CCC Apavu Veikals - Attieksme
Nepērciet apavus veikalā "CCC" Es saskāros ar nepatīkamu situāciju. Nopirku bērnam zābaciņus, jautāju vai varēs samainīt ja nederēs izmēriņš, man atbildēja" kad jā desmit dienu laikā". Es atbraucu uzreiz nākošā dienā, bet izmēriņš lielāks nebij vispār tam modelim, un pārdevējas mani par to netika informējušas. Samainīt nebij uz ko, teicu lai atgriež naudu. Viņi pateica, ka naudu neatgriežot, lai es izvēloties somu vai apavus sev, un to kad man ir vajadzīgi bērnu apavi, viņus tas neinteresē. Sava veida krāpšanās. Un man pateica, kad es neēsot vienīgais tāds pircējs. Jauki! Attieksme drausmīga.
Комментарии (36)
Februara sakuma iegadajos ziemas apavus pa 70 ls. Pec 10 dienam un vienas valkashanas reizes bija ieplisusi zole. Aizgaju uz veikalu apmainit. Vini teica, ka tas ir rupnicas defekts, bet staigat var. Noperkot nebija rupnicas defekts, bet pec 10 dienam paradas? Teicu, ka velos naudu, jo vini apgalvoja, ka visi ir sada veida apavi. man nevajag citus apavus ar citiem rupnicas defektiem. Naudu atteicas atgriezt, attieksme loti nelaipna. Par cik iesniedzu prasijumu-pieteikumu par apavu defektu un noradiju naudas atgriesanu, pec konsultacijas ar pateretaju aizsardzibas centru - vini teica, lai gaidu rakstisku apstiprinajumu, pa telefonu var teikt, ko vien velas. Pec laika man neapmierinata pardeveja zvana un saka, vai tad ieradishos pec zabakiem vai nee. Teicu, ka gaidu rakstisku zinojumu un tad izdomashu veikt neatkarigu ekspertizi vai ko talak darit. Pec klausules nomeshanas vinu puse, vini atzvanija ar tekstu: Pec konsultacijas ar veikala vaditaju atdosim naudu, ja jums nevajag rakstisku zinojumu. Ierados pec naudas un sanemu to. Man vel prasija, lai atdodu viniem kopiju par prasijumu-pieteikumu, par cik man nebija lidzi, tad ari nebija ko iedot. Bet pat ja butu laikam ari tad nedotu. Veikals diez gan nobijas, kad teicu, ka veiksu neatkarigo ekspertizi. Iesaku visiem konsulteties ar Pateretaju tiesibu centru un atgut naudu atpakal problemu gadijumos. Jo ari man tika piedavati vasaras apavi un somas un viss iespejamais, bet par cik man vajadzeja ziemas zabakus, tad velejos par sho naudu sanem kvalitativus ziemas zabakus, ko nesanemu un tapec pieprasu naudu atpakal. Ka ari man telefoniski vairakas reizes apgalvoja, ka ta tas ir rupnicas brakis, defekts, un tads ir visiem apaviem, bet staigat netrauce. Tad vel jo vairak, kapec man vajag citus apavus ar shadiem brakiem???
Es arī šobrīd esmu uzsākusi cīņu ar šo veikalu un neiesaku tur pirkt apavus, vismaz tādus, kas maksā 60 ls, jo kvalitāte ir zem katras kritikas un to reālā cena noteikti ir Ls 6! Tātad situācija tāda, ka pēc pāris nedēļu valkāšanas atlīmējās zole, veikals piedāvāja remontu, to arī izmantoju, bet saņemot tos, piedzīvoju vilšanos, jo tie bija ļoti slikti salaboti, līme spiedās pa visām šuvēm ārā un vietām nemaz nebija salīmēts, taču tā kā ir ziema, tad paņēmu apavus. Bet kā jau paredzēju, pēc dažām dienām zolītes atkal atlīmējušās. Šajā reizē pieprasīju apavu maiņu vai naudu, uz ko es saņēmu atbildi, ka tas noticis mitruma un sāls ietekmē. Ļoti interesanti, mitrums un sāls nav tikai vasaras mēnešos, tas nozīmē, ka siltie zābaki paredzēti valkāšanai vasarā, par ko mani veikala pārdevēja neinformēja pie pirkšanas. Tātad secinājums viens - šeit tiek tirgoti nekvalitatīvi apavi vai citiem vārdiem - zābaki, kuri jātur mājās plauktā, lai pasarg dievs, tie nenonāktu saskarē ar mitrumu. Un jā, nianse vēl tāda, ka defekts ir nevis purngalā, kas patiešām varētu ciest no kupenām un peļķēm, bet gan apavu visaugstākajā daļā (aizmugurē) :) Tātad, ja jums ir lieka nauda un stipri nervi, tad varat šeit pirkt apavus, bet visādā citādā gadījumā, labāk neizmantojiet un neatbalstiet šo mistisko kantori!!!
