Depo - slikts serviss
Sieva nopirka krāsojamo tapešu ruļļus (cena aptuveni 20 EUR par rulli), partijas numurs vienāds, bet izlaiduma gadi atšķīrās.
Meistaram līmējot 1. rullis pielīmējās bez grūtībām, kamēr sākot līmēt pirmo loksni no otrā ruļļa, atklājās, ka to nav iespējams pielīmēt kvalitatīvi. Tapetei veidojas gaisa burbuļi, tapete sliktāk līp. Pēc vairāku stundu tapetes "mocīšanas" rezultātu nav.
Sienu stāvoklis pirmajam un otrajam rullim bija identisks, telpu temperatūra arī; caurvējšs nebija (šie bija vieni no argumentiem).
Aizbraucu ar jau samērītajām uz sagrieztajām tapešu loksnēm uz Berģu Depo. Lūdzu samainīt, kā arī izņemt no apgrozības nekvalitatīvās tapetes, iesniedzu loksnes un čeku. Kā arī rādīju fotogrāfijas, kurās biju nofotogrāfējis šo tapešu izskata atšķirību uz mana koridora sienām.
1) Bija ilgi jāgaida servisa darbiniece,
2) saņēmu ļoti nelaipnu attieksmi, ("pats vainīgs... bojātas tapetes nepieņemam... jūsu meistari nekvalitatīvi strādā... Pats vainīgs, ka neesmu izvēlējies vienādu gadu tapetes...u.c.) kamēr neizturēju un sāku asāku vārdu pārmaiņu - lūdzot runāt ar viņas priekšnieku. Panācu, ka viņa piezvana priekšniekam, kas tad arī pateica, ka tapete jānomaina.
Esmu ļoti neapmierināts ar attieksmi šajā veikalā, kā arī Depo kopumā. Ja mājas lapā būtu depo e-pasta adrese, nosūtītu noteikti sūdzību viņiem. Bet izskatās, ka viņiem nemaz neinteresē atsauksmes no klientiem.
Ja būs iespēja, noteikti izvairīšos iepirkties Depo. Dažus mēnešus iepriekš, pērkot akmens masas flīzes, pārdevējs man tās iedeva no dažādām partijām, par ko, protams, vainīgs esmu es, jo neesmu pasekojis līdzi no kādas partijas katra flīze ir...
Комментарии (1)
Nabadziņš...