Draivs - Klients točna nav karalis
Diemžēl atkal garām,
Īsumā ir ta dzirdeju un lasiju par Draivs servisa labo attieksmi un darbu. Tā kā auto ir diezgan specifisks uzrakstiju meilu lai uzzinātu vai uzņemsies šādu remontu. (dzesēšanas sistēma čupā)
Man parprieku atbildēja, ka jazin simptomi, tad pateica ka vajag dzineja galvas slīpēšanu veikt. Nesmu automehāniķis, bet zinu ka to uz sitiena notwikt nevar. Nolēmu ok riskēšu, uzjautāju kad man piegeikt evakuatoru. Man par prieku atbldeja ka: Ja mašīna kustinama tad lai saucu tagat jo nepieciesama parbaude cik slikti ir. Ju labak, izsaucu atbrauca calis ātri pret to nekādu pretenziju visu izdarīja atri un rūpīgi.
Kad pajautāju ka ir ar braukšanu lidzi sekoja: zvans bosam un atbilde ka nav jegas. Ātrāk par piektdienu nevarēs apskatīt. Nu ok, auto jau uz evakuatora kā ari nav kustināms. Nu lai jau stav tad pie draiva stāvvieta.
Un lūk seko parsteigums. Trešdien atdevu auto lidz pat sodienai ne kadas zinas no viniem nav. Uz e-pastiem neatbild, uz zvaniem arī ne. Nu
Tagat tagat sapratu, ka auns uzķēros uz reklāmām, pirmtdien būs jabrauc pakaļ auta un jamaksa vel par evakuaciju uz citu serviau. Un jega no ta 5 dienu stavvieta.
Taka par profifionalitati neko teikt nevaru, jo parbaudit netaisos. Bet garantēju ka karalis ir boss ne klienti, atri tur tikai vias notiek lai jus pie viniem tiktu, unatsauksmes ir lielaka dala maksligi dzimušas.
Vismaz būtu devuši kāda veida ziņu varbut butu kaut kads respekts pret klientu. Bet ignorēt jau ir reāla necieņa. Ka ari atvainojos par pareizrakstību rakstu no mobilā tālruņa, un pateicoties draiva komandai steidzos.
Комментарии (19)
Pielikumā e-pasta sarakste ar Mārtiņu, par sūdzības pamatotību un iesniedzēja adekvātumu spriediet paši. Jau sākumā tiek minēts, ka remonts notiks nākamnedēļ, t.i. nedēļā, kas seko Septembra mēneša pēdējai nedēļai. Sūdzībi steidzīgais Mārtiņš jau "uzcepis" sestdien.
Pielikumu nevaru te ielādēt, nākas pārkopēt:
Sveicināti draugi, cik noprotu auto ir vainusadauzits vai aripardots pa detaļām, lai nu ar ko es diskuteju šodien par to facebook. Tagat bus jums jādiskutē jau ar VP.
tehniskā pase ir pie manis, auto ir pie jums. Uz e-pastiem atbildes nav, mani vēl par muļķi uzskata un stāsta ka esmu ar kadu pa telefonu runājis. Īsumā pilniga visatļautība jeb, svesas mantas nelikumīga piesavināšanās organizēta grupā + krāpšana organizēta grupā un zadziba lielos apmēros organizēta grupā.
Ar to ari laikam slēgta bus šis operas pirmā daļa. Tālāk iesaistās jau cilvēki uniformās.
Ar cieņu,
Uz turpmāku sadarbību cerot
M. Mangalis
From: Mārtiņš Mangalis
Sent: Wednesday, September 27, 2017 2:13:54 PM
To: Autoserviss Draivs
Subject: Re: Atb.: Remonts
Viens knifs,
Biju sapratis no tevis ka bus jabrauc lidzi, bet nu taka tas pamainijas.