Вот купила обувь, относила МАКСИМУМ НЕДЕЛЮ, а то и меньше. Тоже писала prasījuma pieteikums, но получила отказ. В инструкции к обуви написано что-то вроде обувь с тонкой подошвой носить аккуратно и вообще сращу поставить набойку. No comments! Отнесла в ремонт и заплатила за него 4 Лс. Посмотрим на сколько их еще хватит.
Velaties labus apavus: ludzu http://www.javari.de/. Tikai esiet gatavi maksat, jo par kvalitati IR jamaksa. Bet viss CCC un cita prece nak no sadiem veikaliem: http://www.everything5pounds.com/footwear-c-22.html (un starp citu, saja saitee dazi apavi izskatas labak neka CCC).
Man ir daži apavi no everything5pounds. Tiešām ir labāki par CCC.
maijā nopirku parastas basenes. uzreiz minēšu, ka mans svars ir 60kg. nepagāja mēnesis un mini papēdis (ja to tā var nosaukt) bija vienkārši sabrucis. tas bija gumijas, bet ne pildītais. veikalā piedāvāja mainīt. nopirku citas basenes, šoreiz īpaši pievēršot uzmanību papēdim. šodien ir precīzi divi mēneši, bet arī šos apavus atgriezu veikalā! ok, tas, ka līmējas vaļā, vēl var saprast, bet nu nekādi nevaru saprast kāpēc manā zolē (vietā, kur pēda lokās) uz āru ir bleķi! abām kājām! līdz ar to zole ir pušu, staigāšana vairāk kā neērta. šodien atgriezos veikalā, kur man pat neatvainojās, bet tikai noteica, ka tas esot brāķis, un piedāvāja maiņu :D šoreiz pateicu, ka vēlos atgūt naudu! to arī ātri atguvu! :)
bet nu neiešu šajā veikalā pat iekšā un nevienam arī neieteikšu!
Vasaras sākumā tikai pamanīju šo veikalu, jo meklēju sandales bērniem. Cenas salīdzinot ar "Eiropas apaviem" likās ļoti normālas. Puikam 6 gadi nopirku sandales, pie tās slodzes, kā bērni nēsā, tad brīnos, ka visu vasaru izturēja.
Pašlaik nevaru sūdzēties, jo uz atlaidēm pa 5Ls/gab sapirku visiem trijiem bērniem apavus, jau nākošajai vasarai un bērnu dārzam.
Atļāvos arī sev nopirkt ādas platformas sandales par 13Ls, vēl neesmu uzvilkusi.
Jāsaka, ka cenas CCC ir zemākas, kā citos apavu veikalos, bet laikam svarīgākais ir māka no lielā apavu klāsta izvēlēties izturīgākos un prakstiskākos. Katram tā pieredze ir sava, vienmēr cenšos izvēleties ādas apavus, kuriem zole ir nošūta vai pareizāk sakot virspuse ir piešūta ar digiem pie zoles, tas vismaz drusku garantē, ka pirmajā nedēļā viss neatlīmēsies.
Vasaras sākumā tikai pamanīju šo veikalu, jo meklēju sandales bērniem. Cenas salīdzinot ar "Eiropas apaviem" likās ļoti normālas. Puikam 6 gadi nopirku sandales, pie tās slodzes, kā bērni nēsā, tad brīnos, ka visu vasaru izturēja.
Pašlaik nevaru sūdzēties, jo uz atlaidēm pa 5Ls/gab sapirku visiem trijiem bērniem apavus, jau nākošajai vasarai un bērnu dārzam.
Atļāvos arī sev nopirkt ādas platformas sandales par 13Ls, vēl neesmu uzvilkusi.
