РешеноDigitala pele - Nekvalitatīvs darbs un graujoša attieksme pret klientiem
Silti iesaku visiem neizmantot tipogrāfijas ‘Digitālā Pele’ pakalpojumus. Tas viss beigsies ar nelietderīgi iztērētu naudu, laiku un sabojātu garastāvokli.
Man bija nepieciešams veikt vizītkaršu izdruku manam jaunajam produktam. Ņemot vērā to, ka apjoms nebija ļoti liels, nolēmu vizītkartes taisīt digitālajā drukā. Protams, apzinājos, ka digitālā druka nedaudz atpaliek kvalitātē no sietspiedes, bet, ka es saņemšu ko tādu...
‘Digitālā Pele’ ir ļoti naska naudas iekasēšanā, apsolot gandrīz visu, ko vien vēlies. Kad veicu cenu aptauju, man pat piezvanīja viņu projektu vadītājs Andris Kalniņš, palūdza, lai pasaku, kāda ir zemākā cena, ko esmu saņēmis no citiem līdz šim un ‘palīda’ zem šīs cenas. Teica, ka viss būs augstākajā kvalitātē. Nosūtīju viņam precīzu mūsu mākslinieka sagatavotu maketu, par ko lielu iebildumu nebija, vienīgi bija komentārs, ka nav jēgas tērēt tik daudz naudas vizītkaršu stūrīšu izciršanai, ka labāk to esot noapaļot ar kaut kādas viņiem esošās mašīnas palīdzību – atšķirību nevarēšot vispār pamanīt!
Makets bija profesionāli sagatavots, visas prasības nosūtītas. Vizītkartes bija jānodrukā no divām pusēm, kur aizmugurējā bija oranžā krāsā (produkta zīmola krāsā) ar produkta logo centrā.
Īsumā – tas, ko es saņēmu:
- Aizmugurējā oranžā krāsa bija kaut kāda lillīgi rozā. Pat nevis toņu nianses, bet kardināli cita krāsa! Turklāt krāsa atšķīrās no vizītkartes uz vizītkarti!
- Aizmugurē esošais centrētais logo daudzām vizītkartēm (apmēram pusei) bija nez kādēļ aizbīdījies uz vienu pusi (~3-4mm), tieši tāpat bija ar pašu tekstu otrā pusē
- Noapaļotie stūrīši bija katrs savādāks. Izskatījās, ka kāds ar šķērēm bez maz vai būtu tās graizījis kā pagadās
- Prasītais lamināts bija tik plāns, ka to nevarēja vispār sajust un manīt. Pat pārplēšot vizītkarti uz pusēm to lamināta kārtu atrast nevarēja
Kad uzrakstīju Andrim Kalniņam, ka šādi tas mani neapmierina, sākās pats interesantākais. Atbilde principā bija – pats muļķis. Jo ar digitālo druku nevarot neko vispār garantēt. Un, ja es gribēju, lai man viss ir tiešām iecentrēts man tas bija īpaši viņiem jāpiesaka!! Vai nav smieklīgi?!
Gāju soli pretī un piekritu, ka viņi kļūdu var labot pārtaisot vizītkartes sietspiedē un es pat piemaksāšu starpību starp to, ko samaksāju iepriekš par digitālo druku un to, kas ir sietspiedē. Par ko viņi iedeva man ciparu 76 EUR par 400 vienībām. Es pat piekritu, taču, diemžēl, vai par laimi, man neizdevās Andrim Kalniņam pāris dienas nosūtīt precīzu vajadzīgo papīru un Pantone krāsu kodu. Turklāt ņemot vērā ne pārāk patīkamo pieredzi ar viņiem, pateicu, ka pasūtīšu tikai 200 vienības testam un samaksāšu attiecīgi 35 Eur. Uz ko pilsonis atbildēja, ka tagad cena vispār esot 37 EUR par 100gb. Lai ņemot, ja gribot un liekot mierā, ja nevēlos. Ka viņi ir visas savas saistības izpildījuši, naudu neatgriezīšot un pretenzijas nepieņemot.
Protams, summa nav liela un es no šī nabagāks nepalikšu. Un mans laiks ir daudz dārgāks, lai turpinātu ar šādiem šmurguļiem cīnīties un pierādīt savu taisnību. Taču šāda attieksme mūsdienās ļoti skumdina. Vēl jo vairāk industrijā, kur ir tik asa konkurence. Tādēļ lūgums neticēt viņu mājas lapā apgalvotajam ‘Nodrošinām 100% kvalitāti’, jo vienīgā kvalitāte, ko viņi nodrošina, ir naudas iekasēšanā.
Sanāca diezgan gari, bet nu gribēju, lai tauta zina savus ‘varoņus’.
Paldies Dievam, esmu jau atradis citu tipogrāfiju, kas mani apmierina gan kvalitātes, gan, vēl jo vairāk, attieksmes ziņā. Pati ikdiena visu pēc laika saliek pa pareiziem plauktiem un izdzīvo tie, kas attiecas pret otru tā, kā gribētu, lai pret attiecas pret viņiem.
Комментарии (2)
Šitie mērkaķi nesen meklēja darbinieku. Tos laikam arī maina pēc pārbaudes laika izbeigšanās.
Diemžēl tas norāda kāds uzņēmums ir iekšienē, tādu produkciju arī ražo.
Esmu saskārusies ar šo uzņēmumu, piedodiet, bet tas ar ko viņi nodarbojās ir kaitniecība, un poligrāfijas noniecināšana. Iepriekšrakstītais to tikai pierāda, (un šī nav pirmā sūdzība par šo uzņēmumu) no poligrāfijas un digitālās drukas lielas saprašanas nav, bet "čakarē" klientus un "tirgu", jo klienti saņemot sliktas kvalitātes produkciju, saprot, ka tiešām tur nekas labs nav iespējams un citā reizē vairs ne tikai neatgriežās, bet arī izvēlās citu tehnoloģiju. Digitālajā drukā sanāk pat ļoti ļoti laba produkcija. Esmu pilnībā atteikušies no ofseta, sietspiedes, un tagad tikai tādā veidā darbi tiek drukāti. Tiko pabiju Drupā, jaunu ideju meklējumos un pārliecinājos, ka digitālā druka ir reāli noķērusi ofsetu.
Varbūt Pelei labāk izmēģināt spēkus citā jomā?