Tad nobridinasu ka simpromi auto ir savadaki, antifrizs tagat pilna sistēma iztek apmēram 15 min laikā līdz sausai. Izpludes gazes ari smird pec antifriza. ka ari nestrada klimatkontrole, tieši apkure un temperaturas datčiks ir trijas pozicinas auksts norma un drusku pari normai. Neatkarigi no ta ka pedeja reizē braucu un apstajoties no kapoota nāca balti tvaika mutuļi. Iekšā bija destilets udens.
Ka ari mes kada bridi saskanosim remonta izmaksas, jo ja demonts būs puse no masinas vērtības, tad nav jegas mašīnu labot.
Iegūt Outlook darbam ar Android
From: Autoserviss Draivs
Sent: Wednesday, September 27, 2017 10:10:29 AM
To: Mārtiņš Mangalis
Subject: Re: Atb.: Remonts
OK, gaidīsim ciemos.
On 27.09.2017 1:47, Mārtiņš Mangalis wrote:
> sorrg par velo atbildi. Šodien neparedzeta situacija bija.
> Tad es moš rīt no rīta, uzzvanisu evakuatoram, t
> lai var apskatīties kas isti noticis. Varbut ātrāk vares mašīnu padarit braucamu. Jo tagat teiksim antifrizss uzreiz pa kautkurieni izlist ārā, faktiski ir sausa sistema.
> Mārtiņš
>
> Iegūt Outlook darbam ar Android
>
> From: Autoserviss Draivs
> Sent: Tuesday, September 26, 2017 1:32:28 PM
> To: Mārtiņš Mangalis
> Subject: Re: Atb.: Remonts
>
>
> ok, zvani 27001199, jāpaskatās sākumā cik traki ir.
>
>
>
> On 26.09.2017 13:31, Mārtiņš Mangalis wrote:
>>
>> Sveiks,
>>
>> Nu nekas ka nākamnedēļ, galvenais ka var saremontēt. Tad var jau vienoties par laiku un dienu.
>>
>> Jo sanāk ka vajadzēs ar autoevakuatoru braukt visticamāk.
>>
>>
>>
>> Mārtiņš Mangalis
>>
>> Tālr.Nr 29526713
>>
>> No: Autoserviss Draivs
>> Nosūtīts: 26 September 2017 13:21
>> Kam: Mārtiņš Mangalis
>> Tēma: Re: Remonts
>>
>>
>>
>> OK, sapratu, sorry ka ātrāk neatbildēju. Galva jāņem nost, jādod slīpēt. Varam izdarīt, bet šādu apjomīgu darbu varēsim paņemt nākamnedēļ.
>>
>>
>>
>>
>>
>> On 26.09.2017 13:04, Mārtiņš Mangalis wrote:
>>
>> Sveicināti,
>>
>> Sūci nāk izskatās ka no ūdens sūkņa, uz aci motor telpā redzēt nevar, bet ūdens tek vadītāja pusē pie paša bampera zem akumulatora pec skata.
>>
>> Sakarā ar dzinēja galvu ir tā ka naca balti dūmi no izputēja. Gan pie karsta gan auksta motora, pastiprinājas straujāk uznemot ātrumu. Pēdējo reiz brqucot parādījās pēc pēc gumijas.
>>
>> Iegūt Outlook darbam ar Android
>>
>>
>>
>> From: Autoserviss Draivs
>> Sent: Tuesday, September 26, 2017 8:53:47 AM
>> To: Mārtiņš Mangalis
>> Subject: Re: Remonts
>>
>>
>>
>> Labrīt,
>>
>> Kurā vietā radās sūce? Un kā jāsaprot sadegusi galva, vai ir domāts pārkarsēta?
>>
>>
>>
>>
>>
>> On 26.09.2017 04:28, Mārtiņš Mangalis wrote:
>>
>> Sveicināti,
>>
>> Sakat pie jums var veikt dzesēšanas sistēmas remongu auto: Jaguar X-type x400, 2001gads, 2.5 V6 benzina dzinējs. AWD
>>
>> Isuma ir ta ka pkp servisā ieleja nepareizu antifrizu pie apkopes, ka rezultata, radās sūce, un laikam ir miris udens suknis un sadegusi motora galva.
