Depo - Slikts serviss, neprofesionāla attieksme pret klientiem
Iegādājos veikalā Depo preci, bet tā man nederēja. Netika sabojāts iepakojums un prece. Stundas laikā gribēju atgriezt preci veikalā. Piedāvāja samainīt. Bet kategoriski atteica atgriezt atpakaļ naudu, kaut gan bij pirkumu apliecinošs dokuments. Neesot tāds likums, ka vajagot atgriezt naudu. Vai tiešām tā drīkst darīt. Jo vajadzīgo preci piedāvāt nevarēja. uztaisīja personalizēto karti uz kuras uzlika šo naudu. Un tas pats gandrīz ar skandālu. Bet nevēlos iepirkties šai veikalā. Vajadzīgo preci gribu pirkt citur. Personāla attieksme bij šausminoša.
Комментарии (9)
No sākuma raksti ka piedāvāja samainīt, bet pēc tam raksti ka vajadzīgo preci nevarēja piedāvāt. Esi sapinies savā meistarībā. Ko tad tu vispār darīji viņu pērkot pirmkārt? Un, jā, viņiem nav pienākums atgriest naudu, ja eksistē "prece, kura derēja" vai līdzvērtīga. PTAC pateiks to pašu.
Nav tāds likums ka viņiem jāatgriež tev naudu ir likums, ja prece tev neder, tā ir tava vaina, jo veikalā tu varēji pats par preci pārliecināties, ja tu pirktu internetā tad jā tad varētu atgriezt naudu!
Pieļauju, ka ne tikai personāla attieksme, bet arī Jūsu attieksme bija šausmīga. Un visticamāk personāla attieksme bija šausmīga tieši Jūsu attieksmes dēļ. Ja veikala politika nosaka, ka nauda netiek atgriezta, tad nauda netiek atgriezta, un apkalpojošais personāls Jums tur nevar palīdzēt. Var jau pārmest cilvēkiem lietas, kas neietilpst viņu kompetencē, bet tā Jūs bojāsiet nervus ne tikai sev, bet arī attiecīgajiem cilvēkiem. Ja nepatīk veikala politika, jāvēršas pie augstākās vadības.
Piekrītu iepriekšējiem komentāriem. Protams, ka ne visi var visu zināt, bet tas jau kādu laiku ir aktuāli, ka arī apģērbus/apavus utt atgriežot, dod nevis naudu, bet dāvanu karti preces vērtībā. Es pieļauju, ka situācija bija tāda - jums to mēģināja paskaidrot, jums tas nepatika, sacēlāt traci un tad vēl vairāk trakojāt, kad, bļaujot uz depo darbiniekiem, jums pretīm nesmaidīja :)
es neko nepirkshu depo ... uzdirst ir uzdirst un nav ko depo aizstavet... man uz viņiem uzd.. .. puse latvijas 90 -00 gados sapirkas izglitibas un di sh virsu normaliem cilvekiem . .. uzspljauj uz durvim ieejas.. tam s-da depo
Visiem komentētājiem- pārlasiet vēlreiz likumu. Ja nemākat atrast tad lūdzu-7) patērētājam nav dota iespēja realizēt atteikuma tiesības, noslēgta līguma atcelšanas, noslēgta līguma nosacījumu grozīšanas vai citas likumīgās vai līgumiskās tiesības;
Un tirdzniecībā pastāv divi likumi: 1. Klientam vienmēr taisnība
2. Ja arī nav taisnība, skatīt punktu Nr. 1
Aizmirsi par pārējiem 36. pantiem.
PTAC gan saka, ka tirgotājam Jums nekāda nauda nebija jāatmaksā, ja precei nekāda defekta nav, un Jūs vienkārši izdomājat, ka tā ir Jums neatbilstoša. Atteikuma tiesības attiecas tikai uz distances līgumiem. No http://www.ptac.gov.lv/lv/content/pateretaju-tiesibas
Vai pārdevējam jāpilda Jūsu prasība, ja prece ir līguma noteikumiem atbilstoša (piemēram, precei nav kvalitātes defektu)?
Patērētāju tiesību aizsardzības likumdošanā nav noteikts, ka pircējs var pieteikt pārdevējam prasību par nopirktu preci, ja tā ir līguma noteikumiem atbilstoša, vai vienkārši to atdot atpakaļ, saņemot samaksāto naudu, izņemot gadījumus:
• ja prece iegādāta ārpus uzņēmuma pastāvīgās tirdzniecības vietas vai pakalpojums saņemts ārpus pastāvīgās pakalpojuma sniegšanas vietas, pārdevējam piegādājot preci vai pakalpojuma sniedzējam sniedzot pakalpojumu pēc savas iniciatīvas vai pēc Jūsu nepārprotami izteikta lūguma, apmeklējot Jūs mājās, darba vai citā atrašanās vietā (piemēram, rīkojot speciālas preču vai pakalpojumu prezentācijas),
• ja par preces iegādi vai pakalpojuma saņemšanu ar pārdevēju vai pakalpojuma sniedzēju būsiet vienojušies, izmantojot piedāvājumu ar tipveida vēstules, kataloga, presē publicētas reklāmas, kurai pievienots pasūtījuma kupons, telefona, faksimila, interneta, elektroniskā pasta, televīzijas, radio un citu informācijas nosūtīšanas vai pārraidīšanas līdzekļu starpniecību.
Tikai šajos gadījumos Jums ir atteikuma tiesības - 14 kalendāra dienu laikā bez defektu konstatēšanas vienpusēji atkāpties no līguma (atteikt pasūtījumu), nemaksājot līgumsoda procentus vai zaudējuma atlīdzību.
Klientam ne vienmēr ir taisnība un ne katram. 50/50