Jāsaka, ka cenas CCC ir zemākas, kā citos apavu veikalos, bet laikam svarīgākais ir māka no lielā apavu klāsta izvēlēties izturīgākos un prakstiskākos. Katram tā pieredze ir sava, vienmēr cenšos izvēleties ādas apavus, kuriem zole ir nošūta vai pareizāk sakot virspuse ir piešūta ar digiem pie zoles, tas vismaz drusku garantē, ka pirmajā nedēļā viss neatlīmēsies.
1.09.13 biju nopirkusi t/c Alfa CCC veikala savai 3 gadigai meitai kedas, kad apavus merijam viss bija ok, nakamaja diena uzvilkam apavus uz lielveikalu, meita pastaigaja min.10 un saka pinksket ka no apava augspuses spiez lielajam pirkstam nadzinu (no augsas, kad merijam apavus biju pat listiti izvilkusu lai pieliktu kajaj, bija vel 1 cm uz prieksu brivs). 03.09.13 aizbraucu uz veikalu, piegaju pie pardevejas si atteicas mainit apavus, biju vinaj uz galda nolikusi ceku, kad vina atteica es kaut ka ne padomaju aizgaju, aizmirsu ceku uz galda, pec 5 min. atgriezos veikala pakal cekam, piegaju pie pardevejam, kuras staveja pie kases un pajautaju par 4eku uz ko man atbildeja ka 4eku neviens neredzeja un teica ka es visu izdomaju, uz ko es pieprasiju lai skatas video, man atbildeja ka neviens neko neskatisot, es paprasiju lai apskatas papirgroza, varbut kads pardevejs netisam izmeta, man atkal teica ka groza nelidis, kad teicu dodiet es pati apskatisos, pardeveja vienkarsi noignoreja, pagriza man muguru un aizgaja. Ta ka ja nesisiet veikala apavus cekus pardevam labak rokas nedodiet.
Attieksme saja veikala ir loti briesmiga. Vismaz man ari lidzigi izgaja T/c Alfa.
Pirms 3 dienam nopirku apavus, kuri ka izradijas bija neerti. Pastaigaju pa maju, sapratu ka nevaresu pastaigat. Platformas zole, itka vajadzetu but visam ok, bet logas kajas. Nav pirmie apavi man tadi bet ka tik neerti, pirmie.
Sodien aizbraucu uz veikalu samainit. Paskaidroju ka neder, gribu vai nu baudu atpakal vai samainit uz citu modeli. Man pateica ka varu tikai uz citu izmeru. Pateicu ka man tas neder, jo apavi der bet nav erti. Veikala tomer merot nevar to uzreiz ta saprast.
Vina saka petit apavus un saka- Vini ir valkati. Es saku-valkati tikai veikala un pa majam. Zoles nedaudz tadas pasvikatas. Bet vina pateica velreiz ka valkati, uzmeta apavus uz kastes, pagriezas un aizgaja.
Tadas dusmas uznaca ka biju gatava vinai ar to zabaku iemest..
Skumji, lasīt daudzās sūdzības! :(
Jāsaka - ir pagājis gads un nekas nav mainījies.
Man dažu dienu laikā atlīmējās zoles abiem(!!!) zābakiem!
Protams, ka CCC veikalā t/c "Alfa" aizbildinās, ka tas ir nenozīmīgs bojājums.
Ekspertīze maksā pusi no zābaku cenas, un tās izmaksas jāsedz pašam.
Sveicināti, godātie apavu un citu veikalu pircēji!
Pirms Jūs izsakāt savus spriedumus par veikalu darbinieku attieksmi pret pircējiem, padomājiet ar kādu PIRCĒJU attieksmi ikdienā ir jāsaskaras šiem cilvēkiem! Konkrēti izsakoties par apavu veikaliem - pirmkārt jau kādā stāvoklī šie apavi tiek atgriezti veikalam - netīri, mitri, smirdoši, bieži vien gandrīz tikko novilkti no kājām, kad pēc laika jau veikalā esot tiem veidojas pelējuma kārta! Otrkārt - paši klienti bieži uzvedas neadekvāti - kliedz un draud, nesaprotot, ka veikala darbinieki paši neražo apavus un tāpat kā pircēji nav 100% apavu eksperti! Ja jau visi ir tik pārliecināti par to, ka vaina ir ražošanas brāķī, kāpēc neizmantojat savas tiesības uz neatkarīgo ekspertīzi, bet rakstāt portālos ?????