>>
>> Ar cieņu
>>
>> Mārtiņš Mangalis
>>
>> Tālr.Nr 29526713
>>
>> Iegūt Outlook darbam ar Android
>>
>>
>>
>>
>>
>> --
>>
>> Ar sveicieniem,
>>
>> Aivars un Sandis,
>>
>> Autoserviss Draivs
>>
>> Zvaniet +371 27001177, 27001173
>>
>> Auto evakuators +371 27001199
>>
>> Rakstiet [email protected]
>>
>> Brauciet ciemos Lokomotīves iela 46a, Rīga, Ķengarags,
>>
>> LV 1057
>>
>>
>>
>> Klients ir Karalis!
>>
>>
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=75KfdSr9GZc
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=KI91C8iWz-0
>>
>>
>>
>> --
>> Ar sveicieniem,
>> Aivars un Sandis,
>> Autoserviss Draivs
>> Zvaniet +371 27001177, 27001173
>> Auto evakuators +371 27001199
>> Rakstiet [email protected]
>> Brauciet ciemos Lokomotīves iela 46a, Rīga, Ķengarags,
>> LV 1057
>>
>> Klients ir Karalis!
>>
>> https://www.youtube.com/watch?v=75KfdSr9GZc
>> https://www.youtube.com/watch?v=KI91C8iWz-0
>>
>>
>
> --
> Ar sveicieniem,
> Aivars un Sandis,
> Autoserviss Draivs
> Zvaniet +371 27001177, 27001173
> Auto evakuators +371 27001199
> Rakstiet [email protected]
> Brauciet ciemos Lokomotīves iela 46a, Rīga, Ķengarags,
> LV 1057
>
> Klients ir Karalis!
>
> https://www.youtube.com/watch?v=75KfdSr9GZc
> https://www.youtube.com/watch?v=KI91C8iWz-0
--
Ar sveicieniem,
Aivars un Sandis,
Autoserviss Draivs
Zvaniet +371 27001177
Auto evakuators +371 27001199
Rakstiet [email protected]
Brauciet ciemos Lokomotīves iela 46a, Rīga, Ķengarags,
LV 1057
Klients ir Karalis!
https://www.youtube.com/watch?v=75KfdSr9GZc
https://www.youtube.com/watch?v=KI91C8iWz-0
Lieki piebilst, bet e-pasti ir sūtīti 31.09. 21:00. Draiva darba laiks ir līdz 18:00.
Lasīt jus tur makat tapat ka fiagnostiku taisīt Karaliski:
Autoserviss Draivs
Nosūtīts: trešdiena, 27. septembris 10:10
Tēma: Re: Atb.: Remonts
Kam: Mārtiņš Mangalis
OK, gaidīsim ciemos.
On 27.09.2017 1:47, Mārtiņš Mangalis wrote:
sorrg par velo atbildi. Šodien neparedzeta situacija bija.
Tad es moš rīt no rīta, uzzvanisu evakuatoram, t
lai var apskatīties kas isti noticis. Varbut ātrāk vares mašīnu padarit braucamu. Jo tagat teiksim antifrizss uzreiz pa kautkurieni izlist ārā, faktiski ir sausa sistema.
Mārtiņš
Iegūt Outlook darbam ar Android
From: Autoserviss Draivs
Sent: Tuesday, September 26, 2017 1:32:28 PM
To: Mārtiņš Mangalis
Subject: Re: Atb.: Remonts
ok, zvani 27001199, jāpaskatās sākumā cik traki ir.
On 26.09.2017 13:31, Mārtiņš Mangalis wrote:
Sveiks,
Nu nekas ka nākamnedēļ, galvenais ka var saremontēt. Tad var jau vienoties par laiku un dienu.
Jo sanāk ka vajadzēs ar autoevakuatoru braukt visticamāk.
Mārtiņš Mangalis
Tālr.Nr 29526713
No: Autoserviss Draivs
Nosūtīts: 26 September 2017 13:21
Kam: Mārtiņš Mangalis
Tēma: Re: Remonts
OK, sapratu, sorry ka ātrāk neatbildēju. Galva jāņem nost, jādod slīpēt. Varam izdarīt, bet šādu apjomīgu darbu varēsim paņemt nākamnedēļ.
