www.sudzibas.lv DPD Vienaldība, meli, nopietni zaudējumi

DPD - Vienaldība, meli, nopietni zaudējumi

Paciņa netika piegādāta laicīgi, neatnāca arī paziņojums, tāpēc zvanīju uz DPD klientu apkalpošanas servisu. Negribīgi paskaidroja man, ka paciņas saturs ir bojāts, izlijis šķidrums. Kad uzzināju, ka DPD neuzņemas vainu, sūtīju atpakaļ uz Nīderlandi, lai atgriestu naudu par sūtījumu. Kad sūtījums tika nosūtīts atpakaļ, konstatējām, ka ir pazaudēti(nozagti) priekšmeti no paciņas. Un pievienota atvainošanās vēstule latviski. Vēstulē standarta teksts, kurā DPD neuzņemas vainu. Ļoti "profesionāla" attieksme pret klietntiem...necieņa. Kā arī zaudējumi lielā naudas apmērā, par kuriem atbildība NETIEK uzņemta.

N

Комментарии (1)

E Emīs70 12.06.2015

Es arī saņēmu sabojātu preci. Un DPD neuzņemās atbildību, kaut arī pats iepakojums bija sabojāts transportējot. No pieredzes, ja jāizmanto DPD pakalpojumi ( cerams vairs nekad ), tad nekautrējaties un pirms parakstīšanos par preces saņemšanu, verēt vaļā iepakojumu kurjera klātbūtnē, kaut arī kurjers teiks, ka viņam nav laika. Tas pasargās Jūs no tālākās skaidrošanas ar DPD pārstāvjiem. Tā ir vienīgā iespēja pierādīt DPD vainu.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы