Costa coffee - Apkalpošana

Šodien biju origo kafejnīca, darbu beidzu vēlu, un pa taisno skrienu pie jums lai paspēt paņemt kafiju. Es saprotu ka jūs esiet līdz 21, es atnācu bez 10 min.
Darbiniece būtu varējusi pateikt ka viņi jau ir ciet, vai palūgt izvēlēties citu dzērienu, nevis ar visu savu izskatu izrādīt ka ir neapmierināta ka es atnācu, un mana klātbūtne izteikties kolēģim par to. Es daudzus gadus nostrādāju apkalpošana, un ja klients nāk pie manim bez vienas minūtes pirms aizvēršanās, es viņu vienalga pakalpoju un smaidu, jo darbinieki ir uzņēmuma seja, un rada pirmo iespaidu par uzņēmumu.

21.06.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (1)

P pagpag 21.06.2020

pilnīgi Jums piekrītu Anzor! visām mājās ir mazi, pēc mammām noilgojušies bērniņi, tāpēc viņas cenšās - "špudūkc, ātrāk prom!" mums arī ir maziņš puika mājās un mamma arī mūs bieži atstāj divu veču kompānijā uz visu dienu... arī es esmu ilgi strādājis klientu, pārsvarā ārzemju, apkalpošanā, un mana arī sejas izteiksme redzot tādu vēlo klientu drošivien ka bija tāda - "oooh, sh*t!", bet šamējais tā vainīgi pasmaida, es arī nevarēju parasti atturēties no smaida, lai gan feiss man pa dienu parasti bija tāds saguris, putās noskriets, bet nekad degunpriekšā nevienam neesmu aizcirtis durvis!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы