РешеноDepo - Slikts serviss
Dažas dienas atpakaļ iepirkāmies Depo, Lubānas 150. Vienā nodaļā strādā maza auguma sieviete. Domāju, kas ar viņu kontaktējies, sapratīs, par ko runāju. Attieksme "fantastiska" - atļaujas klientu noaudzināt, rupja un ļoti negatīva attieksme pret, cik manīju, visiem pircējiem. It kā uz jautājumiem atbild, bet nu tas tonis. It kā es būtu viņai ko nodarījusi. Zini, ja tev viss un visi tur ir apriebušies un grūti normālā tonī atbildēt, tad Rīgā ir arī tādas darba iespējas, kur nav jākontaktējas ar cilvēkiem. Es negaidu nezin kādu laipno attieksmi, bet nu nav arī normāli, ka pārdevēja atļaujas "sprēgāt" bez iemesla. Patiešām, manuprāt, sapratīs, kas tur bijis un šai dāmai ko jautājis.
Комментарии (10)
Sūdzība ir par balss toni? Nopietni?
Sūdzība ir par darbinieci, kura pret klientiem izturas tā, it kā tie visi būtu agrāk viņai pāri nodarījuši. Kāpēc man būtu jājūtas vainīgai pie kaut kā, uzdodot jautājumu vai pasaucot, kad bez pārdevēja palīdzības neiztikt?! Tas ir liels būvmateriālu nevis pārtikas veikals... Protams, varēju nelikt šādzu sūdzību, bet vienreiz piegriezās tā attieksme.
Ko tad tik šausmīgu pārdevēja Jums pateica, lai to klasificētu kā "šausmīgu attieksmi"? Sūdzībā minēts "It kā uz jautājumiem atbild, bet nu tas tonis." - savu darbu pārdevējs dara, tātad sūdzība ir par to, ka Jums vienkārši nepatīk tonis. Nākamā sūdzība būs par pārdevējas matu griezumu?
Absurdi. Cilvēks dara savu darbu, lieciet tak mieru pārdevējiem un savediet kārtībā tos putnus, kas Jums tur lidinās.
Jā, jā, matu griezumu. Runa ir par attieksmi pret klientiem. Un ne tikai pret mani. Biju pietiekami ilgi tur, lai dzirdētu un redzētu. Nav jau vairs runa par īgnumu vai ko, bet ņirgāšanos un nevajadzīgu sprēgāšanu.
Ja jus zinat kur var riga iekartoties varat drosi to izteikt, te vai vinai.. varbut to noderetu, citadi varetu but vel cita sudziba ka jus maldinaties..
Varbūt vienkārši paārstē savu lielummāniju!
"atļaujas klientu noaudzināt" - tu tiešām domā, ka ienākot veikalā automātiski kļūsti par neaizskaramo, "Indijas Svēto govi"?
"rupja un ļoti negatīva attieksme" - viņa tevi apsaukāja, lamāja? Par kādu rupjību ir runa?! Negatīvo attieksmi pilnībā var saprast - kādu attieksmi var gaidīt pret tādu mai..t..u, ja jau pat sūdzību sacerēja.
Kas attiecas uz tavu piezīmi, ka ir darba vietas, kur nav jākontaktējas ar cilvēkiem: nevajag jau nu sevi uzskatīt par cilvēku!
Nu, ko lai saka, komentārs laikam nav lasīts.
Laikam pati darbiniece vai kāds radinieks.
Pierādījums tam, ka vari sevi neuzskatīt par cilvēku. Cilvēks no citām radībām atšķiras ar to, ka spēj domāt.
Un tā tava dzīve paies... sēžot šajā portālā un komentējot sūdzības. Nožēlojami vispār, pats sāc domāt, pajoliņ.