Depo - Nekad neejiet straadat uz DEPO!
Es esmu bijusais darbinieks veikala DEPO ulmanja gatvee. Vadiiba ir vienkarshi nenormaala. Darbinieks tur pastrada pus gadu un tad vinju met ara, lai nemaksatu vairak. Nevienam nekad neieteiktu tur stradat, attieksme sausmiiga. Pec paris menesiem JUs ienidisiet klientus. Jaunais direktors izliekas, ka ir baigi gudrais, bet vinjsh vispar nemak vadit veikalu un ir rupjsh pret darbiniekiem. Ja jus gribat stradat tur ilgi, tad jums nevar pat kosleni koslat un smaidit, ir jastrada kaa robotiem, bet ja vaditajs jus gribes izmest vinsh atradis iemeslu lai to izdaritu. ka var laipni apkalpot klientus, ja tev no pasa rita saboja garastavokli? NEKAD neejiet straadat uz DEPO- nozelosiet!!! Un tapec nav par ko brinities, ka darbiniekiem ir pilnigi vienalga uzklientiem.
Комментарии (64)
Man gan izklausās, ka attiecīgā darbiniece pati nav ievērojusi veikala iekšējās kārtības noteikumus - nekošļāt gumijas, izturēties pieklājīgi, nevis par kaut ko sev zināmu smieties.
Frāze
"Jaunais direktors izliekas, ka ir baigi gudrais, bet vinjsh vispar nemak vadit veikalu un ir rupjsh pret darbiniekiem."
nav ne ar ko segta. Par katru vadītāju atradīs kādu, kurš viņu būs gatavs nolamāt. Lai nopietni varētu uztvert šādu kritiku, vajadzētu tomēr minēt konkrētus faktus.
depo =mēsls!
Mani Depo laipni apkaloja, par darbiniekiem nezinu, bet durvis Kuršos nopirku, tur vairāk pakalpojumu piedāvāja...
Tas uzņēmums strādā uz zemām cenām, lōģiski, ka vēlas ietaupīt daudz kur, veikali tiek veidoti kā noliktavas, tāpēc arī varbūt nav tik daudz pakalpojumu tur, bet man līdz šim nav bijušas nekādas problēmas, ja nu vienīgi Krasta ielā kādas 20 minūtes meklējām kādu, kas nogriezīs mums smilšpapīru. Bet bija arī pusdienas laiks, tāpēc neko nepārmetu. Puisis, kas atnāca toties bija kolosāli atsaucīgs. Un paklājiņu arī mums apšuva ar tik lielu centību, kādu nekur vēl nebiju sastapusi. Kopumā tīri ok priekš būvmateriālu veikala.
DEPO labak nestradat! acimredzams bosings.
Ai nu ja gribi pirkt pa dargo brauc uz K-rauta vai PRofu.. bitiit matos taa tak noliktava - lidz ar to kaadu servisu Jus tur gribat :D haha.. forsh veicis
Loģiska darba devēja attieksme pret strādājošiem. Diemžēl mums šodien darbinieki ir tādi, kas uzskata, ka tiek izdzīti, līdzko viņiem liek strādāt. Algu par sēdēšanu tak neviens nemaksā, bet saņemt gribas arī par nekā nedarīšanu.
Mani tieši tracina tā laipnība. Es gribu mierīgi pastaigāt un apskatīties, un izpētīt, kas man noderētu, bet nabaga laipnais pārdevējs, kuram tādam jābūt-jo videokamerās visu redz- ir spiests nākt klāt un piedāvāt palīdzību. Nevajag palīdzību, ja vajadzēs, pati paprasīšu, es tikai gribu apskatīties. Izgājām vienu rindu, ejam otru-pārdevējs skatās, ziniet trešo rindu vairs negribējās tieši šīs laipnības dēļ. Piegājām pie flīzēm, bet paskatoties uz citu pārdevēja laipno skatienu, mēs aizbēgām no veikala. Es nevainoju pārdevējus, bet veikla vadības laipno politiku. Tā tiek aizbaidīti pircēji diemžēl.
Tāda ir tā situācija arī šodien. Neejiet uz depo ekskursijā. Pārdevējam jāķer katrs, kas iegājis depo un jāpierunā (lasi-jāpiespiež nopirkt pēc iespējas vairāk). Ja viņš to nedara, tad viņš ir slikts pārdevējs.
