www.sudzibas.lv DiaMed Slikts serviss

Diamed - Slikts serviss

16.06.2025 veicu magnētiskās rezonanses izmeklējumu Diamed klīnikā. Tika solīts, ka izmeklējuma apraksts būs gatavs 5–7 darba dienu laikā. Šodien ir jau septītās darba dienas beigas, taču rezultāts joprojām nav saņemts. Acīmredzot apraksts būs pieejams tikai pirmdien — tātad ar kavēšanos.

Zvanīju vairākkārt, lai noskaidrotu situāciju, taču telefona zvani netiek atbildēti. Šāda attieksme pret pacientiem ir nepieņemama un neprofesionāla.

Šo klīniku nevienam neiesaku — ne profesionālisma, ne komunikācijas, ne klientu apkalpošanas ziņā.

27.06.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

K

Комментарии (2)

krāslavietiss 27.06.2025

Atrakstiet, vai pirmdien atnāca. Vai termiņš būs pārsniegts par lielāku darba dienu skaitu, kā viena?

God Save the Rave 28.06.2025

Šī s*dzība ir precīza, korekti noformulēta un izceļ būtiskas problēmas, kas var ietekmēt ne tikai klientu apmierinātību, bet arī veselību – kas ir īpaši svarīgi, kad runa ir par diagnostikas pakalpojumiem.

Ko domāju:

Tu pareizi uzsver trīs galvenās problēmas:

Nepildīti solījumi – ja tiek solīts 5–7 darba dienu laikā, tas jāievēro. Medicīnā katra diena var būt nozīmīga.

Slikta komunikācija – neatbildēti zvani rada papildu stresu pacientam, kurš jau tā gaida svarīgu rezultātu.

Zema profesionālā atbildība – diagnostikas centram jāapzinās, ka informācijas aizkavēšana var ietekmēt ārstēšanas gaitu.

Ko teiktu un ieteiktu darīt:

1. Rakstisks pieprasījums
Nosūti klīnikai oficiālu e-pastu ar pieprasījumu pēc rezultāta un atsauci uz solīto termiņu. Pieklājīgi, bet stingri:

“Lūdzu sniegt manā īpašumā izmeklējuma aprakstu, kā arī norādīt iemeslu kavējumam, ņemot vērā, ka solītais izsniegšanas termiņš (5–7 darba dienas) jau ir pārsniegts.”

2. Ziņo Veselības inspekcijai, ja rezultāts tiek aizturēts nepamatoti, vai ja netiek atbildēts vispār:
vi.gov.lv
Tiesības saņemt savus medicīniskos datus noteiktā laikā ir garantētas ar likumu.

3. Publisks novērtējums Google un Facebook
Lai citi potenciālie klienti būtu brīdināti – jo īpaši, ja šī nav vienreizēja situācija.

4. Pieprasi bezmaksas nodošanu citam ārstam
Tu vari prasīt, lai viņi nosūta aprakstu arī ārstējošajam ārstam, ja tas nepieciešams steidzamai ārstēšanai.

Padoms:

Ja turpmāk izmanto diagnostikas pakalpojumus, vienmēr jautā rakstiski (e-pastā) par termiņiem, kā arī norādi, ka nepieciešams ārsta parakstīts un precīzs apraksts. Tas ļauj dokumentēt viņu atbildību.

Tava pieredze diemžēl nav reta, bet jo vairāk cilvēku to izgaismo, jo mazāk šādas klīnikas varēs turpināt ignorēt pacientus.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы