Depo - Nelaipni darbinieki
Tas Depo veikals, kas atrodas Krasta ielā ir unikums, ja Jums vajag painteresēties par kādu no augiem, vai arī nedod Dievs iedomāsieties palūgt, lai iesaiņo (lai nenosalst), vispirms ar tevi vienkārši nerunā, jo pārdevējas(tajā dienā vinas bija 5) sastājušās pie iesaiņošanas galda, pārspriež visus jaunumus utt, kad laipni palūdz vai nevar atnākt palīdzēt paņemt puķi un paskaidrot kā to kopt, kā arī lai iesaiņotu, atbilde bija konkrēta un lakoniska:" Ja Jums vajag , tad paņemiet atnesiet un tad iesaiņosim". Pec pāris "laipnajām frāzēm" vairs negribējās neko jautāt. Jautājums rodas tad vai tiešām tā tiek parādīta darbinieku efektivitāte un laipnība?
Комментарии (52)
Jasaka, ka nervi man ir stipri strādājot veikalā, bet ieteikums uztvert visu ar smaidu ari nav gluži vietā. Ja es smaidu un pilnigi ignorēju rupjības viņš vel vairak aizkaitinās neka ja pasaki- AIZVER MUTI UN LASIES < JA NEPATĪK. un tas nostrādā vienm''er.
bet ir loti lelaipni pardeveji taja depo krasta iela, katrs pardevejs, kuram pajauta liek iet meklet citu, utt.pajauta ko labak izveleties-mekejiet pasi, jums jau jadzivo!!!bet ja es nezinos cilveks jautaju ka labak, pardevejam vajadzetu palidzet.
pati stradaju apkalpjosa svera, un man pat ir patikami palidzet cilvekiem, jo man patik mans darbs un pateisanas no klientiem, ka vareju palidzet.
taka depo pardeveji padomajiet, VAI ESAT SAVA VIETA??????????????????????????
Klienti paši ir vainīgi pie tā ka viņus slikti apkalpo! Nevajag doties uz veikalu iepirkties, kad esat sliktā omā! Neapmierinātiem klientiem ieteiktu sakārtojiet savu dzīvi un tad nebūs dusmas jāgāž uz pārdevēju!
Katrs depo pardevejs atbild par savu nodalju un vinjam nav ne jausmas kas un kur atrodas citas nodaljas.
Nu pie Depo pārdevējiem jau esmu pieradis - nav ko tur nervus bendēt, - jātiek vien galā pašam. Ja jau visu neizteiktu preču cenas, laikam šajā veikalā nekad neiegrieztos. Ar K-Rautu, piemēram, nesalīdzināsi - tur vienmēr laipni paskaidro, ja ir kādi jautājumi vai problēmas. Kopš reiz Depo pārdevējam palūdzu paskaidrot par kādas preces īpašībām un viņš manā klātbūtnē sāka boksterēt tekstu uz preces iepakojuma - man par šo kantori viss skaidrs. Tagadiņ daru tā (ja kādai vajadzīgai precei ir ievērojama cenas starpība ar citiem veikaliem) - ar attiecīgajiem jautājumiem uzmācos K-Rauta darbiniekiem, noskaidroju tur visu, kas interesē, tad aizbraucu uz Depo un iepērkos...un manis pēc tie pārdevēji var tur stāvēt un melst par da jeb ko - kaut vai par smilšu vētrām uz Marsa. Mani tas vairs neinteresē. Ak jā - nedod dievs, ja gribēsiet iepirkt Depo kādus nelielus sīkumus, kas pircēju ratiem birst cauri (piemēram atsevišķas mēbeļu furnitūras daļas) - neviens jums tur nekādu kastīti vai kaut ko tādu neiedos - bāz kaut kabatā...
Nu juus laikam tiesaam paprasiit nemaakat, vai arii neiistie paardeveeji gadaas :)) tajaa, kas ir uz siguldas sosejas man vienmeer paliidz visu atrast un ir laipni. un runaajot par to ka jaagaida, taa nav. no citaam nodalaam arii paliidz atrast un lai atrastu paardeveeju vajag arii savu pakalu pakustinaa, jo visu jums uz paplaates neviens klaat nenesiis!!!