On 26.09.2017 13:04, Mārtiņš Mangalis wrote:
Sveicināti,
Sūci nāk izskatās ka no ūdens sūkņa, uz aci motor telpā redzēt nevar, bet ūdens tek vadītāja pusē pie paša bampera zem akumulatora pec skata.
Sakarā ar dzinēja galvu ir tā ka naca balti dūmi no izputēja. Gan pie karsta gan auksta motora, pastiprinājas straujāk uznemot ātrumu. Pēdējo reiz brqucot parādījās pēc pēc gumijas.
Iegūt Outlook darbam ar Android
From: Autoserviss Draivs
Sent: Tuesday, September 26, 2017 8:53:47 AM
To: Mārtiņš Mangalis
Subject: Re: Remonts
Labrīt,
Kurā vietā radās sūce? Un kā jāsaprot sadegusi galva, vai ir domāts pārkarsēta?
On 26.09.2017 04:28, Mārtiņš Mangalis wrote:
Sveicināti,
Sakat pie jums var veikt dzesēšanas sistēmas remongu auto: Jaguar X-type x400, 2001gads, 2.5 V6 benzina dzinējs. AWD
Isuma ir ta ka pkp servisā ieleja nepareizu antifrizu pie apkopes, ka rezultata, radās sūce, un laikam ir miris udens suknis un sadegusi motora galva.
Ar cieņu
Mārtiņš Mangalis
Tālr.Nr 29526713
Iegūt Outlook darbam ar Android
-- Ar sveicieniem, Aivars un Sandis, Autoserviss Draivs Zvaniet +371 27001177, 27001173 Auto evakuators +371 27001199 Rakstiet [slēpt]@draivs.lv Brauciet ciemos Lokomotīves iela 46a, Rīga, Ķengarags, LV 1057 Klients ir Karalis! https://www.youtube.com/watch?v=75KfdSr9GZc https://www.youtube.com/watch?v=KI91C8iWz-0
-- Ar sveicieniem, Aivars un Sandis, Autoserviss Draivs Zvaniet +371 27001177, 27001173 Auto evakuators +371 27001199 Rakstiet [slēpt]@draivs.lv Brauciet ciemos Lokomotīves iela 46a, Rīga, Ķengarags, LV 1057 Klients ir Karalis! https://www.youtube.com/watch?v=75KfdSr9GZc https://www.youtube.com/watch?v=KI91C8iWz-0
Ludzu sarakste
parejo arī kur es vienpuseji rakstu un kurš saldaja grib facebook saraksti redzēt?
Ja gribi aivar varu nopublicēt Delfos ko saku karaliskā augstiba
Un saldajā fiktivo rekinu ar atpakaļ ejošu datumu un neesošu juridisko adresi mukusalas iela ko. Interesanti
Ar muļķiem (sūdzības iesniedzēju) labāk pa labam, viņš tāpat laikam neko nečirī. Sākumā piekrīt remontam nākamajā nedēļā, bet pēkšņi sestdienas naktī, laikam pēc "divdiennieka" ,strauji pārdomā un skricelē paranoidālas sūdzības un draudu vēstules. Atdodiet viņam to mašīnu un komplektā pendeli pa dir#u un lieta darīta. Smerdelis ir un paliek smerdelis...
Te arī atbilde.
Ceram ka viss būs ok un būs laimīga ģimene.
Nja lut te izpaužas viss tavs radošais domasanas veids. Tad nu ta Mukusalas iela tev bija juridiskā adrese lidz 2016 gadam.
Tagat tev ir lokomotīves iela abas gan juridiska un faktiskā.
