Depo - Darbinieka attieksme
Šodien 14,08.23 plks.11.30 palūdzu Depo Berģos darbinieka palīdzību (gaidīju 25 min) auto akumalatora iegādei, uz ko jau pašā sākumā saņēmu jautājumu — nu, kas tur ir ar to akumalatoru? Kad pienācām pie preces, pajautaju varbūt ir katogs pēc kura atrast preci, no darbinieka saņēmu nievājošu un izsmejošā tonī atbildi - kādi katalogi, te viss cenu zīmē rakstīts? Ieejiet google un sameklējiet kādu preci jums vajag. - nopietni? Kāpēc tad ir domāti konsultanti? Komunikācija ar pircējiem vienkārši briesmīgā, pats pārdevējs neko nesaprot, tad var palūgt taču kādu, kas ir kompatentāks un zinošāks. Jautāju vēlreiz vai var palīdzēt man atrast nepieciešmo preci, jo man nav google jāmeklē prece, ja esmu veikalā. Darbinieks pēkšņi man Saka, jūs atnācāt pakasīties, vienkārši pagriezās un aizgāja pa eju projām zem deguna kaut ko ar akcentu krievisku burkšķot. Šo agresīvo toni dzirdēja vairaki citi pircēji, kas gaidīja savu rindu pie konsultanta. Kaut ko tādu pirmo reizi, piedzīvoju pārdevēja attieksmē veikalā depo pret sevīm. Darbiniekam uz piespraidītes rakstīts pārdevējs rolands pārdevējs-konsutants. Man palūdz nopirkt akumalatoru, tāpēc jautāju pārdevējam. Pati savam auto mainu salonā un tiešām neko nesaprotu. Protams pēc tādas attieksmes no apkalpojošā personāla sapratu, kad darbinieki nav ieinteresēti pārdot preci, bet izradīt savas ambīcijas.
Vai tiešām tada ir depo politika, tāda attieksme pret klientiem? Vai pārdevējam nav attiecīgā kompotence-izglītība un zinības, lai komunicētu ar klientiem?
Protams, aizbraucu uz veikala ksenukai, kur 5 min laikā pārdevējs piemekleja man preci un savu naudu 120 eiro atstāju tur.
Комментарии (4)
Ja konsultants ir no citas nodaļas tad ari pateikt neko nevarēja.
Kā vispār var sūtīt kādu pirkt preci, kas neko nejēdz?
Varbūt jūs pārspīlējat,ka jums viss vienmēr pozitīvi? Neienāk prātā,ka cilvēks nerakstītu,ja nebūtu saskāries ar ko citu,nekā jūsu idilliskā attieksme? Varat rakstīt pateicību un atjaunot depo reputāciju.
Ir gadījumi, kad kāds no kolēģiem saslimst un paliek darbinieks viens pats. Es saprotu , ka viņš nevar vienlaicīgi apkalpot visus, ja mums ir tik lielas prasības. Vienkārši varam uzjautāt, kad varētu man palīdzēt. Viņi noteikti pateiks kad. Man nekad neatsaka
Kā var iet uz veikalu pirkt to, par ko pašai/am nav sajēgas? Konsultantam jāzina kāds tev akumulators vajadzīgs, ja Tu pats to nezini?