Tātad runājot par pārdevējiem Depo - pirmkārt neviens viņus neapmaaca, kaadus paņem no ielas tādus arī nodaļā iekšā un davaj tagad profesionāli apkalpo klientu!!mazliet pastaasta ka labdien jaapasaka, gaidiisim juus veel un taadaa garaa, bet par preci tiem pārdeveejiem nav nekaadas nojausmas.
Otrkaart vini tur naak un iet, liela daļa tikai kaadu meenesi tur nostraadaa, ko ta vini var zinaat par preci, vini tik kraamee plauktos un nem pats ko tev vajag...Un veel Depo paardeveejiem ir pilniigi vienalga vai tu peerc vai nepeerc, alga taa kaa taa par stundaam, un attieciigi jo tu mazaak nopirksi, jo mazaak atvediis veel, jo mazaak buus jaakraamee, a alga ta nemainaas...jebkuram cilveekam vajadziiga motivaacija lai kaut ko dariitu
Jā, piekrītu - Depo tie darbinieki ir tādi, kādi ir... Es pirku profilus un kautkā biju paņēmis par vienu mazāk nekā izrakstīts, tad pie izbraukšanas kontrolē man tādu lekciju nolasija par to, ka es laikam skolā skaitīt neesmu iemācījies... Tāpat viņiem klibo arī serviss - pirku uzrbjmašīnu, kasē viss normāli, samaksāju, izsita čeku, bet lai noformetu garantiju, jaiet uz citu vietu. Tur tad arī minūtes 20-25 gaidiju, kamer kāds uzradīsies kas to garantiju var noformēt, lai gan es biju vienīgais, kuram tajā laikā šo pakalpojumu vajadzēja. Laikam jau lieki piebilst, ka tajā laikā, kamēr gaidīju, apkārt grozijās vismaz desmit darbinieki, kuri uz manu jautājumu vai kāds nevar noformēt garantiju tik vien varēja atbildēt, ka viņiem neesot tiesdību to darīt un ka tīlin, tūlīna jau atnākšos arī tas, kurš to varēs izdarīt...
Ak jā, tas ir tas DEPO, kas atrodas braucot ārā no Rīgas virzienā uz Valmieru.
Man paldies dievam Depo veikalā ar pārdevējiem ir paveicies, varbūt arī pircējiem vajadzētu biežāk lietot vārdus, lūdzu un paldies!
Nu redz(to Ceris), ja pārdevējs ir materiāli ieinteresēts, tad jā, Tev taisnība...Šinī gadījumā, ieinteresēts ir tirdzniecības uzņēmums, bet diemžēl, tas neatspoguļojas reālo pārdevēju-konsultantu algās.
skarba izvērtās diskusija:D
katrā ziņā tos, kas aktīvi lieto frāzi "klientam vienmēr taisnība" var sadalīt 2 grupās:
1. frāze dzirdēta vecā reklāmā, vai tamlīdzīgi, pašiem liekas, ka tā ir patiesībā;
2. truli, cilvēkveidīgi radījumi, kas uzskata sevi par augstākiem, nekā citi, un redz tikai savu viedokli.
Protams, ir arī tizli pārdevēji, to nenoliegt, bet tas vairāk ir dēļ motivācijas trūkuma.
Pats esmu strādājis klientu apkalpošanā, un varu pateikt, ka labo pircēju diemžēl ir mazāk.
Un tie, kas kliedz, ka klients ir Dievs, paši nekad nav strādājuši šajā sfērā!
