Citro - Nelaipna attieksme
Lielajā Talsu citro vienmēr ir patīkami iepirkties. Bet šoreiz ir viena kasiere, gados ar īsiem melniem matiem, kura ļoti nelaipni apkalpo pie kases. Ne "Labdien", ne "paldies par pirkumu utt", pat nepasaka cik jāmaksā, tik klusē un gaida kad noliks naudu uz Letes. Vienmēr ir dusmīga, neapmierināta. Sabojā visu noskaņojumu un vēlmi iepirkties. Ja reiz ir slikts garastāvoklis tad neapkalpojiet pircējus vispār.
Комментарии (7)
Paraudi.
Kasieri nav klauni, lai tevi izklaidētu.
Tāda gadijumā nāksies slēgt veikalu, jo nebūs kam strādāt vai arī pašapkalpošanas kases var uztaisīt.
Es nezinu, vai pie Latvijas algām kasieres vēlas smaidīt. Priecājies, ka viņa tev pretī neraudāja.
Kad reiz tas murgs postpadomijas Latvijā beigsies,kad pircēji ir iedomājušies sevi par kaut kādu augstakstāvošu rasu ,kuriem veikala darbiniekiem būtu jāklanās un jāizdabā!? Tie pircēji,kuri uzskata tā tiem milzīgi mazvērtības kompleksi.
Rīgā Kurzemes prospekts 160a - tas pats, ne lūdzu, ne labdien, ne paldies. Latviski arī nerunā.
Labvakar, vēlos pajautāt auksto stāvošos vadītājus par Citro veikalu Jaunpagasta. Vai ievietojot veikalā nau iespējams nopirkt elementāras produktus ka maizi, pienu, sieru un majoneze, bet zato alkohola pilni plaukti tada sajuta ka Jaunpagasta vienigi dzeraji dzivo. Cenas vispār neatbilst daudzām precēm vai vispār nau klāt pie precēm. Jautājot pārdevējam kas ar cenām? Atbilde vienkārša nau laikā. Vispār laba sajūta ka pienākot pie kases jāgaida kamēr jada pienāks pie kases, jo pārdevējam tak nau laikā jāklačojas. Man tā nepatīk braukt uz to veikalu bet ir situācijas ka vienkārši nau laikā kautkur tālāk braukt un vienīgais tuvāks veikals. Lūgums ievadiet kārtību. Un par Jauno veikalā vadītāju es vispār nerunāšu jo viņai vispār nau sajēgas ko viņa tur dara.
Saldus veikalā Eldo 9 oktobrī kaķu barībai jau plksten 15,30 bija beigusies akcija🙉jautāju pārdevējai Dacei Rītiņai🫣ļoti nelaipna negatīva atbilde tika saņemta.Viņai jamācās komunicēt ar cilvēkiem.