www.sudzibas.lv Draivs Slikts serviss

Draivs - Slikts serviss

Draudzenei pusceļā uz darbu - uzkāpa mašīnai temperatūra līdz maksimumam. Apstājusies meitene, ceļmalā ar dūmojošu mašīnu no kapota-pievērsa vairāku cilvēku uzmanību! Vairāk kā 3 cilvēki apgalvoja ka tosols izsprādzis, un noteikti ka pie vainas ir galvas blīve-nezinu kā, taču tika sarunāts evakuators no autoservisa draivs. Evakuātors laipni aizveda draudzeni līdz pat darbam. Pa ceļam draudzene izstāstija notikušo un ko citi teikuši-vairākkārt atkārtojot par galvas blīvi un teica lai veic visas nepieciešamās darbības, kas nepieciešamas. Serviss visai ātri salaboja auto-sapildīja antifrīzu-itkā atgaisojuši, izbraukuši-šiem šķitis vis oki doki! Taču maza atkāpe (serviss atgādina ibumetīnu) novērš uz brīdi kaiti... Taču kas izraisīja antifrīza uzvārīšanos viņiem vienalga!? ! Pirmais un galvenais pārbaudīt vai strādā vārsts un pats pats galvenais - galvas blīve? Nu commoon! - toties ar konfektēm gan pacienāja! Paldies - mašīna tagad ir tolmetā!

Комментарии (26)

L lifegood 23.11.2017

Man būtu kauns ka mana sievete risina auto problēmas ! A, pasekot temperaturai nevarejat pēc auto saņemšanas ! Un kā tie cilvēki var kautko apgalvot ! Tu gan baigais vecis esi, te tu druka, tak aizbrauc uz Draivu un risini problemu tur !

K [email protected] 23.11.2017

lifegood...vienmēr visur mūsdienās ir jābūt klāt? Nekam vairs nav garantijas vai uzticības? Vēl jo vairāk servisa sauklī iedziļinoties. Darbu viņi arī ātrāk beidz nekā norādīts- darba laikā...varētu jau rakstīt visu penteri-taču nedrīkst drukāt-----būšu savādāk baigais vecis.

K [email protected] 23.11.2017

Tā īsti nav ar ko aizbraukt :D tas tā-protams joks, taču! Tad kam vajadzīga ir šī sūdzembībeļu lapa?>lai cilveki zinātu kas un kā!Starp citu pasekojām līdz mājām :D nu tad kad jau rokas nolaižās -tad sākam sekot... draivā jau parasti meistari -saslimuši zinkā -ķiplokus neēd laikam!

K [email protected] 23.11.2017

Vispār mašīnu pavēlnieki...vai spiediens motorā jāizmēra ja tosols gāžās laukā? :D

Работяга 24.11.2017

Ja tas gazas lauka un nav bojajumu motora tad ir gaiss tosola slutenes!

K [email protected] 24.11.2017

Nu tad jau sanāk ka draivs- apskatījās mašīnu -pēc meistara domām viss bija kārtībā ielēja antifrīzu -atgaisoja-taču pēc 60 km tas bija izsprādzis atkal tad sanāk ka burbuļi trubās uzkarsēja motoru līdz nokaušanai!?!

Работяга 24.11.2017

Ne! Izskatas ka tu atbrauci teici ka motors parkarsts, vina nostaveja, tu atnaci un pats vina panemis... izskatas ka tur ir gaiss vinu jaiedarbina noskruve tosola korki un pagaidi kamer masina uzsildisies un tosols ies ne pa mazu apli bet pa lielo idzenot gaisu ara no motora... ja motoram ir gais tad tur nav vietas tosolam un to raus ara no motora!

Работяга 23.11.2017

Ksflints tosols gaz ara jo motors bija parkarsts.. un bija parkarst tapec ka bija gaiss tosola slutenes.. un ja jus parkarsat motoru jebkuram meistaram nav izdevigi to remontet.. un ja jusu motoram ir 10 gadi tad izdevigi to uznest luznos... Ja jums sis saits liekas ka labs joks un var raxtit anekdotes tad mes uzrakstisim sudzibu administracijai un jusu sudzibu nodzesis...

K [email protected] 24.11.2017

Pēc tavām domām rabotjaga sanāk tā-servisa darbinieks apņemās sataisīt-kjip sataisa,-tad nodomā citēju jūsu rakstīto---parkarsat motoru jebkuram meistaram nav izdevigi to remontet.. un ja jusu motoram ir 10 gadi tad izdevigi to uznest luznos ...varbūt tad uzreiz vajadzēja pateikt nav jēgas taisīt? Manis pēc lai dzēš šeit jau tā pat visiem kam vajag ir skaidrs -kas ir kas!