Un tad jautrakais pantiņš jeb 157 pantiņš. Isak sakot no 15 dienam lidz 3 menesiem cietumā un protams civillikuma 2352 pants. Cik nez tiesa tev liks samaksāt? Sekojoši Mārtiņš Mangulis tads cilveks ir. Ja nekļūdos strādā RS par preses sekretāru, tas neesmu es. Mans uzvarda google.lv vispar neparādās. Kas ir rugaju aija es nezinu tur manuprāt ir kadas tris aijas un ja kas ar vienadiem uzvardiem. Talāk stradaju es uzņēmumā kura darbibas sfēra nu nekadi nav saistita ar satiksmi. Tad pectraumu stresa sindroms man nau bijis, bet taka ģimenē man ir mediķi zinu kasbtas ir. To ja kas var ārstēt. Nja pkp man antifrizu nav lējuši. Es taisijos braukt skalot dzesesanas sistemu, bet kautkas nojuka un nomainiju tikai riepas. Protams tu atradi sūdzību, izlasiji ari to ka es atvainojos viņiem publiski? Laikam ne. Nu nezinu ka citi bet es personīgi jau so skaistumu atdevu savam aadvokagam lai sakarto smuki un sniedz prasibu tiesa. Par goda un cieņas aizskaršanu. Domaju ka ari vid parstavji bus iepriecinagi redzot ka tu ne timai čekus sit ar atpakaļ ejosu datumu bet ari pavadzimes izsniedz tapat un ar vecu juridisko adresi. Labo logu aģentūru pievera, nu ir iemesls lai auditu uztaisitu ari parejam divam firmām. Ka ari maldinoša reklamas kampaņa, tevi un tavu auto nogadasim gan uz servisu gan majam gan velkautkur un par brivu. Bet tas atkal stridigs jautajums. Īsāk sakot reputaciju spodrini tikai lai dabūtu izmeklēšanu sev uz galvas. Kam tev tas viss nesaprotu, bet nu ko es tur nabaga Mangulis vai ka tur bija jauksos tavas lietas. Labi vairs nevaru bez smiekliem šos viltotos tekstus ko tu publice lasīt. Veiksmi tev un sapratu.
Ar cieņu
M. Mangalis
Tad jau sanāk, ka melots jau startā par antifrīza maiņu PKP? FUJ. Melis. Un iemācies rakstīt latviski, kauns un acis sāp, lasot sūdzību. Īsti nevar saprast par ko šī sūdzība ir. Veseļojies, Mārtiņ.
LOL, es eju pēc popkorna, šis džeks ar savu "aadvokagu" ir reāli uzjautrinošs! Kas tālāk? Kāds negaidīts pavērsiens mūs gaida tālāk? Tas apmēram kā ar antifrīzu - gribēju skalot dzesēšanas sistēmu, bet "kautkas" nojuka un nomainiju tikai riepas. Mani vakar sieva aizsūtīja pēc kefīra un baltmaizes, bet kaut kas nojuka un es nopirku tikai 2l Apinīti un voblu :D
Es ar gribu dzīvajā redzēt aadvokagu :D Šis laikam neatlaiž :D
Man jau šķiet ka no pārbaudes rezultātiem tieši proporcionāli ir atkarīgs zobu skaits Mārtiņa mutē :D Bet invalīdus jau sist nedrīkst.
Ja kas es virtuālajā vide sudzos tieši treso reizi. :) Vot tev slikta izdoma un vēl bēdīgāka speja melot.
Nu un luk pārstāvja izveidotais pofils. Mana ziņa pkp un kam tad isti raksta Ajna no rugājiem. Labi es sajos meiteņu karos nepiedalos. Abi ar kristianu varat droši komentet un apmelot mani. Smērēt rokas ar diviem mamas puisīšiem sircabzina neļauj.
Jā, šodien starp darbiem atlika laiks pārējos n-tos e-pastus čata mājaslapā izgriezt. Veselas divas ziņas svētdien agri no rīta un pusdienas laikā.
Vecīt, Tu tak esi reāli slims uz visu galvu. Nerunājot, ka nevienu teikumu nemāki normāli uzrakstīt (un te nav telefons pie vainas, bet paša stulbums), bet tas domu savārstojums ir slima suņa murgi. Tvaika iela raud...