Digitala pele - Nekvalitatīvs darbs
Daru zināmu par "Digitālā pele" firmas nekvalitatīvu darbu.
Taisīju reklāmas bukletus, pats izdomāju maketu, pats izdomāju visu līdz pēdējam punktam.
Aizvedu uz Ogri visu izstāstīju kas un kā...aizsūtīju rakstus un zīmējumus ...vārdu sakot "sakošļāju un mutē ieliku"
Solīja salikt maketu divu dienu laikā...kavēja divas nedēļas...un ar kādām kļūdām viņi man atsūtīja pirmo maketu, likās, ka neviena darbinieka, kas beidzis vismaz vidusskolu tur nav, jo pārrakstīt manu atsūtīto un pārbaudīto tekstu nav nekas grūts...
Ar grūtībām, bet sataisīja man bukletus...pusi es jau paspēju izplatīt, tad atnāca klients, kas ieraudzīja ļoti rupju kļūdu.
Kalendārs uz 2011 gadu no maija mēneša, par divām dienām pārleca uz priekšu...
Es griezos pie viņiem, ar prasību pārtaisīt to otro palikušo bukletu daļu...
Viņi teica (konkrētāk: projektu vadītājs - Andris Bērziņš) ka, tā nav viņu vaina...viņi savu vainu neatzīst un nepiekrīt pārtaisīt man bukletus.
Kā tad sanāk...viņi ir ražotāji, bet jebkuram ražotājam ir jānes atbildība par nekvalitatīvu preci un padarīto darbu.
Informācija uz bukleta ir daļa no preces, par kuru atbildīgs pats ražotājs, ja iet runa par vizuālo reklāmu.
Par ko tad cilvēks maksā naudu? par to, ka kāds "mudaks" nemācījās skolā, nemāk pareizi sastādīt tekstus un pārbaudīt preces kvalitāti...
Iesaku griezties citās reklāmas aģentūrās, un samaksāt drusciņ vairāk, bet lai darbu veic profesionāļi...
Комментарии (7)
fuuu...kas tad sakošļātu ēdīs, tāpēc arī iznāca viss dirsā...
Tu tur arī audz vai esi uzaudzis.
kāpēc visāda šušera lien ar saviem bērnišķīgiem komentāriem tur kur nevajag...
tu savos draugos izsaki savus stulbumus...
TAISNI GRIBĒJU GRIEZTIES PIE VIŅIEM...BET UZDŪROS UZ ŠĀDU RAKSTU UN PĀRDOMĀJU.
TAISNĪBA IR AUTORAM...TĀ NEVAR, JA APŅĒMIES KKO DARĪT TAD DARI TO LABI, NEVIS VĒLĀK MEKLĒ IESPĒJAS SEVI ATTAISNOT...
LABI KA PASTĀV TĀDS PORTĀLS!!!
PROTAMS, KĀ VISUR, IR DAŽI IDIOTI KURIEM NAV KO DARĪT, UN TIE RAKSTA SAVUS STULBUMUS.
Pagaidām vienīgā vieta, kur es nebūtu vīlusies ir SIA Hromets poligrāfija! Termiņus nekad nekavē un kvalitāte ir ļoti augsta. Cenas ir atbilstošas gaidītajam! http://poligrafija.lv/
Nezinu gan, autors iedomājas, ka word dokuments ir derīgs drukai ... jā, biroja vajadzībām pietiek, bet ne jau poligrāfijai.
Ja dienā jāizdrukā neskaitāmi darbi, kas viņus lasīs, kam būs laiks? Taču nemaksāji par darba pārbaudīšanu/pārlasīšanu, salīdzināšanu. Maksāji tikai par izdrukāšanu un pēcapstrādi. Un kā pats teici - "sakošļāju un mutē ieliku", tātad visu biji sagatavojis., vaino tikai sevi. Īstenībā, viņi izveidoja maketu, jo words, kā jau teicu, poligrāfijai neder.
Pats vainīgs, ka paņēmi preci bez pārbaudīšanas. Pat lielās tipogrāfijās neviens neko nelasa, tam fiziski nav laika un kam to arī vajag. Jā, piesieties var par krāsām, sliktu pēcapstrādi, bet ne par saturu. Par to atbild klients pats - ko iesniedzi, to saņem. Un būtu labi, ja būtu vismaz tā. Bieži ar krāsām ir problēmas, jo iespiedēji arī ir tikai cilvēki un negribas daudz un grūti strādāt.
Negribu aizstāvēt Peli, bet vienkārši tādus klientus, kā Tu, labāk redz ejam, nevis nākam. Par procesiem saprašanas nav, tikai prasības un cenas žmiegšana.
