Draivs - krāpšana
Sazvanīju servisu, palūdzu evakuatoru jo auto nebija iespējams pielaist, atbrauca evakuators, reāli bija jāved 3 km, teica ka tas maksās EUR 20,00. Padārgi bet, negribējās kaulēties. Kad saņēmu rēķinu evakuācija jau bija nevis solītie EUR 20,00 bet gan EUR 33,00, jāmaina bija visas siksnas jo ģeneratora siksna plīsa un it kā tika parauta zem zobsiksnas. Kad it kā sataisīja auto rēķins bija kosmisks EUR 480,00 par siksnu maiņu. Nebūtu tā kā par daudz? Tad vēl teica ka kolektora blīve jāmaina jo pūšot garām, es atteicos. Izņemu auto no DRAIVS servisa un no tā apakšas gāzās ārā eļļa. Un tādu auto viņi atdod klientam paprasot par siksnu nomaiņu EUR 480,00, kauna nav. Aizbraucu uz STEKOR servisu Sarkanā ielā 1, un tur uzreiz man pateica, ka kolektora blīve nav jāmaina bet ir jāmaina turbīnas vakuma šļauka pa kuru arī šņāc ārā gaiss un pil eļļa. Vai tad DRAIVS meistari to neredzēja, laikam ir pilnīgi akli. Nevienam neiesaku tur remontēties, viņi krāpj klientus un vēlas mainīt to ko nemaz nav jāmaina bet reālu un acīm redzamu problēmu neatrisina. Kauns.
Комментарии (9)
Lai izsti redzot problemu jaskatas rekina kuru atdod noremontejot masinu, 480 nav daudz skatoties ka evakuators maxa 40 eriki visas siksnas ap 200 un darbs zem masinas kur viss nokoksejas..
Jus esat nikni tapat ka butu jus atbraucusi ar savam detalam.. vakum trubinas varat pasat sataisit.. ja jums csdd rada parak lielo co2 tad jaskatas kur iziet gaiss bet citadi nav jaremonte.. par ellas teksanu visi turbini dzen elle un jums vienkarsi janomazga motoru..
Nenemiet ļaunā, bet labāk nerakstiet! Paldies, jauku dienu!
Sveiks Juri,
Pārskatot rēķinu un pārarunājot ar Draiva darbiniekiem situāciju, noklausoties telefonsarunas, noskaidroju, ka evakuācijas maksa ir kļūdaini piemērota lielāka. Starpību-Eur 15 vari saņemt Draivā vai arī pateikt uz kurieni un kad šo naudiņu aizvest, sagādnieks aizvedīs.
Par remontdarbu izmaksām- visas izmaksas ar Tevi tika saskaņotas telefoniski.Bez telefoniskas saskaņošanas remontdarbus DRAIVS neuzsāk. Tev bija visas tiesības no remontdarbiem atteikties, ko Tu izmantoji, lai atteiktos no ieplūdes kolktora blīves maiņas. Autoservisa pieņēmējs sarunā min izplūdes kolektora blīves maiņas nepieciešamību, un var skaidri dzirdēt, kā Tu atsakies veikt jebkādus citus darbus, izņemot zobsiksnas, celiņsiksnu un eļļas un filtra maiņu. Tādēļ arī netika veikta precīzāka diagnostika, jo, kā jau pats mini sūdzibā, "ir jāmaina turbīnas vakuma šļauka pa kuru arī šņāc ārā gaiss", no kā izriet, ka gaiss izplūst gan pa izplūdes kolektoru, gan pa cauruli. Šī caurule neatrodas veicamo darbu tuvumā, kā dēļ arī tas netika konstatēts, kā arī, par cik klients atsakās veikt pārējos nepieciešamos darbus, tālāka (fiziski demontējot auto detaļas) diagnostika netiek veikta.
Būtu jauki ja Tu būtu norādijis uz kļūdu rēķinā pirms tā apmaksas, to uzreiz izlabotu. Attiecībā par pārējo šai sūdzībai pamatu nesaskatu, ja jau pats esiet piekritis remontam par konkrētu summu, tad esiet piekritis, ar varu neviens nekādus darbus veikt neuzspiež.
Pielikumā izrakstītais rēķins, kurā var redzēt kādi tieši darbi ir veikti, un ka rēķina summa ietver arī Pievienotās Vērtības Nodokli.
Sazinieties ar Draivu, lai mēs varētu vienoties par EUR 15 atmaksas laiku un vietu.
Pārmaksātās naudas summas varat droši atgriezt uz norēķinu kontu no kura saņēmāt apmaksu par veiktajiem pakalpojumiem.
Pārmaksāta naudas summa vēl joprojām nav atgriezta. Izskatās ka DRAIVS darboņi ir populisti un vārdi ar darbiem kopā neiet. Kārtējo reizi pierādās fakts ka šis ir krāpnieku kantoris.
Un to arī bez atsevišķa aicinājuma kā godprātīgs komersants varējāt izdarīt, taču minētais laikam nav uz jūsu uzņēmumu attiecināms. Un vakuma šļauka biju pušu pie pašas zobsiksnas kur tika veikti remontdarbi, tā kā par to, ka neredzējāt nevajadzētu teikt, drīzāk nebijāt ieinteresēti to darīt jo šo darbu pašizmaksa ir ne vairāk kā EUR 10,00 vērta, turpretim kolektora blīves nomaiņa jau ir pasākums kur varētu prasīt daudz lielāko honorāru.
Sveicināts, Juri,
Šodien tika veikts naudas atmaksas pārskaitījums, dažādu iemeslu dēļ nebija iespējams to izdarīt ātrāk, atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Attiecībā par cauro cauruli- ja tiktu veikta tālāka diagnostika un tiktu noskaidrots, ka gaisu piesūc tieši caurule, tiktu mainīta tieši tā. Draivs neveic remontdarbus, kas nav nepieciešami, kā arī visus nepieciešamos remontdarbus un to izmaksas vienmēt saskaņo ar klientu. Žēl ka Tev par Draivu ir radies nepareizs priekšstats.
Skatos arvien vairāk un vairāk cilvēkiem rodas pareizs priekšstats par Draivu.
Interesanti, ka rēķinā nav noraditi ne detaļu kodi ne izmaksas. Udenssuknis vien var maksāt ap 400 eur.
Bet tas ir draiva stilā visu sačakarēt un tad izlikties ka mes jau neko. Klients takš vainīgs.
Atkal tas slimnieks uzzīmējies :D Ja jau ūdenssūknis maksā 400, bet rēķins ir 470, tad jau viss zajebis, dauni. Laikam kamēr tāfelē Tev neiedos neaizvērsies :D