Работяга 24.11.2017

Jap, izdevigi nest luznos, jo liet motora pec kura sapratisi ka tas galigi sabrukts..maxa par motora remontesanu kadi 300 eriki pec kura var nestradat tomer izmesta nauda klienta pec nedelas cakaresanas kad var nopelnit no kas cita... domaju normalais meisars to sapratis bojat servisa reputaciju labak nomest to masinu kaut kur stavvieta kamer klient to pats pamanis!

S SESKIS12 24.11.2017

Uzreiz pēc auto atdošanas atkal motors uzkarsa un dzeses šķidrums izgāzās? Kādēļ nelabojāt auto tālāk? Galvas blīves darbību, man šķiet, pārbaudīt nevar, tas ir vienkāršs blīvējums. Un kādu vārstu jāpārbauda?

K [email protected] 24.11.2017

Un ko tad uz šīs pasaules vispār var pārbaudīt? Tas takš muļķim skaidrs ka blīvi var izšaut un galvu deformēt ja temperatūra strauji uzrauta uz maximumu!Motors nopuņkojies ne par ko neliecina? Taču kādēļ man -savā darba laikā jālien motorā un tas jakonstatē?-ja reiz mašīna bijusi pie meistara?

K Krishinjsh 24.11.2017

Kārtējā sūdzība no kuras neko neavr saprast. Kādēļ tolmets? Cik sapratu mašīna saplīsa, tika salabota un pēkšņi tolmets? Tad tomēr netika salabota, vai servisam ziņojāt, ka vēl kaut kas neiet?
Remonti nav tik vienkārši, kā varētu likties un nereti rodas situācijas, kad saremontējot kaut ko sākotnēji viss strādā, bet pēc tam pabraucot izrādās, ka vēl kaut kas nav kārtībā un ir jāmeklē tālāk, ja finālā tiek secināts, ka vainīgs patiesībā bija kaut kas cits nevis tas, kas salabots, tad ir pamats servisam prasīt atpakaļ naudu par nepareiiz noteikto problēmu un izmaksām, kas ar to radušās. To visu normālos servisos cilvēcīgi var sarunāt, nezinu vai konkrēti šajā to var, bet ar tāda veida komunikāciju Tu noteikti tiktu tālāk nevis norakstot mašīnu un veidojot nepilnīgu sūdzību šeit..

K [email protected] 24.11.2017

Kāda tev nepilnīga sūdzība? Viens jautājums krishinj tev...uzkarstot mašīnas motoram-pastāv risks sabeigt galvu vai galvas blīvi? Ja pastāv tāds risks un meistariem ir dota zaļā gaisma visu pārbaudīt un sataisīt -tad kas ir vainīgs? nepilnīga sūdzība?

K [email protected] 24.11.2017

Uzreiz neuzkāpa-pēc nobrauktiem 10km sākās temperatūras celšanās-pēctam uzreiz strauja kriššanās un tā 40km!(ja nēsi mehāniķis tad jārausta pleci) pēctam mašīna nostāvēja 2 dienas faktiski nekustināta 3šaja dienā draudzenei bija grūti piedarbinat mašīnu taču ilgak pastartējot izdevās!pēctam devās uz darbu un pusceļā atkal zupa laukā pa radiātora korķi...Ar vārstu domāju-termostatu,kā arī -ja reiz mašīnas motors niķojas būtu takš jāķeras pie kompresijas mērīšanas, kas ir viens no vienkāršākiem un pieejamākiem diagnostikas veidiem.(Godīgi sakot-ja tu meistaram pasaki lai pārbauda visu un sataisa visu tad šādai diskusijai vispar nevajadzētu būt) kad biju draivā kopā izņemt mašīnu-tikai vēlāk pieleca-ka darbinieks noteikti nav mašīnu darbinājis tik ilgi-vai izbraucis-kad sāk kāpt temperatūra, saprotams paļaujās uz savu meistarību! Protams variet nosodīt mūs cilvēkus kas neko īpaši nejēdz no visām kompresijām, antifrīziem trubiņām,termostatiem-taču ne vienmēr ir laiks to vien darīt kā šurpu turpu braukat uz servisu -kur tev pakāpeniski mašīnai novērsīs problēmas. taču jautājums ir tikai viens-ja mašīna ir uzkarsēta-vai meistaram nevajag pārbaudīt-vai brīdināt par izrietošajām sekām? Jeb ielej antifrīzu -un mizo...?

