Salons Brigita-Pinku nams - Slikts serviss
Par Salonu Brigita-Pinku nams biju dzirdējusi jau sen, taču nekad nebijām izmantojuši šī salona pakalpojumus, jo ir ļoti laba sava friziere. Sagadījās tā, ka mana un bērna friziere (viena persona), devās ikgadējā atvaļinājumā uz mēnesi. Biju piemirsusi veikt savlaicīgu pierakstu un sanāca tā, ka mēnesi esmu iekavējusi friziera apmeklējumu gan sev, gan bērnam (man ir 3 gadus vecs puika).
Lai bērnam būtu interesantāk meklēju frizētavu visvairāk piemērotu bērnam ar saprotošu attieksmi pret aktīvu trīsgadīgu puiku.
Piezvanīju uz salonu Brigita-Pinku nams un pieteicu vizīti uz sestdienu 18.03.2017. Veicot pierakstu, es pabrīdināju administratori, ka klients būs gan mans dēls, gan es. Man ir pusgri mati vajadzēs krāsot un griezt (parasti iekļaujos 1-1.5 stundā), bērnam tikai īsu matu griezums (parasti 20-30 min). Vienīgais mans lūgums bija, lai laikus izvēlas tā, ka man ieklāj krāsu, bērns pa to laiku adoptējas un paspēlējas. Pēc tam, kad es gaidu kamēr iedarbosies krāsa, es pasēžu pie bērna, kamēr viņam nogriež matus.
Pamatojoties uz manu lūgumu pieraksts mums bija uz sastdienu plkst. 09:00 rīta. Ar to nav problēmas, ceļammies ap 07:00, līdz frizētavai braukt 7 min.
Viss sākās, kad ieradāmies. Man uzreiz noteica, ka bērns paliks atsevišķā telpā, mani neredzot, jo frizierei ir arī citi klienti un viņai ar stundu matu griešanai nepietiks. Labi, neko neteicu, iegāju ar bērnu kopā bērnu salona daļā, ja neteicu, tas atrodas pretējā pusē no pieaugušo zāles, caur ieejas telpu. Sākās matu griešanas process, bērns sūdzējās par to, ka viņam sāp (rupji ar roku groza galvu). Es viņu mierinot sēdēju blakus, pēc mirkļa cita friziere piegāja un ar frāzi: "Man vajag šo krēslu" nodzen mani nost. Laikam nepiebildu, ka esmu 8-ajā grūtniecības mēnesī. Man grūti būtu nostāvēt stundu kājās. Laikam to saprotot man beigās tika biedāvāts turpat blakus stāvošs krēsls, kas bija identisks atņemtajam.
Atgriežos pie bērna, kas ar tādu attieksmi palika aizvien kašķīgāks. Mans puika frizierei norādīja ar roku uz fēnu, lai viņam nopūš sakritušos matus ar roku stiepās pie fēna. Par ko bija rupjš aizrādījums, lai sēž mierā un neņem viņas mantas (rokā vēl nebija paspējis neko paņemt).
Bērnam bija otrs mēģinājums pateikt, lai nopūš matus, uz ko jau bija pusbļaušanas tonis.
Uz ko es reaģējot, palūdzu frizierei izturēties pert mums laipnāk. Pēc mana lūguma, tikai nomesti griešanas piederumi un mēs palikām zālē bez frizieres.
Es pagaidīju mirkli un gāju meklēt, kur tad mūsu friziere ir palikusi. Uz ko administratore atbilējā, ka es esot viņu aizvainojusi.
Un mani aicināja uz matu krāsošanu, lai bērns paliekot ar pusnogrieztu galvu. Es pateicos un atbildēju, ka esmu pārdomājusi krāsot matus šajā salonā.
Es piegāju pie frizieres, kurai man bija jākrāso matus, atvainojos, par to ka viņai radās dīkstāve un gāju ģērbt bērnu.
Es neuzskatu, ka lūgums izturēties laipni varētu tikt uzskatīts par aizvainojumu, lai Tev mestu griešanas piederumus.
Tagad brīvdienas būs jāpavada ar nekrāsotiem matiem (man šodien ir vārdadiena) :) un bērnam ar papusei nogrieztiem matiem.
Neiesaku apmeklēt šo salonu! Nebojājiet sev garastāvokli un nedod Dievs svētkus!
Комментарии (4)
Labdien!
Izsakām dziļu nožēlu par notikušo starpgadījumu!
Šī situācija salonā ir izrunāta, izanalizēta un ir izdarīti attiecīgi secinājumi!
Vēlot jauku dienu un lai šādas situācijas nekad neatkārtojas:
salona "Brigita" Vadība
Nekas pie jums nav mainījies - brīnos, kā vadītājs/-a atļaujas šādu attieksmi savā salonā.
Es nesen biju pie jums BRIGITĀ. Attieksme bija augstprātīga un rupja, sākot no administratores, kura ir salona "vizītkarte". Arī jaunās meitenes - frizieres - bija netaktiskas, pat nesasveicinājās, pat nepasmaidīja.
Ja salona frizieres ir tik viegli aizvainojamas ar pilnīgi jebko, tad diez vai viņas var strādāt ar cilvēkiem.
"nedod Dievs" - nevienam nenovēlu šādus klientus. Iedomājoties, kā viņi apmeklē ārstu, pilnīgi šermuļi skrien pār kauliem.
Jūs noteikti esat šīs frizētavas frizieris, kādu es, savukārt, nenovēlētu nevienam klientam.