Carguru - Slikts serviss
9. Jūlijā 2024 Rīgas lidostā saskrāpēju car guru mašīnu, norunājām ka gaidu rēķinu. Rēķins atnāk uz epastu 26. Martā 2025, 9 mēnešus pēc incidenta, atnāk uz epastu, protams, iekrīt spamā, jā aplikācijā, kā izrādās, arī uzrādījās, bet es vairs neizmantoju mašīnas, tāpēc to palaidu garām. Šodien zvana no parādu piedzinējiem un man Saka ka nav samaksāts rēķins. Hallo, car guru, jums viss kārtībā? Jūs nevarējāt man cilvēcīgi piezvanīt un pateikt, par to ka pēkšņi man ir parāds pirms nodošanas parādu piedziņai? Ja jūs vēlaties labas attiecības ar saviem klientiem jums vajag nedaudz pacensties. Es jau sen esmu aizmirsusi par šo incidentu, ir tomēr pagājuši 9 Mēneši līdz kaut kur epastā iekrīt jūsu rēķins par 9mēnešu senu incidentu: ( ( ( ( (
un 333€ par vienas detaļas skrāpēšanu šķiet drusku pārspīlēti, bet nu ko es zinu. Dusmas nāk par to, ka sazvanīt mani necentāties, taču nodot manu telefona numuru parādu piedziņai gan varējāt. Vairs jūsu pakalpojumus neizmantošu.
Добавить комментарий