Delta Mio - ZOBĀRSTE Ingrīda Markāne
Gandrīs 15 gadus gāju pie šīs zobārstes. Attieksme jauka, glaimojoša, pielaizoša viss būtu OK, bet pieriebās komentāri, ka mums klietu ir pietiekoši un mēs tikai priecājāmies, ka kāds aiziet citur, ja kaut kas ar zobiem atgadās tad jāgaida 6 mēneši lai tiktu, kad zvanu un lūdzu vai nevar steidzami tikt pie zobārsta, tad saka, kad atzvanīs, bet protams neviens neuzskata par vajadzīgu atzvanīt.Fuck Es maksāju naudu kāda tiek prasīta un Man vēl jājūtas parādā, ka tiek ārstēti Mani zobi.Kad aizgāju pie cita zobārsta, tad atklājās interesanta aina, ka visi zobārstes Ingrīdas Markānes stāsti par zobu taisnošanu vai sakodiena uzlabošanu pieaugušajiem, kuriem ir šaurs žoklis ir pilnīgs bullshits un naudas izkāšana, jo zobi patstāvīgi lūst un zobārstam ir patstāvīgs ienākumu avots. Šis sakodiena uzlabošanas eksperiments ar mani turpinājās 4 gadus, bet nekādus uzlabojumus neizjutu.Bijušais 14 gadus vecs klients
Комментарии (7)
Piekrītu Ingrīdas tante noveco un profesionālās iemaņas līdz ar viņu un drīz piepidīsies viņas sapnis par klientu izsīkumu!!!
Zobārstei ir taisnība, sakot, ka klientu ir pietiekami. Nav dzirdēts, ka kāds zobārsts sēdētu bez darba.
Pilnīgi piekrītu par visu! Tas ar to sakodienu ir pilnīgs murgs... Turklāt tiek salikti tik primitīvi kluči, kas jau pirmajās dienās aplūst. Neiesaku!!! Dažreiz šķita, ka tas jau ir Minhauzena sindroms, klausoties par nežēlīgā sakodiena darbiem . Tagad arī esmu bijušais klients, kas ārstējās pie dakterītes 10 gadus..
Nevienam neiesaku iet pie šīs zobārstes dēļ uzpūtīgās attieksmes!!!
Interesanti, ka tieši pēdējā laikā cilvēki sāk izjust neapmierinātību. Arī es varu piekrist iepriekš minētajam. Zobārste itkā cenšās, strādā ar atdevi, saprot ko dara... Bet šajā biznesā, manuprāt svarīga ir kvalitāte, nevis kvantitāte. Šobrīd ir apmēram tā, ka birst naudas lietus no debesīm, un ķer cik var saķert, bet tas, kas izbirst caur pirkstiem nav svarīgs!
Ja eju pie Markānes, kapēc man būtu jāmeklē cita zobārste, ja man ir pēkšņa, neparedzēta situācija. Domāju, ka ļoti svarīgi šajā biznesā ir plānot laiku. Ikdienas grafikā būtu nepieciešams atlicināt konkrētu laiku patstāvīgiem klientiem, kam ir kāda problēma. Jo patīkamāk tacu skatīties uz jau redzētu muti, nekā visu laiku strādāt ar jauniem klientiem!?
Bet nu nēesmu jau cilveks, kas tur ļaunu. Tāpēc visu cieņu dakterei, un ar tādu apņēmību vēl 100 ! :)
Uzpūtīgā attieksme gan vairāk dzirdēta tieši no asistentēm, kas arī nekautrējās pie atvērtas mutes apspriest klātneesošas personas, ko vakar ēda pusdienās, utml. Par pašu dakteri gan man vislabākie vārdi - zobus, no kuriem citu ārstu liktie kroņi lidoja nost vienā setā, Ingrīdas tante sakārtoja tā, ka 10 gadu laikā nav bijis jāsūdzas, tik vien kā regulāri jāstāv 6 mēnešu garās rindās, lai tiktu uz ikgadējo apkopi. Pie lielas gribēšanas var pie viņas arī asapā tikt. Bet, protams, uz vecumu un ar tādu darba intensitāti, kāda viņai ir, visādi nobrukumi iespējami.
Par pusgadu gaidīšanu- taisnība. Tikt ārpus rindas- nereāli. Nevienam neienteresē Tava problēma. No problēmām tiek zaudēts laiks, bet dakteris steidzas, jo jāpelna. Konvejeris. Jāatzīst, ka cenas ir lētas. Staigāju kādu laiku pie viņas un nemitīgi dzirdēju, cik viņi visi ir aizņemti no sērijas, bez maz jābūt pateicīgai, ka Tevi vispār paņēma. Ja kas nepatīk- uzredzēšanos, pie mums rinda līdz gada beigām. Savu pateicīgo klientu simtiem:) Par sakodienu atsevišķs stāsts. To daktere labo visiem pa labi un pa kreisi stāstot kādus briesmu darbus tas sliktais sakodiens dara. Izskatās pēc laba biznesa. Man pēc sakodiena maiņas sāka bojāties zobi. Protams daktere uzskata, ka viņas vainas tur nav, man tas viss bija izčakarēts iepriekš, bet viņa ir spiesta strādāt ar sekām.... Kad aizgāju pie citas zobārstes tur bija ĻOTI LIELS izbrīns par Markānes sastrādāto, bet ņemot vērā (pieļauju) savstarpējo ētiku mans zobārsts vien notieca- es tā nedaru. Par sakodiena maiņu gan bija skarbāka, citēju- nu tas nav normāli.....