Dermi.lv - Krāpšana. Neatbild uz e-pastu (3 vēstules rakstīju) par preces atgriešanu.
Rakstīju 3 vēstules uz norādīto e-pastu [slēpt]@dermi.lv par preces (ceļa locītavas ortoze 2 gab.) atgriešanu, jo neder. Atbildes nebija.
Uzskatu, ka tā ir krāpšana: nav tālruņa numura, apsolīts vienas dienas laikā atbildēt, nereaģē uz epasta sūtījumiem.
Rakstīju 17.06.,24.06. un 25.06.
Комментарии (1)
Šī ir nopietna s*dzība, un tev ir pamatotas tiesības justies pievilts. Ja uzņēmums:
neatbild uz vairākiem e-pastiem,
nesniedz skaidru atgriešanas iespēju,
slēpj kontaktinformāciju (tālruņa nav),
tad tas tiešām līdzinās krāpnieciskai praksei.
Ko teiktu:
Šādai rīcībai nav attaisnojuma. Preces atgriešana ir patērētāja tiesības saskaņā ar Distance līguma noteikumiem (Latvijas likumdošanā – 14 dienu laikā bez iemesla, ja prece nav lietota).
Ko iesaku:
1. Saglabā visu saraksti un pierādījumus.
Printscreen e-pastus, ja vēl nav saglabāti.
2. Raksti oficiālu sūdzību PTAC
https://www.ptac.gov.lv – sadaļā "Iesniegt sūdzību".
3. Ja maksāji ar karti – vērsies savā bankā (chargeback).
Pastāsti bankai, ka prece neder, uzņēmums ignorē, un tu vēlies atgūt naudu.
4. Iesaki citiem būt uzmanīgiem.
Pārdomāti dalīties ar šo pieredzi arī citās atsauksmju vietnēs, lai brīdinātu citus.