p.s. neesmu no Depo;)
vakar apmeklēju Depo uz Siguldas šosejas. Man vajadzēja pasūtīt gleznas rāmjus, un Depo birokrātijas dēļ nācās saskarties ar 3 darbiniekiem. Pirmo gaidīju kādas desmit minūtes pie rāmjiem, izrādījās vienīgā darbiniece, kas tur visu laiku stumdīja ratus garām un uz mums noskatījās, izrādījās arī īstā, kas vajadzīga. Tomēr viņa klāt nenāca, tikai plauktus krāmēja, kamēr es ilgpilnus skatienus uz viņu raidīju. Tomēr attieksme bija samērā laipna. Otrā darbiniece bija pie info, kur ļoti nelaipni sagaidīja, lai aizpirdītu pavadzīmi. Kad nesapratu, ko viņa vaicā, nelaipni uzbrēca, taču centos ar viņu laipnā balsī runāt, kaut gan viņas attieksme bija pazemojoša, beigās viņa atmaiga, bet nepārtraukti, apkalpojot mani, saruājās ar kolēģi un skaitīja minūtes līdz viņas darbadienas beigām. Ejot, pie trešās darbinieces norēķināties, jau pa gabalu pamanīju viņas īgno ģīmi, tāpēc jau pirmā sveicināju un tas nostrādā, gribot negribot viņa mani laipni apkalpoja, ne ar smaidu, bet vismaz ar pieklājības frāzēm.
Secinājums - tā ka visiem ir taisnība, gan tas, ka ar kādu attieksmi tu nāc, ar tādu apkalpo, gan to, ka apkalpošana tomēr varētu būt efektīvāka, var saprat gan pārdevēju, kas diendienā tur sēž un uzvelkās no mūsu sabiedrības (jo cilvēki patiešām kļuvuši daudz bezkaunīgāki), bet arī klienti nav vainīgi, kas ierodas labā noskaņojumā, bet attieksme spēj sabojāt vakaru. Tā, ka, kur ir katra tiesības, turpat ir katra pienākums vienam pret otru.
Nevaru ne piekrist, ne nepiekrist... Bet ja strādājot 2-us mēnešus Ulmaņa gatves DEPO man dienā pasaka 4-us PALDIES... Tas ir radītājs...
Tas laikam ir attieksmes rādītājs...
Vispār mana doma ir tāda - ja neproti strādāt ar klientiem, un nervi netur, tad nevajag strādāt apkalpojošajā sfērā. Jau laicīgi jāizvērtē sava profesijas izvēle! Jo piemēram, zinot sevi, es nemaz nelienu strādāt par pārdevēju, jo zinu, ka nevarēšu visu dienu izturēt tādus un šitādus klientus. Par pārdevēju ir jāstrādā īstajiem cilvēkiem, un tikai tad būs viss okei. Un nekorekti ir darba laikā neievērojot klientu vajadzības "apspriest vakardienas notikumus", piemēram, disenē. Klačas var sist tad, kad klientu nav, nevis uzkrītoši tos ignorēt, risinot savas samilzušās psiholoģiskās problēmas.
Ir jābūt pareizajai attieksmei. Pārdevējs tam ir domāts, lai palīdzētu, paskaidrotu un tamlīdzīgi. Ja tā nebūtu, nafig vispār pieņemt pārdevējus? Lai pircēji paši tiek galā! /:|
Starpcitu arī Pļauvnieku DEPO ar pārdevējiem ir vēl traģiskāk.
Tur pārdevējs uz lūgumu palīdzēt sakomplektēt jau nomaksāto preces, atcērt, ka nav jau nekāds "grušiks'' un netaisās te zin pāris profilu un reģipšu lokšņu dēļ smērēt rokas.
Papildus tam vēl, kad pārdevējs beidzot pielausts palīdzēt, attopas, ka nav taču ratu. Šajā momentā attiecīgas nodaļas pārdevējs piedraud nekustēties ne no vietas, kamēr es šim atradīšu ratus, kas atrodas kaut kādā veikala stūrī.
Uzskatu, ka tāds marazms mūsdienu ekonomiskās krīzes periodā, ir vienkārši nepiļaujams.
50/50!Pārtikas veikalos jums arī katram vajag pārdevēju konsultantu visu laiku blakus?Noteikti, ka nē, jo paši esat gudri.Tad uz būvmateriālu veikaliem ņemat meistarus līdzi.Ja paši esat lohi tajā sfērā.Remontu taisiet paši?Ok, tad paši arī p i e k l ā j ī g i pajautājiet un domāju, ka viss būs ok.Pret depo man nekā nav.Zemo cenu veikals.Ieejiet Maximā, superneto un tam līdzīgos ūķos-tik degunu aizspiežat!!!Ja gribiet, lai pārdevēji jūs aplido, tad ir MC2 un līdzīgi veikali, tik liekas, ka šiem bļāvējiem dirsa būs par pliku.Samierinieties ar savu maka biezumu un intelekta līmeni.Turiet līmenī!
