CCC Apavu Veikals - Attieksme
Nepērciet apavus veikalā "CCC" Es saskāros ar nepatīkamu situāciju. Nopirku bērnam zābaciņus, jautāju vai varēs samainīt ja nederēs izmēriņš, man atbildēja" kad jā desmit dienu laikā". Es atbraucu uzreiz nākošā dienā, bet izmēriņš lielāks nebij vispār tam modelim, un pārdevējas mani par to netika informējušas. Samainīt nebij uz ko, teicu lai atgriež naudu. Viņi pateica, ka naudu neatgriežot, lai es izvēloties somu vai apavus sev, un to kad man ir vajadzīgi bērnu apavi, viņus tas neinteresē. Sava veida krāpšanās. Un man pateica, kad es neēsot vienīgais tāds pircējs. Jauki! Attieksme drausmīga.
Комментарии (36)
Nezinu par somām, bet apavi tur IR drausmīgas kvalitātes, no papīra un vissliktākā neiztūrīga mākslīga materiāla, nēertas arī. Kaut gan meiteņu kurpes vasarā man gan apmainīja, kad paņēmu vienu izmēru pārāk lielas.
Un kur tagad šis veikals ir? Bija t/c Rīgas Plazā, vai jorpojām tur?
Atvērās tagad T/C Origo. Pieaugušo apavus es neskatījos, bērnam izvēlējos Disney zābaciņus ar "Makvīnu"
Nu nezinu, nezinu, man apavu kvalitāte patīk, un ja nav ērtas, tad nevajag pirkt. Es nopirku zābakus, un varu pateikt ka kvalitāte ir labāk nekā citos veikalos.
Es arī šinī veikalā nopirku apavus, nedēlu pastaigaju un viņi sāka jukt ārā, es protams viņus aiizvedu un man atgrieza naudu kautgan no sākuma man piedāvaja samainīt vai paņemt kautko dārgāku.Vispār ir tāds likums ka divu nedēļu laikā var atgriezt jebko atpakaļ nepaskaidrojot ja veikals negrib to darīt tad var griezties patērētāju aizsardzības biedrībā.Likums šādos gadījumos ir pircēja pusē un viņiem nav tiesības neatgriezt naudu.
Tur jau tā lieta ka likums attiecas uz visiem veikaliem, bet ne katrs veikals grib viņu pildīt.To man paskaidroja paziņa kurš strādā par juristu.Tādēļ es tos zābakus tik droši atpakaļ arī nesu.
atbilde lilli: Es nerunāju par kvalitāti, bet gan par attieksmi. Viņiem nav izmērs ko man piedāvat un naudu atgriezt negrib. Bērnam ir pieci gadi, un viņš man īsti nevar pateikt cik viņam ir ērti, tas ir jāskatās man. Un kāpēc man jātērē nauda uz preci kura man nav vajadzīga? Es maksāju, un man ir tiesības izvēlēties to, kas man ir vajadzīgs. Bet šai situācijā man saka lai ņemot sev apavus vai somu. Man to nevajag.
Sūdīgs jurists, jo tada likuma nav. par 14 dienam.
vesennaja, tas bija adresēts nevis Jums, bet donna b komentāram, ka apavi ir no slikta materiāla un nav ērtas. Attiecīgi maiņai viss ir pareizi, 10 dienu laikā ir jāmaina ja izmērs neder, bet tas neattiecas vienīgi uz noteiktu apavu modeli, Jūs varējam apmainīt arī pret citiem apaviem ja nebīja vajadzīga izmēra. Diemžēl neatgriezt naudu var, ja vaina nav kvalitatē, bet izmērā, tadā gadijumā pircējam tiek piedāvāts cits izmērs vai cits apavu modelis. Kadreiz stradāju apavu veikalā, tur bija tādi noteikumi. Bet piedāvāt somu, apavu vietā...kaut kā smieklīgi :)
Uzrakstīju Prasījuma pieteikumu šai veikalā, protams saņēmu atteikumu. Jautāju veikalā pārdevējas vārdu, un to man viņi sniegt ari nevarēja. Jautāju ofisa vizītkarti uz ko man atbildēja, mums nav ofisa. Un rodas jautājums, kā pastāv tas veikals, ja viņiem nekā nav? Kautkāds "levais" veikals, ja to vispār var nosaukt par veikalu. Iegāju veikalā un redzu kā pie kases zonas somas metājas uz zemes, un lai pieietu pie kases man vajadzēja tās somas pabīdīt ar kāju. Izdevās pat pāris bildes nobildēt. Jau iepriekš žēl to pircēju, kas saskarsies ar tādu pašu situāciju šajā veikalā.
po povodu CCC mogu skazatj chto ceni i kachestvo v dannom magazine horoshee, izza nedoponimanij pokupatelja magazin ne stanovitsa huzhe, i tem bolee ne prodavec vinoven v tom chto ne izgotavlivaetsa imenno eta modelj razmerom poboljshe.po povodu fotografii s sumkami, rassmotrel eto kak rabochij moment, vedj esli mi zahodim k bugalteru i vidim na stole goru dokumentov...eto sovsem ne oznachaet chto etot chelovek beztolkovij, i eto chtoto uzhastnoe.. ja kak postojannij pokupatelj v dannom magazine takuju kartinu nenabljudal ni razu, naoborot hochu zametitj chto vsegda vsjo na visokom urovne..prodavci vsegda s ulibkoj podojdut i predlozhat pomoshi, nikogda ne stojat bez dela.po kachestvu obsluzhivanija, po dizajnu, po porjadku- stavlju imenno etot magazin v primer.esli vi konfliktnij chelovek...to prosto luchshe ne vihodite iz doma.
Ja ne konfliktnij 4elovek. Pradavci, mozet i ulubajutsja, no ne vse, ja ne vseh tut opisivala. O4enj ne prijatno, kogda tebe Starwij prodavec v lico smejotsja i poviwajet ton. A po povodu sumok, ponjatno wto rabo4ij moment, no on togda dolzen bitj s drugoi starani kassi, Wtob ljudi nogami ne pihali.
A mne kazetsa, chto jesli bi srazu pri pokupke obuvi Vi predupredili bi prodavca o tom, chto skoreje vsego budet nuzen razmer pobolshe i sprosili, jestj li takoj razmer, to takoj situaciji bi ne bilo. Vedj vse ludi i vsegda mozno dogovoritsa. A po povodu povedenija prodavca, rabota nuzna vsem i terjatj jeje vrjad li ona hochet, znaja, chto luboj mozet vot tak napisatj chto ugodno, vkluchaja bogatuju fantaziju.
А я хотела бы внести свою лепту..Как покупатели мы должны понимать что за такую стоимость вещей как там мы не можем требовать от продавцов как и от самого магазина отменного качества, так что не стоит удивляться тому что обувь разваливается на следующий же день, при покупки вещи(обуви) каждый человек просматривает её, и, я думаю, что каждый человек, который хоть раз заходил в этот магазин видел на обуви отвратительный желтый клей, чувствовал неприятный запах от обуви.Дорогая дама, я вообще не понимаю как вы могли купить там обувь для своего ребёнка, вам своего ребёнка не жаль?Магазин "CCC"-это магазин, который своим качеством мне напоминает рынок, так что и требовать то мы покупатели ничего и не можем, хотим качества значит должны платить, не хотим платить значит сами виноваты и думаю подобные притензии тут не уместны, вам предложили обмен, могли и поменять, ничего не нашли, неудивительно, скорее всего вы пошли на принцип.Так что я думаю тут вина нетолько продавцов, но и вина самого покупателя, а кричать тут "клиент всегда прав", тут, на этом сайте, не серьёзно, все мы покупатели и клиенты и все мы знаем что в определённых случаях мы не правы..Так что сделаю выводы, мадам -вы страдаете безделеем, я думаю что лучшим средством от него является работа, а наиболее подходящая для вас была бы -продавец обуви.
Otvet Dayli! Bezdelijem ja ne stradaju, da i popali vi v to4ku, ja kokras tak i prodovec obovi. I za takuju situaciju, kak ja stalknulasj, majo na4aljstvo menja ne toka uvolilab no i na kuski porvalab. Na princip ja ne wla, prosto prodavec hamitj ne dolzen i temboleje starwij prodavec. Bilob na wto pomenjatj, ja bi s radostju pomenjala( imeju vidu detskuju obovj)
lilona! U prodovca ja uto4njala po povodu obmena na razmer boljwe, ja ob etom uze pisala.
vesennjaja, если вы продавец обуви то и о как вы вообще пошли на такой шаг и купили сопожки ребёнку именно там?)Я считаю что продавец, тем более обуви мог бы выбирать получше вещи для своего ребёнка, кто как не сам продавец обуви может знать о качестве продукции, пусть вы даже сами не работаете в этом магазине, и почему вы как продавец сами не спросили о размере больше есть ли он или нет?Я об этом "Es atbraucu uzreiz nākošā dienā, bet izmēriņš lielāks nebij vispār tam modelim, un pārdevējas mani par to netika informējušas" это в первую очередь вам и вашему ребёнку нужно, а не продавцу и вы это прекрасно должны были понимать.А по поводу обслуживания, все относительно нормально..Да и кстати, мне деньги вернули..только у меня был заводской брак..и я пришла в тот же день.Честно говоря мне было бы вообще стыдно писать тут о том что я продавец обуви и то что я ничего не понимаю в этой обуви ..Я считаю что там обувь для ребёнка самого плохого качества, хоть и выбора много, и для своего ребёнка там я её точно брать не буду.Пожалейте своего ребёнка.
