Depo - SLIKTS SERVISS
Ilgstoši iepērkamies DEPO, bet šoreiz bija izcili neapmācīts personāls. Pirms kases valdes loceklis konstatēja, ka ir pazudusi DEPO kartiņa, darbinieki nomierināja, ka atlaidi iedodos un papīrus grāmatvedībā sakārtos, atlaidi iedeva, bet dokumentu ar rekvizītiem nē. PATEICA, ka nav veikala vainas, pats vainīgs, ka apmaksāja, pirkumu neanulēs un papildus rēķinu nedos, nav viņu problēma.
REZULTĀTĀ uzņēmumam čeks par kopsummu EUR 231,65( pvn attiecināt nevar) un vēl ir jāaprēķina UIN 25,5% jeb jāatmaksā uzņēmuma kasē.
Bet varēja ātri noformēt jaunu kartiņu uz uzņēmumu un nebūtu problēmu!
Paliek rūgtums un vēlme turpmāk izvēlēties cita zīmola uzņēmumu.
Комментарии (3)
Vai tas LOCEKLIS , jautaja pec jaunas kartinas? Vai ari kasierei uz reiz ir jauzmin visādu, LOCEKLU velmes?
Jā pirms pirkuma veikšanas uzdeva jautājumu, ko darīt! Diemžēl nepiedāvāja jaunu kartiņu, bet teica lai tik maksā ar uzņēmuma karti, pēc tam sakārtos, bet kad apmaksa bija veikta , paļaujoties, ka izsniegs papildus paskaidro'jošo kvīti vai rēķinu, uzreiz mainījās attieksme un tā jau kļuva paša problēma.
Tā arī rodas tā statistika par Latvānijas veiksmes stāstu - visādi locekļi uztaisa SIjAs (ne jau paši, bet samaksā kādam kas nokārto), un tad vel nejēdz savu kropļa tesmeni pavilkt.
Kamēr tādi ībļi neizmirs - NEKAS nemainīsies.