Lūk, šeit piemērs, ko pircēji raksta atbildes vēstulēs. Ko tas liecina par pašu pircēju inteliģenci un attieksmi???
"(..)Nu ja jums ir tāda atieksme pret klientiem, tad tā ir jūsu lielākā kļūda, priekš tam ir forums, kur uzrakstīt par jūsu super apaviem (..) jūs man vēl te dzejoajat kaut kādu hujņu!!! (..) Iebāžiet sev pakaļā tos apavus un savu super apavu veikalu !!! "
Šeit arī dažas "skaistas" bildes ar apaviem, kurus atgriež pircēji veikalam...
Nu beidzot arī kaut kas pareizi uzrakstīts!!! Diendienā nākas saskarties ar dažādiem indivīdiem, kuriem ir tikai patērētāju tiesības, bet nav neviena patērētāju pienākuma. Var mierīgi atnest uz veikalu apavus no kuriem, atvainojiet par izteicienu, mēsli krīt nost
un tādi tiek nolikti uz letes, lai veikala darbinieki ar laipnu smaidu tos pieņem. Kādēļ Jums, mīļie pircēji, liekas ka pārdevējām pienākums aiztikt smirdošus un netīrus apavus? Jums ir pienākums iesniegt tīrus apavus!!! Tā es varētu turpināt ļoti ilgi. Cieniet veikalu pārdevējas un tikai pēc tam prasiet pretī cieņu. Tas nekas, ka šīs meitenes ir tikai pārdevējas, bet viņas pirmkārt ir sievietes. Padomājiet ko par visiem neadekvātajiem pircējiem viņas varētu pateikt un tas nebūtu nekas jauks. Ja Jums tiešām gribās uz kādu izbļaustīties, nu sameklējiet apavu ražotāju, pazvaniet un bļaujiet uz viņu. Vai tas nebūtu pareizāk nekā sakliegt uz nevainīgu veikala pārdevēju, kura ir tikai algots darbinieks, kurš dara savu darbu. Lai Jums veicās!!!
Ja kautkas nepatīk, nav ko strādāt šādā sfērā, ja jau tik grūti jums pardevējām tur iet.
Ir arī ļoti daudz citu profesiju, kur jums "netīri" un "smirdīgi" apavi netiks mesti pie deguna.
Ja jau reiz šajā sfērā strādājat, tad būtu vēlams arī attiecīgi klientiem visu normāli izskaidrot un pastāstīt.
Lai neatgadītos šādas situācijas, tad strādājiet kvalitatīvu apavu veikalos
Šaubos ka pašas valkājat CCC apavus
es katrā ziņā vairs NEKAD
Pienākusi ir tā diena,kad arī es gribu padalīties ar Jums., Tagad arī es saprotu ka šinī kantorī nepirkšu neko. Iet runa par Valletas tirdzniecības vietu Valmierā,kur biju aiznesusi arī savus izšķīdušos zābakus. Droš vien daudzi nes atpakaļ un viņi ir pamainījuši likumdošanas iekšējo kārtību. Aizejot uz veikalu,pārdevēja jau nobļāvās ka mēs varam jums neko nedot,jo zābakus esu ilgstoši plēsusi,saprotu to ka zābaki pirkti februārī un ja man arī tani laikā viņi būtu saplīsuši nestu jau tad atpakaļ,bet izšķīda pie pirmiem sniegiem,kad kājas visu laiku bij slapjas, Nu lūk,pēdiņās ļoti laipnā pārdevēja(lai vieglas kājas un mute)man noķērca,ka zābakus mēs jums nevaram samainīt jo vairs tādus neražo(itkā es būtu vainīga ka tādi modeļi vairs nav pieejami),respektīvi 'pateica ka zābakus es esu saplēsusi,pat noņirdzos,ka pa vasaru ar valkāju:)kad pārdevējai uzjautāju,cik tad tagad ir garantija zābakiem,jo nevaru atļauties katru pusgadu pirkt jaunu,nemācēja atbildēt. ļoti slikta komunikācija kā pret klientu,10 euro ko bij izlēmuši kā novalkājuma procentu atgriezst,likās ka es no pārdevējas kabatas plēstu ārā. Redzu ka zābakiem nav kvalitātes nemaz,ja var saplīzst tik ātri.Dēļ tadiem paŗdevējiem cieš arī pārējās meitenes.