www.sudzibas.lv DEPO Slikts serviss un neapmierināta pārdevēja

Depo - Slikts serviss un neapmierināta pārdevēja

Nopirkām Valmierā Depo papagaili (zaļspārnīti), tur bija tikai viens, solīja, pēc 2 dienām ievest otru. Nebija, solīja pirmdien, atkal nekā un pateica, ka kādu laiku nebūšot.
Zvanījām uz Depo info un jautājām kurā no Depo varētu nopirkt otru zaļspārnīti, norādīja, ka Dreiliņu Depo, savienoja, sarunas laikā laipni pateica, ka rezervēs.
Tā nu laimīgi braucām no VALMIERAS uz RĪGU pirkt savam papagailim draudziņu.
Un te sākās.. neko par rezervāciju nezin, jāpērk abi, jo audzējot jau kopā pa divi, nedodot garantiju ka sadraudzēsies, atpakaļ neņem. Kāpēc neesot meklējuši kur vienu pārdod (bet pirms tam tak teica ka audzējot pa divi) nu kur loģika?
Mēs nedzīvojam ap stūri, ar zīdaini braucām no citas pilsētas, pa velti nobraukta degviela, jo citu darīšanu nebija.
Kāpēc uzreiz Valmieras Depo šo visu neizskaidroja, ka būs grūti dabūt otru, to 50€ dēļ, lai peļņa, tad jau sanāk, ka pilnīgi vienalga kā tas putniņš izdzīvos tālāk, un ja jau pa vienam nepārdod tad kāpēc mums pārdeva? Un Dreiliņu Depo atteicās pārdot?
Katrā ziņā esam ļoti vīlušies. Meita asarās, jo par savu sakrāto naudu vēlējās nopirkt sev pirmos mīļputniņus.
Depo bizmesmeņi varbūt padomājiet par to ka pārdodiet dzīvas radības, nevis butaforijas. Izglītojiet savus pārdevējus šajā jomā, lai tie varētu cilvēcīgi padalīties arī ar pircēju.

25.03.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы