Depo - Absurda pirmrindnieks. Padomju attieksme pret klientu
Kļūdas pēc iedevu citas iestādes depo karti, bet samaksāju ar firmas karti. Rezultātā čeks, lai gan prasīju pavadzīmi, ir ar nekorektiem rekvizītiem. Kā izrādās, šādas problēmas šis atpalikušais kantoris nav spējīgs atrisināt, jebkuram citam normālam veikalam tas prasītu 1 vai 2. Min. Redziet padomju laika grāmatvede ir aizliegusi to darīt. Nekad vairs šajā bodē neko neporkšu.
Комментарии (11)
Šeit problēmas cēlonis esat Jūs pats, dodot citu karti. Nevienam nav jārisina Jūsu pašu radītās problēmas.
Tad kad Ramonai būs kaut vismazākās sajēgas par firmas prestižu un klientu uzticības zaudēšanu, tad varētu arī padebatēt, bet kā jau mēs ar Jums pie depo ''servisa'' letes runājām, tad depo un serviss ir divas nesavienojamas lietas! Arī VID un PTAC bija izbrīnīti un nesaprata šādu depo attieksmi. Tā kā jau gatavojiet atbildi uz kādu likumu vai noteikumu pamata netika veiktas elementāras grāmatvediskas darbības. Un novēlu nekad nekļūdīties!
Cilvēks it kā atdzina, ka ir kļūdījies, bet Ramona jau dzīvē nekad nav kļūdījusies, pēc teksta spriežot cilvēks ir tēlu no sajēgas par tirdzniecību un vēl tālāk ko klientu apkalpošanas kultūras! Depo nekad nav izcēlies ar rūpēm par klientu - fakts!
To Ramonai vajadzētu atcerēties gadījuma, j(a protams nedod Dievs), sanāks aizrīties ar kaut ko... un tālāk pēc šīs kundzes pārliecinošā komentāra!
Neba jau pa velti depo uzticības reitings ir 2%, bet sūdzību skaits virs 300 un ja ņem vērā, ka sūdzas tikai 4% no tiem kam būtu jāsūdzas, tad vērtējat paši...
Galvenais uzraugiet, lai viss depo menedžments saliek man mīnusiņus. Klientam vienmēr taisnība, bet kur nu depistiem to saprast!
Es pats nestrādāju Depo, bet pēc šī komentāra saprotu darbiniekus.
Katrs var kļūdīties. Uz Depo kartēm nav iestrādāti uzņēmuma nosaukumi., kā citām firmām. Bet šeit piekrītu pircējam. Pārzinu grāmatvedības programmu ar ko strādā Depo. Ar mīnus zīmi var anulēt pavadzīmi un izrakstīt jaunu esošam klientam. Tikai šeit ir jautājums cik tiesības ir dotas operatoram un vai ir vēlme to veikt uzņēmumam vadoties pēc iekšējās politikas.
Vēlmes nekādas, redziet grāmatvede esot to aizliegusi darīt ;)), tāpēc arī ož pēc padomju laika domāšanas un attieksmes pret pircējiem!
Kādam aunam jābūt, savu kļūdu novelt uz citiem . Veikals nav vainīgs, ka nejēdz samarķēt kartes ar īstajiem nosaukumiem.
Vid noteikti ieņirdza, ja Tu viņiem arī par šo situāciju pačīkstēji. Vid ar tādām lietām nenodarbojas.
Prieks par aunu specialistu, kurš nekad dzīvē nav kļūdījies! Ne padomju stila veikali izsniedz kartes jau ar daudz maz kādiem rekvizītiem. Kas par viedo tupo latvieti, kas pat nav sapratis situāciju, bet jau ar kategorisku viedokli. Tiešām muļķu zeme! Kurā brīdī es savu kļūdu novēlu uz depo? depo ATTIEKSME!