Piekrītu Ingunai. Es ar mūku prom no veikala, ja man sāk uzbāzties pārdevējs.
diemžēl tāda nu tā situācija ir-ka ir laiks ķert katru pircēju.
iesaku atbalstīt pircējiem pārdevējus, vismaz imitējot pirkšanas procesu:)
p.s katrs pircējs(potenciālais)pēdiņās, kurš iesoļo veikalā kā muzejā-praktiski izdara lielu pakalpojumu papildinot no konkrētā veikala, kādu darbinieku, uz bezdarbnieku rindām.
ja nav ko dariit tad nerakstiet mulkiibas...veikals depo ir pashapkalposhanas veikals...gruuti panemt un izveleties augu, puki podaa...neesat jau veikalaa vienas vai viena, cilveeki depo stradaa pa 10 stundaam un visaadi cilveeki pa dienu boree smadzenes, juus pati uz seviim paskataties, es kad esmu veiklaa tad man neviens un nekad neatsaka-juus varbuut paskatiijaaties uzx pardeveejaam kaa uz zemaakpakaapi cilveeku?
man patiik depo veikals man patiik pardeveeji jo es neaksos kaa parejie!!!
nu murgs ko rakstat, nav nekads brinums ka visi esat slimi-ko braukajat uz veikalu ka neko neperkat, ja tracina pardeveeji verat valjaa savas bodes, tad varbuut sapratiisiet un redzesiet sevi no malas kaa pirceeju, , , ha ha ha, , besiii araa ...padziivotu juus bez naudas bez darba smadzenes jums variitu savadaak un budu arii domas citas...ja nav ko jums dariit, albaak aizbraucat uz bernu namu kaadu labdariibas akciju izstaisiet, vai esat skopi, tapat kaa savaas domaas un uzskatos...
Varu teikt tikai labu par man sastaptajiem Depo darbiniekiem, iipashi kasieres, kuras tieshaam liekas no sirds pajautaa par Depo karti un un pateicaas par pirkumu, jaa un veel aicina veel iegriezties. Biju patiikami paarsteigta. Uz Siguldas shosejas Depo darbinieki paliidzeeja atrast vajadziigo remontam un nebija nekaadu probleemu ar komuniceeshanu:). Nedomaajiet tikai, ka esmu no Depo personaala:)
Tā jau laikam arī ir! Katram jāsāk ar sevi! Tādi cilvēki kuri ir inteliģenti un prot runāt un komunicēt nesūdzas! Sūdzas tādi kuri pashi meklē strīdus un ir visu laiku neapmierināti. Tādiem pat laikapstākļi sabojā garastāvokli! Man arī nekad nav bijušas problēmas ieperkoties Depo DIY. Siguldas shoseja .
Pat vairāk- vairāk laipni,izpalidzigi it ipashi virtuves mēbeļu un paklāju nodaļa. Laikus jāizrunā kas ar pārdevēju un lieliska apkalpošana. Nekautrējoties izprasīti ja kas interese. Pie tam kā sauc tā atskan. Jūs ar cienju un smaidu un jums tā arī atbildes.
PAR KASIERēM ES VARU PATEIKT VIENīGI TO KA ARī VIņāM LIEK TO TEIKT.
LABDIEN!DEPO KARTE JUMS IR?TāLāK APKALPO UN BEIGāS PALDIES PAR PIRKUMU NāCIET VēL!
PATI ESMU STRāDāJUSI DEPO UN ZINU CIK TAS GRūTI IR VIRINāT VISU DIENU MUTI AR VIENU UN TO PAšU TEKSTU!UN JA VIņAS TO NEDARA TAD VIENKāRšI TIEK ATLAISTAS!TāDI LAIKI PIENāKUšI NEKO DARIT!PRET DEPO īPAšAS PRETENZIJAS MAN NAV.LABS VEIKALS LABI DARBINIEKI!TIKAI Tā PIESPIEDU UZMāKšANāS PIRCEJIEM IR PARāK LIELA.
ha ha biju strādājusi ''depo'' -darbinieki afigennie...psc..tik iet uzpīpēt, pusdienot uz kādām 2 stundām, kamēr man vilkās klientu rinda nopakaļ, un ne tiku pat uz tualeti visas dienas garumā kur nu vēl pusdienās.
sēž neko negrib darīt, un vēl kko sūdzās...izglītoti cilvēki skaitās..FUI
Ja tagad tā ir mode!Man iepriekšējā darba tāpat bija. Es centos, strādāju apzinigi biju vienmēr laikā darba. Gāju prom daudzreiz pēdējais. Citi atnāk uz darbu puss dienu smekke,tad vinjiem jāiet uz veikalu,tad ēst. Cik reizes netika man pārmests viņi aizgāja uz veikalu A es
est! Citas reizes Kundziņi vieglā podshafe dreifeja par noliktavu. Tā bija elektromaterialu vairumtirdzniecības firma. Tādi laiki! Ja un vēl kas interesanti. Atnāca jaunie kadri un kundzinjiem 400 euro aldzinja uz rokas par mazu. Tas dell pat nav vērts visu dienu godīgi nostrādāt.
Jā par to " Depo veikalu" ir garš stāsts. Mans vīrs strādāja šajā veikalā līdz š.g. 1. maijam.Sākumā jau viss bija labi, bet sakarā ar to krīzi sākās visādi brīnumi: melnie saraksti gluži kā uz nošaušanu Staļina laikā. Tā nu manu vīru jau gribēja atlaist š.g. martā . Bet pa cik pārzinu darba likumus un saskatīju jau pret darbinieku vien cik pārkāpumu no SIA Depo puses, iedomājiets laikam sabijās, ... Arī pret patērētājiem... Arī par darbinieku atlases politiku krīzes laikā... ( pārsteigumu sagādāšu Depo rīt, ja manam vīram netiks izsniegti dokumenti un aprēķins)Par grāmatvedības profesionalitāti..., sakarā par darba algām. Iedomājaties, mans vīrs aizgāja no darba 2009. gada 1. maijā, vēl līdz šim nav saņemts nedz aprēķins, nedz dokumenti. Tātad saprotu par pārtraukto darba stāžu laikam visu apmaksās SIA " Depo" Vienkārši arprāts. Varbūt tomēr nevajag sijāt pārdevējus, bet apskatīties kas notiek vadībā. Galvenais ka kaut kādi jautājumi jānoskaidro pa telefonu, sakarā ar darbinieku problēmām, tad tiek zvani pāradresēti viens uz otru, rodas tāds iespaids, ka nav pie kā griezties. Tikai nesaprotu kāda jēga ir no nodaļas vadītāja, tad vēlvienas nodaļas vadītāja, no personāldaļas vadītāja un no veikala direktora, runa iet pa Siguldas šosejas veikala vadītājiem. Pa cik mans vīrs ir ļoti kluss un visam piekrīt, bet es tā to lietu neatstāšu. Nesaprotu, kuram tie pārkāpumi galu galā, vai melnais saraksts jāsāk veidod. Es esmu par Depo pārdevējiem, turaties un nepadodaties!!! Ejiet uz darba inspekciju. Nevajag sevi uztaisīt pa grīdas lupatu!!!
Ja nav kaartiibas vadiibaa tad ko gan var prasiit no darbiniekiem?
Neiet jau runa tikai pa pašu vadītāju neizdarību, bet kāda joda pēc viņi tik daudz tur ir vajadzīgi?????
Tagadējie pārdevēji baigie ņuņņas un mīkstie. Es padomju laikos nostrādāju par pārdevēju divus gadus Bērnu pasaulē un trīs gadus apavu veikalā. Ja Jums būtu tā jāstrādā, kā tajos laikos, tad jūs ar savu ņuņņīgumu jau sen būtu kapā!!!
Arī fakts! Bet tajos laikos arī bija cita attieksme pret pārdevēju. Un nebija jācīnās par savām tiesībām kā tagad... Mēs tomēr dzīvojaam tagad (citi apstākļi) Bet cik zinu, Depo pirssākumos visi arī rāvās melnās miesās. Zinu arī, ka tajos laikos nebija jāskrūvē plaukti (stalažas)pārdevējam un ttt... To protams nedarīja mans vīrs, ( Depo flīžu nopdaļā strādā tāds Aleksandrs ), kad visi striķi trūkst visu dara, kā arī strāda par nodaļas vadītāju. Tāpēc jautājums, " Kāpēc mums vēl vajadzīgi vēl kaut kādi nodaļas vadītāji?????? Tad jautājums, vai viņam tas bija jādara un saņēma papildus samaksu par to????, protams, nē!!!