Jūs te spriedelējat par pircēja un pārdevēje atieksmēm pret viņu lomām, ir jau tā ka pircēji ir neprātīgi slinki palikuši. Viņam redziet, ienākot veikalā visa meistarība un zināšanas izgaist un tiek meklēts pārdevējs kurš celtniekam ar 15 gadu stāžu pastāstīs kura špakteles massa ir labāka.Pietam, DEPO jau neinteresē speciālisti, viņiem vajag lai tu tur būtu, stulbi visiem smaidītu, katru sveicinātu un uzmāktos ar savu palīdzību. Nav slikti ja tev pretī nostājas kompitents cilvēks, speciālists kas spēj tev sniegt kvalitatīvu konsultāciju, bet DEPO nav speciālisti un nevar būt jo tu viens ko nezini kurā nodaļā tu strādāsi nākamajā maiņā, kā arī, vai vispār tevi neizmetīs ārā pasakot ka tu esi kautko izdarījis kā pasaka viens VVV kas galā ir kas aplams un otram VVV uzreiz ir vajadzīgs paskaidrojums, kāpēc? DEPO arī ir viens no tiem darba devējiem kuriem jau saknē ir problēmas ar uzņēmuma vadību, VVV ir nekompitenti savu sektoru vadītāji, kā arī kad viņi ir maiņas vadītāji, ar viņiem notiek brīnumu lietas. Tad ir vel veikala vadītāji kur var pa dažiem pateikt tā kad, tas ir augstākais punkts viņu dzīvē kur karjeras ceļš beidzās, jo tie, ir tāda sajūta ka ir speciāli tik aprobežoti un nekompitenti cilvēki ielikti tanī amatā, laikam lai varētu viņam teikt speciāli lai dara aplamības, tā teikt vadīt kā lelli, a tas cilvēks pakļausies jo viņš tak tāpat neko nesaprot, viņš ir un viss. Tad vel ir kas tāds, kā piemēram, veikalu kvalitātes kontroliere kuras uzdevumam vajadzētu būt, pārbaudīt, pamanīt kļūdu un palūgt attiecīgi nodaļas darbiniekam izlabot, nevis likt viņam rakstīt paskaidrojumus kapēc tagad ir tā. Tad ir vel DEPO tāds kā, savā ziņā VANGOGS vai MIKELANDŽELO, vienalga kurš no viņiem bet tam cilvēkam ir noveicies drūmi ar to ka viņam ir tik labi apmaksāts darbs par neko. Pagaidām viss, jāiet maizītei pelnīt naudiņa jo DEPO alga nosedz tik ceļa izdevumus.
viss ir pupu mizas ...bet. varu teikt skaidri un gaiši, ka tā nav pirma sūdzība par veikalu Depo. Ļoti slikta atieksme ir uz Lubānas ielas veikalā. Es iegādajos koka materiālus kurus nu var pacelt, bet vajadzētu papūlēties... nu kaut kādam labratorijas darbiniekam nebūtu as pa spēkiem. Nu vot, palūdzot, 3 večiem, kuri sēdēja uz autopacēlāja, ka ajadzēs šos materiālus ...atbilde bija sekojoša : ja vajag tad panem pats... hallo tauta...kaadas vēl diskusijas par klientiem... ...es domāju ka darba devējs to dzirdēdams palaistu vēja spārnos tos darbiniekus... kuru atieksme pret darbu un klientiem ir tik nožēlojama !
Ziniet kā ir ar DEPO Jēkabpilī...Tur pat pats Depo priekšnieks uzpērk strādniekus, lai iznes preci un tad pasaka, ka apsargi esot izlaidiši šo darbinieku...
Un sekas ir tādas, ka apsargs tiek atlaists un darbinieks, kas to ir izdarījis paliek strādāt...
Mērķis ir tāds, lai atbrīvotos no sev nevēlamiem darbiniekiem..., kuri ir taisnīgi un pasaka kādu vārdu pretī veikala vadībai..
Tas priekšnieks tiešām ir unikums, vai tiešām vadība augšā neredz, kas viņiem strādā par vadītāju...ārprāts...
a