KAKTU KANTORIS!
Nepērciet apavus šijā veikalā, javien esat gatavi paši labot tos apavus drīz pēc to iegādes. Naudu nedabūsiet atpakaļ par brāķēto preci, jo viņi balstās tikai uz patērētāju aizsardzības likuma 28. pantu, 4. punktu. Tātad, ja bojājumi apavam tiek konstatēti par maznozīmīgiem, kas netraucē preces lietošanu, patērētājam nav tiešibu prašīt naudas atgriešanu vai preces apmaiņu.
Nopirku zābakus 29. oktobrī un 5. novembrī pus zole atlīmējās un nesu uz vai nu apmainīt, vai arī, lai saņemtu naudu atpakaļ. Atbildi saņēmu, ka ir ekspertīzē noskaidrots, ka preces bojājums neietekmējot tās izmantošanu (tas nekas, ka pus zole ir nost, bet viņi domā, ka tādā veidā ar viņiem var staigāt!!!), tāpēc ir konstatēti, ka tie bojājumi ir maznozīmīgi un netraucējot apavu pamatfunkcijas izmantošanu un var piedāvāt remontēt, bet pārē'jās leitas, kā rāvējslēdži, sprādzes un citi elementi skaitās dekoratīvi un, ja tie saplīst vari pats remontēt vai mest ārā, jo tie netiekot uzskatīti kā ražošanas brāķi.
Kad nesu atdot apavus, ieradās viena sieviete, lai censtos apmainīt apavus - viņai atteica un vēl viena sieviete ienāca arī atgriezt saplīsušus apavus, kurus bija nēsājusi tikai 4 dienas, arī viņai atteica.
KAKTU KANTORIS!!!
Nepiekritu, kaut gan man arī bijis vienrēiz gadījums ka nedaudz atlīmējas zole zābakiem no ccc veikala, es aiznesu tos veikalā, man piedāvājuši vai nu apmaiņu vai bezmaksas remontu, mainīt es negribēju, jo patika tieši ši zābaki, es izvēlējos remontu. Man izremontēja 3 dienu laikā, pirmdien aiznesu, ceturdien no rīta man piezvaniju no veikala un pateica ka zābaki iz gatavi un varu nākt tiem pakaļ. Attieksme un apkalpošana manuprāt ir ideāla, kvalitāte tiešām atbilst cenai, un ir labāka nekā piemēram NsKing vai eiropas apavi veikalos, jo nopirkot zābakus pa 27 ls es uzskatu, ka tas ir normāli, ka pec 4 mēn nedaudz atlīmējas zole, jo es tač staigāju, nevis glābāju tos uz plaukta :)
Murgs te viss ir, tur labo un maina apvus ar, kura apavu veikala nav tada problema pasaktie man tad tie gudrie cilveki?
Veikals ir ar atbilstosu kvalitatei par atbilstosu cenu!!
+ ka 5gadigs berns nevar pateik ka vinjam spiez vai berzz apavs, tad jasak ar berna audzinasanu, nez kapec mans berns pateikt var visu, kas patik un kas ne.
+ es stradaju cita joma par pardeveju un zinu cik prasiki klienti var but no neka, ja nespejat nopirkt normali apavus un veltit laiku apavu izvelei tad nu jusu vaina ir ne jau veikalam.
man personigi ir 2vi dazadi apavu pari un viss ir lieliski!
Kā aī kurss nesa vinjus pusaudzi tos apavus var nonesat 6dienas, sievete kas rupejas 2gadus!! ta ka veikalam nav ne vainas visi vienadi veikali un visiem ir kur piesieties, ta pat ari klientiem, tpc iesaku aizdomaties par katra paša attieksmi.
Biju iegādājies ziemas apavus 2 mēnešu novalkāju, sāka līmeties vaļā un virsējā kārta nākt nost aiznesu, ļāva samainīt, dabūju normālus nošūtus neko nevajadzēja piemaksāt + dabūju vēl apavu kopšanas līdzekli. Ļoti apmierināts, pārdevēja bija ļoti atsaucīga un tas žests, kad viņa iznāca no otras kases puses, lai pasniegtu man preci bija vispār super.
Ir tā, ka Tu iegūsti to, par ko maksā un praktiski, ja tie apavi par 20 ls būtu vienu ziemu nokalpojuši es pat nenestu atpakaļ un nemainītu.