www.sudzibas.lv DPD Slikts serviss un absolūta vienaldzība pret klientu

DPD - Slikts serviss un absolūta vienaldzība pret klientu

Esmu absolūti vīlusies DPD pickup servisā un ar pārliecību varu teikt, ka turpmāk neizvēlēšos šo DPD piedāvāto pakalpojumu.
29.11.2020. Valkā dpd pakomātā tika ievietots sūtījums uz Rīgas pickup punktu. Līdz valmierai sūtījums tika diezgan veiksmīgi un bez aizķeršanās - interesantākais sākās Rīgā:)
izmantojot sūtījumu izsekošanas opciju dpd mājas lapā, konstatēju, ka kurjeram nu nekādi neveicas ar man domātā sūtījuma ievietošanu pakomātā, jo brīvu skapīšu gluži vienkārši nav! Izprotot situāciju (z-svētku tuvošanās laiks, dpd pickup pārslogotība utt.) , nolēmu dpd pačukstēt priekšā vienu burvīgu deju, ka sūtījumu var nodot citā tuvākajā pickup punktā vai circle k paku bodē, bet nez kāpēc kurjers vienalga neatlaidīgi centās sūtījumu ievietot tieši vienmēr aizņemtajos pakomāta skapīšos - un protams neveiksmīgi. Nelīdzēja nekas - ne centieni izskaidrot dpd klientu servisam, ka dēļ šīs situācijas cilvēkam nācās atcelt citus svarīgus plānus, ne gluži vienkāršs lūgums izprast situāciju un rast sūtījuma saņēmējam labvēlīgu risinājumu (tika pat piedāvāts personīgi piebraukt pie kurjera busiņa un mierīgi paņemt sūtījumu, tādējādi atbrīvojot kurjeru no neatlaidīgiem centieniem sagaidīt, kad beidzot atbrīvosies konkrētā pakomāta skapītis - jo kas tolai zin, varbūt tas notiktu pēc ziemassvētkiem gluži kā brīnums:) ) .
Dpd deklarē, ka uzņēmumam rūp katrs klients - bet ziniet... Dzirdēt no dpd klientu konsultantiem vien iestudētas frāzes, solījumus noskaidrot situācijas apstākļus un atzvanīt klientam (kas nevienā reizē nav noticis - tas laikam dārgs pakalpojums!) , nerunājot pat par cilvēciskiem aspektiem, tomēr cilvēku vienaldzība vienmēr ņem virsroku pār situāciju. Un kaut vai izstiepies cīsiņā, vienalga būsi situācijas ķīlnieks.
03.12. Vakarā sūtījumu saņēmu tuvākajā circle k paku bodē, līdz ar ko rodas jautājums - vai tas bija tā vērts? Neatlaidīga kurjera cīņa par brīvo skapīti pakomātā nav vainagojusies ar panākumiem, sūtījuma saņēmējs zaudēja laiku, vairākkārt mainīja sen ieplānoto un gluži vienkārši izlika savu enerģiju un nervus, mēģinot izskaidrot vienaldzīgām konsultantēm situāciju.
Ar šādu attieksmi ir grūti iedomāties, ka uzņēmumam var būt svarīgs ik viens klients!:)

A

Комментарии (4)

Oļegs Zatlers 03.12.2020

Nu ko var čīkstēt? Tu tiešām nesaproti, ka dators kontrolē visu procesu (kādas paciņas jāiekrauj busā, kādā secībā kur jāizkrauj, kura lien, kura nelien pakomātā, utt)? Noteikti neesi vienīgā, kurai vajag ātrāk, var piebraukt, pārsūtīt citur, utt. Ja katram no šiem čikstuļiem būtu uzņēmumam jāpielāgojas un jāizpatīk, ciestu tikai pārējie klienti dēļ papildus darbībām kas jāveic info centram, noliktavas darbiniekiem, kurjeram. Vismaz labi, ka saproti, ka pakomāts var būt pilns un ka sūtījums jāgaida. Tad arī gaidi savu kārtu un gan tā pienāks rindas kārtībā.

A Apgaismība 04.12.2020

Situācija ar pārslodzi bija saprotama un tieši tādēļ vairākkārt tika lūgts veikt piegādi uz Circle K. Tomēr, neskatoties uz šo lūgumu, turpinājās spītīgi mēģinājumi vest tieši uz pārpildīto pakomātu, tādējādi visu tikai sarežģījot. Rezultātā vienalga nācās vest uz Circle K - tad kādēļ to nevarēja izdarīt uzreiz? un problēma atrisināta. Stāsts ir par nevēlēšanos kaut ko risināt, ja jau KATRS klients ir svarīgs (šis lozungs nav manis izdomāts)!
Un es nečīkstu, bet izsaku savu viedokli. Situācijas mēdz būt dažādas un tieši uzņēmuma vai tā darbinieka spēja izprast situāciju un censties panākt nedaudz pretī klientam ir rādītājs labai pakalpojuma sniegšanas kvalitātei un veido kopējo tēlu.

D DPD Support Ответ от представителя 04.12.2020

Labdien!

Lai varētu veikt konkrētās situācijas izmeklēšanu, lūdzam Jūs atsūtīt sūtījuma numuru uz [email protected], kā arī telefona numuru no kura tika veikts telefona zvans, lai varam pārbaudīt pieejamos sarunu ierakstus.

Paldies!

Ar cieņu,
DPD Kvalitātes nodaļa

B Biskvīts 23.12.2020

Patīk arī šīs standarta dpd atbildes uz sūdzībām🤭
Un tūlīt sekos - "tā kā nesaņēmām no jums ziņu, bla bla bla" 😂

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы