DT Mobile - Preces neatbilstība.
Nekad nepirkšu vairs no "Trodeks" veikaliem. Esmu LMT klients apt. 15 gadus(var būt pat vairāk), pieslēdzos kad LMT uzsāka savu biznesu. Pirmajos "Trodeks" veikalos vienmēr pirku jaunus telefonus, gan sev, gan visiem saviem ģimenes locekļiem! Nesen paņēmam mazcenas mobilo "DT Mobile" ("Trodeks") veikalā. Bija izvēlēts plauktā telefons ar WiFi atbalstu. Paprasijam pārdevejam vai ir kādas citas krāsas šīm modelim, viņš laipni piedāvāja ļoti skaistu variantu ar kuru mēs bijam ļoti apmierināti. Bet diemžēl tas ēzelis aizmirsa pateikt, ka tieši tajā nav WiFi (kurš mums bija ļoti vajadzīgs).
Nesam telefonu atpakaļ, sākuma dabujam atbildi kā viņi to nemainīs tā pēč kā no šī telefona jau bija veikti zvani! Uzrakstijam pieprasījumu pamatojoties uz pāterētāju tiesību aiz. likumu.
Atpakaļ dabujām idiotisko atbildi no kāda Taškāna. sk. pielikumu.
Padoms visiem! Labāk pārmaksāt, bet nopirkt to pašu telefonu vai "ELKOR" vai "KIMKO" veikalā. Bija gādijumi kad vajadzēja preci atgriezt, bez nekādam problemam, ar sapratni viņi atgriež naudu!
Комментарии (38)
Bet tu idiot nevarēji paprasīt par wi-fi funkciju otram telefonam? Pārdevējam nav jāatbild par jautājumiem, kurus neesi uzdevis! Kad pērc kko, tad pasaki ka tev vajag konkrēti wi-fi funkciju, un nebūs problēmu!
Besī ka šādi dauņi vēl jāmāca veikalā iepirkties.
Andrejs, nu tu gan esi oligofrēns!
Prasijam gan par WiFi funkciju debils! Izskatas ka tu esi vai nu "TRODEKS" darbinieks vai nabagais pārdevejs!
Neesmu nedz trodeks darbinieks, nedz pārdevējs!
Tu loh pats esi pateicis ka prasiji tikai wifi 1ajam modelim, tātad sanāk ka par otru modeli neesi interesējies vai tam ir wifi vai nav, un pārdevējam nebija nekas jāsaka ja tu pats neko nejautāji!!!
Tātad pats vien vainīgs, ka dēļ sava loha stulbuma nepaprasīji par wifi.
Došu tev muļķa pircejam piemēru kā rīkoties šādā situācijā "un vai šim modelim arī ir iebūvēts wifi uztvērējs?"...tā lūk tev daunim bija jājautā. nedz pārdevējs, nedz firma šeit nav vainīga, kā tikai daunis edgars.
Vairākus gadus nostrādāju DT Mobile, vainas mēdz būt dažādas, gan pārdevēja, gan klienta. Pārdevējs nav gaišreģis, un domas arī nelasa, tas ir komunikācijas trūkums, līdz galam neizrunāti jautājumi. Pircējam pašam jāsaprot, ja preci esi nopircis, garantija parakstīta, tad vairs neko, vienīgi, ja precei defekts.
Andrejs, nu tu esi galīgs dauns!
Runa bija tiaki par vienu telefona modeli, tikai par vienu, kurā ir WiFi, skatījamies tikai citas krāsas!
Līdza ar to mums pat nebija vajadzības atkartoti prasīt par WiFi esamību! Tagad ir skaidrs?
Trodeks/Dual veikalos tādu oligafrēnu kā tu daudz strādā, ar tādu vājprātnieku pat nav jēgas rūnāt!
"Es", kaut viens skaidri domajošs cilvēks te pārādas!
Visi jautājumi bija uzdoti par interesejošo modeli, viss, pilnība viss bija noskaidrots. Beigās paprasijam vaj ir kādas citas krāsas šim modelim.
Nebridinot, pārdevejs mums piedāvāja to nelaimigo modeli bez vajadzīgas funkcionalitātes!
