Double Sun - Keratīna taisnošanas laikā sadedzina matus!
Š.g. 26.augustā, caur iepirkšanās portālu www.atlaiders.lv iegādājos pakalpojumu "CocoChoco keratīna taisnošana un griezuma korekcija Double SUN Studio -60%!". Pirms kupona iegādes, aizgāju uz salonu, lai apjautātos meistarei, vai pakalpojums, kura jaunā cena ir 28ls (no 70) tiešām tiks izpildīts atbilstošā kvalitātē un un nekaitēs maniem matiem. Salonā man apliecināja, ka tiekot izmantots ļoti labs keratīns un mati pēc procedūras man būs taisni, spīdīgi, gludi un veselīgi kā minimums trīs mēnešus (pie pareizas kopšanas pat līdz pus gadam).
Pierakstījos uz procedūru 9.septembrī.
- Sākums ir ok, tiek izmazgāti mati, ik pa laikam meistarei zvana telefons, to viņa arī aktīvi paceļ, jo uz šo numuru, kā noprotu zvana pārējās klientes, kas iegādājušās akcijas kuponus. Tātad, paralēli manu matu mazgāšanai viņa vismaz 3x runāja pa telefonu.
- Keratīna ieziešana matos. Turpinās runāšana pa telefonu un ņemšanās ar maniem matiem
- Tieku nosēdināta uz 40min malā, lai keratīns iedarbojas, pa to laiku atnāk nākamā kliente, kurai tiek veiktas tās pašas darbības kas man + runāšana pa telefonu.
- Man sāk taisnot matus ar pannu, ierodās vēl viena kliente, kurai tiek izmazgāti mati, manējie tikmēr ir pustaisnoti. Maniem matiem ar taisnojošo pannu tiek pārbraukts pāri ļoti daudzas reizes, jo acīmredzot, kamēr viņa runāja pa telefonu, tikmēr aizmirsa, ka konkrētās šķipsnas ir jau iztaisnotas.
Rezultāts? Sadedzināti mati, nav ne mazākās pazīmes, ka man matos būtu jebkad bijis keratīns, tie izskatās katastrofāli briesmīgi.
Salona Double Sun administratores mani telefoniski nolamā - ar kādām tiesībām es vēršos pie viņiem, jo viņiem ar šo neesot nekāda sakara, jo meistare tikai nomā darba vietu no viņiem. Tas nekas, ka akcijas kuponā ir rakstīts "CocoChoco keratīna taisnošana un griezuma korekcija Double SUN Studio -60%!".
Iesaku nekādā gadījumā neizmantot Double Sun piedāvāto pakalpojumu keratīna taisnošanai. Viņu piedāvātais keratīns ir nopērkams par 100ls litrā, īstie, profesionālie keratīni nav ne tuvu tādā cenā, līdz ar to jāšaubās par šī piedāvājuma kvalitāti.
Aizejot uz salonu, lai runātu ar meistari, viņa apliecina, ka mati ir katastrofālā stāvoklī, apjautājās vai man nav veselības problēmas, kuras man par laimi nav, un piedāvā veikt atkārtotu taisnošanu, no kuras atsakos, jo arī pie zobārsta, kurš man sabojātu veselu zobu es vēlreiz neietu. Naudu atgriezt meistare un salons atsakās - ja gribot, varot griezties patērētājos, ko esmu jau izdarījusi.
Dārgie lasītāji, lūdzu uzmanieties no šiem interneta piedāvājumiem un pērkot tos pārliecinieties vai pakalpojums ir drošs un varbūt, ka tomēr ir vērts labāk bez tā iztikt, nevis kaitēt savam izskatam.
Комментарии (7)
nu cik var teikt..šitās akcijas ir labas tikai ja pērk preci, nevis pakalpojumu..
Jā, diemžēl laikam frizieru pakalpojumus kopāpirkšanā nevar iegādāties, jo tos, kā šķiet, piedāvā tie, pie kuriem klienti neiet.
