papildu kastē, nevis plastmasas maisiņā, kurā kaste brīvi kustas un nav aizsargāta.
Tāpat konsultants izteica personīgu ieteikumu pašam iegādāties citu iepakojumu un dāvanu pasniegt citā kastē, kas nav pieņemami, jo tas būtu risinājums no manas, nevis veikala puses.
Ņemot vērā, ka prece man ir nepieciešama un nevēlos tērēt laiku tās atgriešanai un jauna sūtījuma gaidīšanai (īpaši ņemot vērā, ka nav garantijas, ka nākamais sūtījums netiks bojāts), esmu nolēmis preci paturēt.
Tomēr, manuprāt, šādā situācijā būtu godīgi, ja veikals piedāvātu kādu risinājumu, piemēram, daļēju naudas atmaksu, atlaižu kodu vai citu kompensācijas veidu.
Добавить комментарий