DT Mobile - Nekvalitatīvi telefoni
Nekad neko neiepērciet šajos veikalos. Nopirku telefonu par 380 Ls Ls, kurš nostrādāja 5 mēnešus un tad sāka uzvesties pilnīgi neadekvāti. Nesu atpakaļ uz veikalu, kur man to laipni pieņēma pēc garantijas talona uz servisu. Pieņēma, bet atpakaļ neatdod. Telefons pazudis. Paņēma arī oriģinālo garantijas talonu ar visu 'čeku un tagad pamatojoties uz to ka nav dokumentu un nav iepakojuma kastītes, mēģina mani apvārdot ka man nav tiesības saņemt ne naudu, ne adekvātu telefonu. Telefonu nevar atrast nevienā no viņu servisiem. It kā esot ārzemēs, taču neviens nezina kādā valstī. Man sāk rasties aizdomas, ka šī firma tirgojas ar jau brāķētiem vai zagtiem telefoniem. Te iespējams var palīdzēt tikai ekonomikas policija, jo tā ir krāpšana. Valdes priekšsēdētājs šai firmai ir Uldis Briedītis. Neiepērcieties šajos veikalos.
Комментарии (21)
Ta nu gan nav taisniba! Varbut pardeveja neizdaribas delj ta noticies, bet ne jau tadelj ka kautkas brakjets vai zagts. Mulkjibas!
Piekritu tev! Man bija lidziga situacija, bet tikai 3 gadus atpakal. Mes tomer cinijamies ar viniem un izcinijam telefona apmainu pret jaunu. Bet tas neko neizmanija, jauns telefons tapat ka vecais vienu menesi bija pie manis, 2 nedelas remonta.
Man pēc gada lietošanas nojūdzās mazcennieks SE. Pieņēma garantijas remontā un pēc nedēļas viss bija kārtībā.
Bet cien. Vita nav čeka - nav telefona. Pati vainīga, ka atdevi.
Nu tad skrien pie tās ekonomikas policijas. Un kurš ir tas gudrais, kas atdod oriģinālos dokumentus? Varbūt pašam telefons bija zagts un ar viltotu čeku un garantijas talonu tika nodots remontā? Nevajag nomelnot firmu!
Ja ir iespējams, tad elektrotehniku vajag pirkt ārzemes. Tam ir divi plusi - 1.lētāk, 2.uz remontu prece nekad nebūs jānes, jo tā neplīsīs. Ja mobilais telefons pirmo 5 GADU laikā sāk neadekvāti uzvesties, tad tas ir pēdējais lūz nis!
Starp citu, man jaunais mazcenas telefons ir darbojies 5 mēnešus, tagad jānes uz remontu, jo nepārtraukti uzrāda, ka telefonā neesot simkarte-sviests. Palasot komentārus, tagad domāju, ko darīt, iet uz patērētājiem uzreiz, vai kā?
vita tu nu gan esmi muļķe... bet tev takš uz roaks jābūt serviscentra lapiņai ka tev telefons ir nodots remontā meklē to rokā un viss būs labi... :D
Vispār jau Uldis Priedītis ir priekšsēdētājs, kāds gan Briedītis :) bišk jau nav kļūdaina info
Jā, starpcitu Uldis Priedītis. :D
Otrkārt firma ne piekā nav vainīga.
treškārt, tu, kundzīt, pārspīlē, tā nav nekāda krāpšana, tu pat nezini ko nozīmē krāpšana.
tu pat nespēj ietekmēt citus cilvēkus, viņi ir pirkuši, pērk un pirks telefonus (un ne tikai) Dual, Trodeks, Trodeks IT veikalos. Jo citiem nav nekādu problēmu! telefoni strādā gadiem un viss ir labi.
Riktiiga zoss ko lai saka ...
bija lidzigi, jo simkarte nebij lidz galam (klikshkjim) ielikta telefonaa -------->
Starp citu, man jaunais mazcenas telefons ir darbojies 5 mēnešus, tagad jānes uz remontu, jo nepārtraukti uzrāda, ka telefonā neesot simkarte-sviests. Palasot komentārus, tagad domāju, ko darīt, iet uz patērētājiem uzreiz, vai kā?
1. Nododot telefonu remontā, izsniedz kvīti. Tajā ir ierakstīts telefona IMEI, akumulatora nr., lādētāja nr.(ja tiek nodots servisā)
2. Nevien pārdevējs nepieprasa Tev uz serviscentru sūtīt čeku un oriģ. garantijas talonu, bet nokopē tos.
3. kur tad liki oriģ. iepakojumu???
Piekrītu, ka šī sabiedrība maigi izsakoties, neciena patērētāju un klaji ignorē viņa tiesības, rupji pārkāpj Patērētāju tiesību aizsardzības likumu.
Viens no pēdējiem notikumiem, atbild patērētājiem (PTAC), ka piekrīt patērētāja sūdzībai, ir atzinuši sūdzību, mainīs telefonu, bet turpmāk turpina pircēju "čakarēt", klaja bezkaunība un cinisms.
Pilnībā piekrītu par tiem telefoniem it sevišķi par Mazcenas telefoniem (ir bijusi saskarsme ar LMT mazcenniekiem), lūzt viens pēc otra un tā sanāk ka 1/2 sava mūza tas telefons pavada garantijas servisā... Plus tam visam ka daļai telefonu nav pat oficiālo garantiju, tikai Trodeksa lapelīte. Man jau nepatīk, vienīgais tagad viņi tos telefonus arī maina.
Telefonus ražo ražotājs bet veikali pārdod.
