Depo - Kasieres pēkšņās darba laika beigas
Vakar, 26. 07. 2016. , iepērkoties Krasta ielas Depo, ap plkst. 18: 30, saskāros ar nepatīkamu kasieres (tobrīd strādāja 4. Kasē) attieksmi. Kad biju izstāvējusi pusi rindas, kas tobrīd nebija diez ko maza, kasiere, neko nepasakot vai nepabrīdinot, uzlika zīmīti "jūs atkalpos blakus kasē". Spriežot pēc citu veikalu pieredzes zinu, ka parasti, kad uzliek šo zīmi, apkalpo cilvēkus, kas stāvējuši rindā līdz zīmes uzlikšanai, nevis līdz brīdim, kad to uzliek. Es biju pēdējā šajā rindā un pirms manis, kad uzlika šo zīmi atradās divi kungi. Kad pārdevēja apkalpoja šos divus kungus un pienāca beidzot mana rinda, pārdevēja atcirta, ka man esot jāiet citur! Es vaicāju: "kāpēc? Jo es jau kādu laiku esmu stāvējusi šai rindā, pirms jūs uzlikāt šo paziņojumu! " uz ko saņēmu atbildi: "man piezvanīja, ka man ir beidzies darba laiks! ".
Saprotu, neviens nevēlas strādāt pēc sava darba laika beigām, bet pieklājīgi ir to paziņot laicīgi, nevis uzlikt savu paziņojumu, neko nepaskaidrojot un vēlāk, kad esmu palikusi pēdējā, pateikt, lai eju un izstāvu kādu citu rindu vēlreiz!
Uzskatu, ka šāda rīcība nebija kasierei piedienīga un ar klientiem ir jārunā - visu var saprast!:)
Комментарии (9)
Tu tiešām domā, ka kasierei bija nepieciešams tajā brīdī tev skaidrot visas detaļas un izvērst sarunu? Varu derēt, ka tu tur censtos pierādīt savu taisnību un stāstīt, kā un kas viņai jādara, kas un kā ir pareizi darīt utt. Aizej pasēdi kasē, varbūt sapratīsi.
Savas pretenzijas vajadzētu izteikt nevis par kasieri, bet par veikala darba organizāciju, iespējams.
Ja tai kasierei maksā teju vai minimālo, un piezvana un pasaka, ka viss, skaitītājs ir apstājies, un pasaka, ka viņai tagad viss jāliek malā un jāiet prom - ko tu no viņas sagaidi? Lai viņa tev stāsta vsas iekšējās instrukcijas? Lai sūdzas par atalgojuma sistēmu?
Tā sieviete ir kasiere, nevis klientu apkalpotāja. Gribēji parunāties, varēji pasaukt veikala vadītāju vai ar dāmām Informācijā apspriest savu sāpi!
Pirmkārt, cilvēkus pieklājīgi ir uzrunāt uz "Jūs"! Mēs neesam draugi, paziņas vai kolēģi, lai būtu pārgājuši uz Tu (un to arī ir pieklājīgi rakstīt ar lielo burtu!)
Otrkārt, es pati strādāju vienā no lielākajiem mazumtirdzniecības veikalu tīkliem Latvijā, tāpēc noteikti nevajag "mētāties" ar kāda veida uzbraucieniem par tēmu, kura man pavisam nav sveša un, iespējams, ir tuvāka kā Jums! (ko arī neskrienu apgalvot, jo Jūs nepazīstu).
Tāpēc, necentīšos nemaz kaut ko pierādīt vai apstrīdēt, tikai nevajag mētāties ar kāda veida aizvainojumiem vai pierādījumiem- ja Jums komentārs ir nepieciešams reitinga celšanai tad apsveicu, Jūs pacēlāt savu reitingu, taču to varēja arī izdarīt citādāk ;)
Jauku dienu!
Piekrītu sūdzības autorei - kasierēm Depo nemaksā minimālo, tas būtu pirmkārt. Tālāk - pircējam neinteresē, cik kurš pelna un kādas vēl ir dzīves problēmas - viņam tikai vajag lai viņu apkalpo. Kasiere arī ir klientu apkalpotāja, kas tad cits?! Un pat ja bija steidzami jāskrien, varēja vismaz atvainoties!