Man bija tieši tāda pati situācija. Nopirku šo kuponu par keratīna matu taisnošanu studijā Double SUN. Tā kā jau iepriekš esmu likusi keratīnu, tad zinu kādiem jābūt matiem pēc šīs procedūras, bet manējie tagad ir vēl pūkaināki un sākuši lokoties. Un tas par to, ka friziere visu laiku runā pa telefonu, turklāt ar klientu komunicē krieviski un procedūras laikā apkalpo vēl kādu citu man nav pieņemami!
Jus nopirkat kuponu, ar atlaidīti, un ja frizierite runā pa telefonu un apkalpo vēl vienu cilvēku, tas ir normāli, jo ja jus taisītu par pilnu cenu to keratīnu, viss būtu savadak, vajag domāt, pirms pirkt kuponu.Mazā Parīzē vispār, keratīnu taisa 40 minūtes, un friziere apkalpo 3 cilvēkus vienlaicīgi ) ko tad ar to var darīt, jus taču taisījat keratīnu ar 60% atlaidi ) Tādas nuances un ira) Jūs gribējat lētāk, tad nevajag ne ko runāt, par to, ka friziere kommunicē krieviski, vai ir citādas nepieņemamas lietas )
Izlasīju šo atsauksmi un ar bailēm gāju uz šo procedūru... Bet man nebija nekas no iepriekš minētā. Friziere nerunāja pa telefonu (droši vien tas lielākais trakums bija sākumā, uzreiz pēc akcijas), man atbildēja latviski, manis apkalpošanas laikā cits klients netika pieņemts.
Esmu izmazgājusi matus un jāsecina, ka arī rezultāts mani apmierina - mati bez veidošanas, tikai izžāvēti ar fēnu, gana taisni, spīdīgi un nav pūkaini.
Manā kuponā arī bija matu apgriešana - bet nu tas gan tā īsti nenotika, friziere gan vaicāja vai man griezumu vajadzēs, vai tikai galus. Un tā kā nezinu ko kas sevī ietver, tad teicu, ka tikai galus un priekšējos matus tā vairāk, bet kaut kā tā nenotika... Mazliet galus aizmugurē apgrieza.
Apkalpošanas serviss nav vērtējam kā ideālākais - neitrāls, kārtējais klients, bet kafija bija un Mārtiņš Rītiņs labrīt pateica (un nu varu palielīties, ka apmeklēju to pašu salonu) :)
Bet visā visumā uzskatu, ka par šo naudu bija tā vērts!
Biju taisījusi taisnošanu ar keratīnu, ļoti iepatikas, gan meistare, gan salons.Ir redzama liela meistara pieredze, gan taisnošanai, gan griezumam, mati ir taisni, jau pargāja viens mēnesis pēc tas taisnošanas, esmu apmierināta, un vairāk varu pateikt, ka šī meistare patiešām ir ļoti laba un savu darbu taisa kvalitatīvi.Ja vienam nepatika procedūra, tad nesaprotu, kāpēc ir jāraksta tādas lietas, ka meistare un salons nav kvalitatīvs, laikam jūs nebijat citos salonos, un neredzētaj, kā strādā citas frizierites.Paņēmu meistares vizītkarti un nākšu vēlreiz!
Vai...atkal tas pats...Lolitas teksts un gramatika nez kādēļ perfekti saskan ar meistarienes man sūtīto vēstuli. Apnikusi man ir gan viņa gan tas salons. Piedraudēja, ka sūdzēs mani tiesā par neslavas celšanu. Nu ja paši nebojātu cilvēkiem dzīvi ar nekvalitatīviem pakalpojumiem un būtu pretīmnākoši uz strīdu risināšanu, neviens viņiem neslavu neceltu. Bet lai jau aizrijās ar savu guvumu, ceru, ka vismaz dažas meitenes būšu pārliecinājusi, ka nedrīkst iekrist uz šo piedāvājumu un tas ir galvenais. Turklāt, meistare, kurai ir tikai 21 gads, nekādīgi nedrīks slavināt savu "ilggadējo" pieredzi. Mana kļūda bija, ka uzreiz nesapratu, ka tik jauna meitene tiešām nevar būt sava aroda speciāliste.