DPD - Nespēj izpildīt uzņemto
Jau kuro reizi sastopos ar kompānijas nekompetenci. Diemžēl, daudzi internetveikali izvēlas tieši dpd kā piegādātāju, taču visas iepriekšējās reizes, kad bijusi sadarbība, pieredze bēdīga. Dzīvoju centrā, un pēc maršruta kurjers atrodas centrā rīta pusē, respektīvi, ja esi darbā, tad sūtījumu piegādāt nav iespējams, tā pa apli, katru dienu pārnes, Saka ka atbrauks, bet nekā, līdz brīdim kad esi spiests atteikties no sūtījuma, jo neviens netaisās tev viņu vest. Šobrīd situācija atkārtojas, pagājušas 2 nedēļas kopš izvietoju pasūtījumu, bet kurjers joprojām neko nav piegādājis. Vēl jo vairāk, vakar sazvanījos ar palīdzību, informēju, ka būšu mājas trīs dienas jebkurā laikā. Sieviete informēja, ka visu ir piefiksējusi un sūtījumu atvedis šodien, taču nekā. Drausmīga kompānija, nekāda servisa, vieni meli un maldināšana.
Labdien!
Informējam, ka pieaugot sūtījumu apjomiem DPD termināļos, sūtījumu piegādes var kavēties. Tādēļ atvainojamies, ka sūtījuma piegāde nav nodrošināta standarta piegādes laikā un kavējums Jums ir radījis papildus neērtības!
Pēc pieejamās informācijas sūtījuma piegāde ir reģistrēta tuvāko darba dienu laikā. Lūdzam Jūs sagaidīt sms ziņojumu par sūtījuma piegādes laiku.
Ar cieņu,
DPD
Комментарии (1)
Un atkal jau DPD standarta atbilde, identiski kā manā sūdzībā :) Klajš cinisms, nav vēlmes risināt konkrētās situācijas.