OKi, varbūt viņiem maketētājs/grafiķis draņķīgs, nemāk strādāt. Varbūt vienkārši laika trūkums, pārāk mazs cipars lai būtu interese ātri padarīt darbu. Tāpēc reizēm labāk ir sagatavot materiālus virspusēji un lai taisa skices (protams, ne jau 30 variantus, max 2vus, jo pārējie būs jau par naudu). Tad apskaties ko vajag pamainīt, pielabot un bieži vien rezultāts būs labāks, nekā pats tur cepies kūpošu galvu un mēģini savas mega idejas iestāstīt citam. Katrs mēs esam savādāks, un domas nolasīt nemākam. Vienam iztēļe labāka, citam mazāk.
Uzņēmējam tipogrāfijas jomā arī nav viegli, konkurence mežonīga. Tā tikai liekas: atver darbu, piespied pogu un viss gatavs. Par telpām jāmaksā īre, komunālie, algas jāmaksā, jāpērk materiāli, tehnika arī jaapkopj, grāmatvedis jāuztur, transports un katra pozīcija tiek aplikta ar nodokļiem. Un tad sākas tas sliktākais - darba plūsmas nav, klienti neregulāri un tiek pieņemts patiesībā visvienkāršākais lēmums lai aizpildītu caurumus - ņemt visus pasūtijumus, par jebkādu cenu. Tad kad ir savākti čupām visādi sīkumi ar kuriem bieži ir ļoti liels čakaris, gadās ka atskrien atkal lielie, vai pastāvīgie klienti, kuriem arī vajag tulīt un tagad. Stress.
Ne visi ir stresa noturīgi. Tātad, mēģini izlavierēt starp ziepēm un ļoti lielām ziepēm, noslogo darbiniekus, strādā pats. Rezultātā samaksā visus maksājumus, padari darbus un domā, nu tad beidzot varēs atvilkt elpu - nekā, atkal jau mēnesis pagājis un visi maksājumi jāsāk maksāt no jauna. Un nerunāsim par jaunā gada periodu - sākot no novembra tiek gubām drukāti kalendāri, apsveikumi, akcijas u.t.t. Un starpcitu, šogad decembrī būs daudz brīvdienu, tātad īsais mēnesis. Tatad tipogrāfijām būs jāpaspēj tā nauda salasīt ļoti īsā periodā. Tātad būtu laicīgi jāplāno pasūtijumus un ar šo periodu nerēķināties. Savukārt līdz pat pavasarim ir ļoti maz darba, bet kam vairs janvārī vajadzēs kalendārus.
Nu jā, un par Hromet - arī tur viss nav ideāli. Es pārsvarā vai nu Greenprintā drukājos vai Digidruka, reizēm Ulma. Bet katram jau sava tipogrāfija mīļāka, tur kur viņš ir pieradis un kur ir pieraduši pie viņa. Neviens nav ideāls, arī klients ne. NEIESAKU izmantot tipogrāfijas Zemguss pakalpojumus. Dēļ viņiem esmu pazaudējis vairākus klientus. Savukārt Dārdedzes menedžeriem ir/bija tieksme klientus pārvilināt pie sevis - tas starpniekiem zināšanai. Tā var turpināt ilgi, bet man apnika rakstīt.
Diemžēl arī pēc daudziem gadiem Digitālajā Pelē nekas nav mainījies. Gribēju pasūtīt vienkāršu pēc sarežģītības darbiņu, banerīti.
Aizrakstu ko gribu uz viņu mājas lapā esošo sarakstes platformu, tā vietā, lai viņu pārdošanas speciālists atzvanītu/atrakstītu un var būt precizētu manas vēlmes uzreiz atsūta rēķinu. Nu neko samaksāju, pēc kāda laiciņa saņemu gatavu maketu, - nav tas ko gribu, aizrakstu atpakaļ un saku, ka nav tas ko vēlējos, pēc neilga laika, atnāk cits makets, kurš vēl vairāk nelīdzinās sākotnējiem uzstādījumiem. Tā nu tas tirpinājās vēl vienu reizi, līdz neizturēju. Beigās attieksme no Digitālās Peles bija tāda, ka pats esi muļķis, un tas ko tu gribi maksās piecas reizes vairāk.
Tātad, tā vietā lai paši noskaidrotu, kas tad īsti ir jādara, kaut ko tik dara un beigās par nekvalitatīvu darbu vēl prasa piemaksāt. Diemžēl šī jau ir otrā reize, kad ieberžos ar Digitālo Peli.Pirmā reize bija pirms desmit gadiem, domāju, ka būs ko iemācījušies no kļūdām, diemžēl nekas nav mainījies.
Sākumā Digitālā Peles vadītāja solīja atmaksāt atpakaļ naudu, lai tik uzrakstu iesniegumu - neviens neko tur netaisās atmaksāt, ar to tad arī vis beidzās, nereaģē.
Iesaku vairākkārtīgi pārdomāt pirms domājat sadarboties ar Digitālo Peli.