Bija klāt 3 liecinieki, neviens no mums nedzirdeja kā viņš brīdināja par WiFi neesamību!
, iepriekšējajs komentārs uz tevīm neattiecās!
Edgar, tātad tu tiešām esi daunis!!!
Ja tev parādīja citu krāsu, tad domā ka tev nebija jāprasa kas ir un kas nav? tātad tas ir pavisam cits modelis. nemeklē attaisnojumu savam debīlismam un daunismam. pats vien esi vainigs.
Andrej kapēc jalieto tādi vārdi tev nav tiesību publiski otru apvainot ja nezini situāciju, atceries ka pircējam vienmer ir taisniba pardevējiem tas būtu jāzin, un nav dūmu bez uguns, neaizsvilies nepārzinot situāciju.
Ineresanti kas tas par modeli, kuram no krāsas iekšas atšķiras, ko Edgar?
Izlasiet uzmanīgi.Pircējs izvēlējās modeli konkrētu.Vienīgais ko pircējs vēlējās, tas bija TĀDA PAŠA MODEĻA TELEFONU tikai citā krāsā.Loģiski secinot, ka šajā gadījumā pārdevējam konkrētas telefona prasības tika uzstādītas.Vainīgs ir pārdevējs.Jo, ja telefonam nebija WI-FI tātad tas jau bija cits modelis.Klients pārdevējam neprasīja citu modeli, bet citu krāsu sev vēlamajam modelim.
ko cepās? protams pārdevēja vaina, ka nepabrīdināja, ka šī paša modeļa x krāsas telefona, nav Wi-Fi. un kas zin- varbūt vēl citi pribambasi. Uzskatu, ka šoreiz pircēja pusē ir 102% taisnības. Jūs, ja pirksiet, piemēram kršaino TV un gribēsiet ne melno, kas plauktā, bet tieši to modeli, bet sudraba krāsā, nesāksiet uzdot jautājumus- vai krāsains, vai darbojas uz 220V untml..., tāpāt mašīnai, ja Audi 6 melnā krāsā ir bremzes, tad sudraba varbūt nebūs?...
полностью согласен с Едгаром в dt mobile полные уроды сидят!
недавно тоже покупал телефон, дефект выявился при первом же звонке, трищит динамик. приехал к ним с притензиями и просьбой на разрыв договора, мне тоже сказали что т.к. с телефона уже звонили мы его необменяем и тем более деньги не вернём.
похоже что они забили на все законы, делают что хотят идиоты.
Jā tas ir taisnība kā telefonu nepieņem atpakaļ tiaki tāpēc kā no ta zvanīja tad tas ir pilnīgs stulbums. Kā cilvēks var konstatēt defektu nelietojot preci?
jums vajag grizties uz PTAC.
Veiksmi
Vainīgs pārdevējs, bez variantiem! un preci janomaina neskatoties ne uz ko! jā būs vajadzīga palīdzība, uzrakstiet, palīdzēšu iesniegt papīrus uz ptac.
Andrejam varu ieteikt aiziet pie psihologa.
nekād neņemiet telefonus "Trodeks" (DUAL / Dt Mobile) veikalos. Nezinu no kurienes viņi tos ved, bet kvalitāte ir ļoti slikta. salidzinot vienadus aparātus pirktus no trodeks un atvestu no UK atšķirība redzama uzreiz. un nopirktais telefons no trodeks viss drizāk nodzīvos ne vairāk pa gadu, ja paveiksies tad divus.
Runa varētu būt par tel Samsung S5230 jo viņi ar savu otro brālīti S5230 tik tiešām ir vienādi un atščirās tikai ar to ka vienam ir WIFI bet otram nav:)
Ja šeit kads ko saprastu no MT tad nerakstītu muļķības un neaprietu autoru:) Un šāds tel modelis nav vienīgais kas ir identisks ar izskatu bet atščirās ar krāsu un WIFI funkciju:) Es pilnībā piekrītu autoram ka vainīgs ir ''pārdevējs'' ja viņu tā var nosaukt.
Pārdevēju atlaist no darba!
Edgars, vai varētu pateikt tā pārdevēja uzvārdu un kurā vietā vinš strādā?