S SESKIS12 24.11.2017

Cik noprotu sākumā viss bija OK, pēc tam sākās vecā kaite, un Jūs turpinājāt auto ekspluatēt. Tad jau servisa vaina te ir tikai tā, ka, ja tā neizdarīja, atdodot auto nepabrīdināja, ka ir jāpievērš uzmanība temperatūrai.Bet šaubos ka nebrīdināja. Bieži sākumā viss ir ok, izsildot auto viss ir ok, bet kad brauc garākus gabalus, "izlien" vecā kaite. Šādi defekti ir jālabo, ne jāturpina auto mocīt. Man jau šķiet ka pats auto nokāvi, tagad čīksti.meklē vainīgos. Šāda uzvedība raksturo beta vīriešus, kuri baidās risināt problēmas klātienē, bet ir droši interneta vidē. Un mana sieviete nekad nerisina auto remonta jautājumus, to daru es, jo esmu Vīrietis un rūpējos par savu Sievieti. Žēl Tevis.

Работяга 24.11.2017

Malac latviesu draugs, ta ari jaraxta!

K [email protected] 24.11.2017

Nē -mašīnu nekustinam-nobraukti ir 60km! Tavi secinājumi ir dikti sekli- un kam tu ko pierādīsi-jā nobrauca 60km-----jo dzīve piespiež-steigties uz darbu,darīšanās un citās lietās.Visi nevar būt mājās tupētāji-ir arī darba laiks -izbraukumi utt. par tolmetu bija nelāgs joks-mašīna iet(knapi) ieplūde pilna ar antifrīzu galvas blīve un vārstu blīve pilnīgos puņķos un mašīna dūmo kā lokomatīve- tāpat jau vairs nav ko cerēt uz brīnumiem, kapitālais remonts neatmaksājās.Ir jau cita mašīna. Vēlējos padalīties ar info-kā ir jāsagatavojās dodoties uz servisu ar līdzīgām problēmām!

S SESKIS12 24.11.2017

Tak pats turpini viņu kaut :D Ja jau tagad remonts neatmaksājas, tad būtu atmaksājies? Tad izmaksas būtu tieši tādas pašas :D Pat mazākas, jo viens pajoliņš neturpinātu auto bendēt. Fuj tev.

K [email protected] 24.11.2017

https://autogalvuremonts.wordpress.com/2012/07/17/dzesesanas-sistemas-diagnostika/

S SESKIS12 24.11.2017

Šim vajag šo :D

K [email protected] 24.11.2017

Paldies par humoru: d taču lai tev dzīvē - kafejnīcās-vecas kotletes. Ceļojumos-pazūd lidostā koferi! Celtnieki aiz sienas salodē ūdens trubas ar mikro plaisām! Frizieris nogriež matus kā p.. *m. : d un tad uzliec uz desktop šo bildi!

S SESKIS12 24.11.2017

Šis tak i slims. Tev gan visu to vis vis labāko! Lai auto neplīst un labi kalpo jaunais. Bet, redzot Tavu attieksmi pret iepriekšējo, nobeigsi arī šo un meklēsi vainīgos :D

K [email protected] 24.11.2017

Jā attieksme tiešām bija slikta, vienmēr vedām un arī šoreiz ar visu ķibeli aizvedām uz sia... servisu...vajadzēja pie koļas uz garāžu...kas tu par cilvēku, aizstāvi tos kurus nevajadzētu...slims es esmu-tu uzminēji-tādēļ varu atļauties paslimot pa mājām un laiku tērēt-rakstot stulbības pret stulbībām...zinkā -tik rodās jautājums ko tu šeit -piesedz-tāds aizstāvis varam jau arī aizbraukt pie jums. -pipe...***..s nekāpiet ar netīrām dubļainām kājām-mašīnās kas tiek jums uzticētas-stāvvieta arī jums nav -mašīnas stāv dubļos-nu tās miskastes priekšpusē ir vizītkarte jūsu mi...

S SESKIS12 24.11.2017

Kā jau teicu- visu Tev to vis labāko, lai veicās Tev dzīvē.

T TswJos13 17.01.2018

Vot Draiva pārstāvjuslaikam tikai ar ķieģelivar apklusināt, nu nav mazie puikas ne pie ka vainīgi. Ar asaram uz acim, ja nepalīdzar draudiems. Jā armija jums čaļibutu palīdzējusi. A tāpat smiekligi vairs nav, smird un smird

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы