Depo - Krāpšana, slikts serviss
Iegādājos Depo Berģi, led lustru pa 175 eur, mājās konstatēju, ka instrukcijā norādītā slēguma shēma neatbilst patiesībai jo vienā puse lustrai fiziski pēc shēmas ir vadi pa īsu un to nevar savienot - deg tikai viena puse. Jeb instrukcijā norādītā shēma nav pareiza un ir patērētāja maldinoša. Pēc pārdevējas teiktā ja nedarbojās, nesiet atpakaļ, samainīsim. Aiznesot to atpakaļ, saņēmu atteikumu ar piebildi, ka esmu to nodedzinājis un pats vainīgs. Meistars atteicās man parādīt kā viņš fiziski šo lustu pārbaudīja ar itkā pareizu slēguma shēmu jo es esot to nepareizi saslēdzis, tā pat uz jautājumu lai parāda ar pirkstu konkrēto vadu, kas pēc shēmas ir garš, bet fiziski īss - kā viņš to saslēdza. Esmu pats vainīgs un viss. 175 eur varu izmest. Tai pašā laikā servisa pieņēmējs, teica, ka šomēnes esot šādas lustras atnestas atpakaļ 4 gab. Ar identisku problēmu un nesaprot kāpēc tās vēl tiek tirgotas. P. S pašā dopo ar šī lustra nedarbojās, pārdevēja teica, ka nepareizi savienoti vadi, bet par cik sievai tā patika nodomāju - sīkums gan jau paši vai Elektriķis mums to savienos un būs labi. Pēc manām domām, šī ir apzināta klientu krāpšana - pārdod iepirktus brāķus vai tām paši pievienojuši nepareizu slēguma instrukciju lv val. , pēc tam noveļ vainu uz pašu klientu. Man kauns par jums!
Добавить комментарий