Pie kājas visas tavas iedomas par kādu rakstības etiķeti šajā portālā. Nepatīk - nelasi! Nu vai uzraksti vēl vienu sūdzību. Vai vēl labāk - uzraksti saita moderatoram, ka šeit pret tevi necienīgi izturas, rakstot lieto neatbilstošu uzrunu un raksta maziem burtiem, kur tu sagaidi lielākus.
Tu pati raksti, ka kasiere tev pateica, ka viņai beidzies darba laiks. Viņai piezvana darba devējs jeb priekšnieks jeb vadītājs, un pasaka, ka viņai tagad jābeidz darbs.Punkts. Ja tev nelikās pielājīgi - tava problēma, jo patreiz ne tonis ne vārdi ko viena otrai teicāt nav izvērtējami. Ja jau tu strādā kādā labā veikalā, tad vajadzētu zināt, ka noteikti kasierei ir priekšnieks - veikala vadītājs vai maiņas vadītājs, vai kas tur. Sauc laukā viņu un sit ārā atvainošanos un pakaļas nobučošanu, ja reiz tev to vajag. Tikai dari to ar tiem, kas veikalā lēmumus pieņem, nevis čakarējis klāt kasierei, kura vnk pilda sava priekšnieka rīkojumus, pie kam viņa tev pateica iemeslu, kāpēc dodas prom. Viss. Laikam jau tev gribējās lai kāda nokrīt ceļos, ka mīļā dārgā kundze, piedod, un atvaino ka nav tā kā tev pa prātam. Pffff.... vnk kašķīga vecene un nekas vairāk!
Dnk, tu tur blakus stāvēji vai, ka zini ka tā kasiere neatvainojās? Vai arī tu personiski pazīsti sūdzības autori? Varbūt viņa bija jau tik sašutusi, ka tos atvainošanās vārdus vnk nedzirdēja. Varbūt vēl kaut kas - da kāda starpība! A varbūt tai kasierei autobuss pēc 3 minūtēm, un jāpaspēj mājās lai bērnu čučēt noliktu... Ko var kasīties par tādu sīkumu!
Nepatīk veikalā esošā kārtība vai konkrēta apkalpošanas situācija - sauc vadītāju, bet nejāj smadzenes tām nabaga sievietēm, kas visu dienu tajās kasēs mokās!
Jebkurā gadījumā ir ļoti nepatīkami, kad gaidi rindā, tērē laiku un beigās atšuj. Pie tam autore bijusi trešā, kas stāvēja pie kases, nevis kaut kur beigās desmitā. Varēja pateikt, ka nepaspēs visus apkalpot, lai negaida un nestāv. Un kāds pēkšņi autobuss? Jā, viņai noteikti priekšnieks piezvanīja, lai pateiktu ka viņa autobusu tūlīt nokavēs. Kaut kāds murgs!
Personīgi pazīstu 2 kasieres no šī veikala un tur, ja ir pateikts ka kase jāslēdz, tad tā ir jāslēdz. Un ne jau kaut kādi garīgi atpalikuši "Zhaniis" jeb "Dnk" mainīs Depo DIY iekšējās kārtības noteikumus.
Normāli būtu ja ieraugot uzrakstu ar aicinājumu griezties blakus kasē noprast, ka kase tiks slēgta un doties uz citu kasi, nevis gaidīt kad kasiere to speciāli paziņos mazattīstai pircējai vēl ar paskaidrojumiem un atvainošanos. Kasieres pašas neizdomā kad viņām slēgt kasi, toties daži pircēji iedomājas, ka uz viņiem nekādi noteikumi neattiecas un viss veikals ieskatot kasieres pieder tikai viņiem.
Nu bet cilvēk mīļais, padomā no otras puses? Kā Tu iedomājies apkalpot visus rindā līdz zīmes uzlikšanai? Ielīdīs vēl kāds nostāsies ignorējot zīmīti. Šādas situācijas ir pieredzētas, un tas ka pēc izlikšanas apkalpoja vēl divus cilvēkus , jau ir pieklājigs žests. Respektīvi, durvis gluži deguna priekšā neaizcirta.
Gribētos dažreiz aiziet uz darbu pie šiem cilvēkiem, kuri par ikdienas sīkumiem sūdzās, un pavērot viņu darba stilu.