Dr. Mauriņa Klīnika - Nekaunīga attieksme
Esot klientei, gandrīz 10 gadus gadus, saņemot daždažādākos pakalpojumus klīnikā un vienmēr esot apmierinātai ar sniegto pakalpojumu kvalitāti, šonedēļ biju tiešām šokā, ka pēc 45 min manipulācijas, samaksājot 375 eur par pakalpojumu, man tika pieprasīts apmaksāt vēl vienu čeku par 1 eur par papīra sejas masku. Vai tiešām pašiem nav mazliet par to kauns? Man palika kauns jūsu vietā. Esmu samaksājusi daudzus tūkstošus jūsu klīnikā, domāju ka šo parasto sejas masku pašizmaksa 20 centu apmērā jau nu laikam būtu iekļauta jūsu cenās, kas galīgi nav mazas. Bet par labu servisu un pakalpojumu ir arī jāmaksā. Par to šaubu un diskusiju nav. Bet prasīt 1 eur par papīra sejas masku ir ļoti nesmuku un mani kā klienti aizskaroši nudien. Iesaku pārdomāt šādu uzņēmuma politiku pret klientiem, kuri kā redzams sistēmā ienes jūsu uzņēmuma 4-5 ciparu skaitli. Un ne tikai. Gan jau nepaliksiet nabagi, iedot katram pakalpojuma pircējam to masku. Pretējā gadījumā tas šķita ļoti bezkaunīgi un riebīgi, pelnīt vēl uz ko tādu. Emocionāla vilšanās par jūsu uzņēmuma lielisko reputāciju.
Комментарии (1)
Zobārsti pēdējos gados oborzeļi,Naudu...naudu...naudu...