1) Pērkot var pārbaudīt kad telefons ir reģistrējies tīklā. Pazvanot uz operātoru LMT, Tele2, vai bite, var nosaukt IMEI kodu telefonam un pajautāt kad tas ir reģistrējies tīklā. Ja būs lietots iepriekš tad pateiks astronomisko datumu. Ja nebus tad zini ka jauns.
2) Ja telefons ir zakts tad tas ir 70% bloķēts, vai mainīts IMEI kods ( kas nesakritīs ar kastīti, telefona zem baterijas IMEI ar programmā iešūto. Var pazvanīt uz ražotāja HOTLINE talruni un nosaucot IMEI gan ja upateiks kadam izplatītājam tas pārdots.
3) Mazcenas telefonu kvalitāte tak netiek ietekmēta. Vai tad Latvijā domājat būtu tik viegli izsprukt cauri tik lielai firmai kā DT Mobile ja viņi pārdotu tādus brāķus. Smiekli nāk.
4) Ja man piemestos caureja no Rimi pirktas pārtikas, vaitad es gruzītu rimī? Es ietu pie ražotāja.
Izskatās ka visi ir no laukiem, un domā ka veikalos reāli preci smērē, ir tak instances kas to pārbauda regulāri.
Ja ir k-kādas problēmas ar PRECI tad vainīgs ir pārdevējs vai pakalpojumu sniedzējs.
4) Ja man piemestos caureja no Rimi pirktas pārtikas, vaitad es gruzītu rimī? Es ietu pie ražotāja.
tu ietu pie ražotāja, bet cilvēks kas zin Latvijas likumus - ietu Rimī.
Un visiem skaidrs ka Kastanis ir ta pati "liela firma DT Mobile " raxta sheit muļķības lai saputrot cilvēkiem galvu.
Komentēja: Jurists - Kastanim 07-03-2010 tipisks gultā slapinātājs un piedevām ar caureju
Nekad nepirkšu vairs no "Trodeks" veikaliem. Esmu LMT klients apt. 15 gadus(var būt pat vairāk), pieslēdzos kad LMT uzsāka savu biznesu. Pirmajos "Trodeks" veikalos vienmēr pirku jaunus telefonus, gan sev, gan visiem saviem ģimenes locekļiem! Nesen paņēmam mazcenas mobilo "DT Mobile" ("Trodeks") veikalā. Bija izvēlēts plauktā telefons ar WiFi atbalstu. Paprasijam pārdevejam vai ir kādas citas krāsas šīm modelim, viņš laipni piedāvāja ļoti skaistu variantu ar kuru mēs bijam ļoti apmierināti. Bet diemžēl tas ēzelis aizmirsa pateikt, ka tieši tajā nav WiFi (kurš mums bija ļoti vajadzīgs).
Nesam telefonu atpakaļ, sākuma dabujam atbildi kā viņi to nemainīs tā pēč kā no šī telefona jau bija veikti zvani! Uzrakstijam pieprasījumu pamatojoties uz pāterētāju tiesību aiz. likumu.
Atpakaļ dabujām idiotisko atbildi no kāda Taškāna. sk. pielikumu.
Padoms visiem! Labāk pārmaksāt, bet nopirkt to pašu telefonu vai "ELKOR" vai "KIMKO" veikalā. Bija gādijumi kad vajadzēja preci atgriezt, bez nekādam problemam, ar sapratni viņi atgriež naudu!
taatad taa man ar tiko nopirku telefonu 2as nedeljaspstaigaaju un nojuudzaas sheema pilniigi jauns slaideris un tagad man jau triis nedeeljas jaagaida bijaatas itkaa 4as detaljas un jaa vismaz panjeema uz garantiju! bet jautaajums taads kas notiek kas tie par telefoniem ka sapliist 2u nedeelju likaa, nev mests un nav atsists pilniigi jauns bez skrambinjaam. dusmas!
Nu kādu jūs te sviestu dzenat! Nu nevaru pilnīgi! LMT UN DT Mobile ir izlaidusi savus klientus un tie jau uz galvas lien un par katru nieku skrien raudāties un sūdzēties! Un vienmēr firma ir kādam parādā un vienmēr jums ir tiesības, bet jūs, draugi, esat piemirsuši, ka jums ir arī pienākumi! Pienākumi normāli lietot MT! Nez kapēc mani visi mazcenas MT ir nokalpojuši (pirkti tieši DT Mobile) godam, lai gan arī ir bijuši remontā :) un pārprogrammēšanu es neuzskatu par kādu baigo defektu-jebkurš mūsdienu MT kaut reiz bet aizies sviestā, jo ir piebāzts ar sazin ko :) Nezkapēc, ja jums nolūzt dators, jūs pirmkārt pārinstalejat Windows un nevis uzreiz nesat to pārdevējam, neredzu atšķirību attiecībā pret telefoniem.
Par to, ka MT pazudis un nav nekā pašam palicis uz rokām..nu tad tiešām jābūt losim, lai tagad bez neviena dokumenta kaut ko pieprasītu!
Par lietotiem MT smiekli nāk, gandrīz visi Latvijā tirgojošie MT veikali un uzņēmumi iepērk no DT Mobile telefonus, jo tiem ir arī vairumtirdzniecības nodaļa un jūs tos pērkat citos veikalos kā baigi atšķirīgos, bet tie jau ir tie paši... Aizejiet uz Biti vai Tele2 un nopērciet tur MT un mēģiniet samainīt, itīpaši Bitē, tad gan jūs sapratīsiet, ka LMt savos veikalos iet pretim katram, jaklients pats neuzprasās uz pretējo ...