DPD - Slikts serviss, drausmīga attieksme
Sūtiju no UK paciņu. UK mājaslapā piegādes terminš bija norādīts 26.12.17. Pēc dažām dienām atnāk ēpasts no DPD LV,ka orientējošais piegādes termiņš būs 15.12.17. Šodien 15.12.17 gaidīju sms par piegādes informāciju,kuru tā arī neesmu saņēmusi.. Pārbaudot savu epastu ap plkst. 13.00 ieraugu no DPD LV vēstuli,kura bija nosūtīta no rīta 15.12.17, ka paciņa tomēr būs piegādāta šodien no plkst. 12:38 -14.38.. Pamanot telefonā vienu neatbildētu zvanu (12:35), momentāli pārzvanīju(13:20) ,bet atbdi nesaņēmu,kā arī man neviens nav piezvanījis. Mainot plānus, nesos uz mājām. Zvanot kurjeram 5 reizes - ignors! Preci savu nesaņēmu! Zvanot konsultantam ap 15.30.. man tika atbildets,ka pati vainīga,ka neesmu atbildējusi uz zvanu. Ap 16:00 kurjeram jau bija mobīlais izslegts.. Drausmīga attieksme.. Trūkst vārdi..
Комментарии (2)
Momentāli?45 minūtes ir momentāli?
Tantiņ, 45 minūšu laikā kurjeram jāveic vēl kādas 5-10 piegādes.
Nu kā Jūs iedomājāties šo procesu?Kurjeram ir noteikts maršruts,noteiktā laikā viņam jāveic šīs darbs.Labi, 5 minūtes viņš varētu pagaidīt,bet iedomājāties ka katrā piegādē viņam ar savam 30-40 piegādēm būtu jāgaida... Tas ir papildus vismaz 2 stundas..
Vienkārši fenomenāls egoisms un stulbums. Par manu piegādi kurjeram ir jādomā, bet ja es ar savu rīcību aizkavēju citas piegādes, tad tas ir drausmīga attieksme..
Kurjeram ir konkrets marsruts, kurs ir saplanots. Ja vinam, ka raksti "momentali" gandriz pec stundas ir jaskrien atpakal pie klienta, kurs redz nav atbildejis uz zvanu, tas nozimetu, ka parejie klienti nesanemtu savus sutijumus noraditaja laika. Ta nav kurjera vaina un sudzibas autors ir zabaks...viss!