РешеноCCC Baltija/ Apavu Veikals Origo - Slikta apkalpošana
Apavu veikala SIA "CCC Baltija" (Origo) pārdevēja, kura nosauca sevi par veikala vadītājas vietnieci uz manu jautājumu, vai es esmu veikala CCC kliente, ja man ir apvienota klientes karte (5 veikali: Eiropas Apavi, ELCHE, Antonio Beletti, CCC, milani) atbildēja, ka neesmu, jo klienta karti nopirku veikalā "Eiropas apavi". Gribu piebilst, ka līdz šim biju pastāvīga CCC kliente un iepērkos par labām summam un bieži. Tas diemžēl pārdevēju neinteresēja. Patērētāju tiesību aizsardzības centrā mani iepriekš konsultēja, ka varu pati uzrakstīt savu iesniegumu, atgriežot preci ar brāķi un veikalam ir pienākums manu iesniegumu pieņemt. SIA "CCC Baltija" (Origo) pārdevēja atsākās pieņemt mani rakstīto iesniegumu un piedāvāja man veikala veidlapu, kuru es aizpildīju. Apavus ar brāķi, kurus nēsāju tikai trīs mēņešus, pieņemt negribēja, sataisīja skandālu, izsauca policiju, Origo centra apsardzes brigādi, lūdza citu pircēju palīdzību un viņu telefonus. Apsardzej lūdza pārbaudīt mani ar rokām, manu somu, manu telefonu, manus pierakstus un tikai tad, kad es piedraudēju, ka tūlīt zvanīšu advokātam un iesniegšu prasību tiesai, ja man kāds pieskarsies, apklusēja. Otra pārdevēja nemācēja pareizi atbildēt uz prastiem jautājumiem par apavu atgriešanas procedūru. Es gribēju apmainīt apavus pret līdzvertīgiem apaviem nevis saņemt naudu un tā otrā pārdevēja teica, ka apavus vairs viņi nemaina , tikai atgriež naudu ieturot līdz 30% no apavu cenas par nodilumu. Esmu ļoti pateicīga Origo apsardzei, jo tikai pēc viņu iejaukšanas iesniegums, ka arī apavi ar brāķi tika pieņemti. Lūgums veikala administrācijai izvērtēt abu pārdevēju rīcību pārbaudot veikala videokameras ierakstus. Protams, nekad vairs neiepirkšos CCC veikalos, ja labi situēti klienti veikalam nav vajadzīgi un uz viņiem var kliegt, rādīt ar pirkstiem, ka nav smadzenes, ja pircējs kaut ko nesaprot u.t.t.
Ar mani sazinājās firmas pārstāvji pa telefonu no nereģistrēta telefona numura. Nekur internetā nevar sameklēt firmas e-meilu, pat viņu interneta lapā, facebookā arī neviens man neatbildēja. Tāpēc daudzi pircēji ievieto savas sūdzības jūsu portālā un mans ieteikums būtu tiešām rakstīt jums kamēr firma nesakārtos savus kontaktus. Jo, piemēram manā gadījumā, kam vēl es varētu piezvanīt? Zvanot uz veikala telefonu, klausuli paceļ tā pati pārdevēja, ar kuru man izveidojies konflikts. Bet portālu "sudzibas.lv" viņi tomēr lasa. Teksts zem manas sūdzības varētu būt šāds: "Pateicoties portālam "sudzibas.lv" mana sūdzība tika operatīvi atrisināta 28 jūnijā, naudu par apaviem ar brāķi esmu saņēmusi un man vairs nav pretenziju pret veikala personālu".
Добавить комментарий