Brigita, frizētava - Krāpšanās.
Piezvanot uz šo salonu, lai painteresētos par cenām un pieraktu, administrators, nosauc ļoti skaistu cenu, piemēram matu izmazgāšana un ieveidošanu kā tika noskaidrots gariem matiem izmaksās 10Ls, taču uzacu korekcija + krāsošana maksāšot līdz 3ls - nav pārāk lēti, nav pārāk dārgi - pieņemami, taču diemžēl aizejot uz šo salonu noteiktajā laikā, pēc šiem pakalpojumiem pie kases tiek nosaukts pavisam cits cipars - 19Ls, jautāju k;a tad tā ? uz ko, man atbild, ka pa telefonu esmu minējusi, ka man ir vidēja garuma mati, un uzrāda cenrādi, ka gariem matiem ir 15ls mazgāšana-veidošana ... negribējās sev sabojāt garastāvokli un taisīt scēnu, taču jāsaka no salona izejot asaras sariesās acīs, pierakstījos es stundu pirms aizgāju un zinu to, ka 100% atbildēju, ka mans matu garums ir - gari mati, jo matus līdz elkonim par vidējiem nenosauksi, un kāpēc, lai es būtu ieinteresēta par pakalpojuma cenu tādam matu garumam kāds nav man ! Bet nu - bizneess paliek laikam jau bizness, bet citus vēlos pabrīdināt, ka frizētavā Brigita, A.Čaka ielā 112, par veikto pakalpojumu var nākties samaksāt krietni vairāk nekā esat plānojuši, man tie sanāca 6Ls, bet rēķinot, ka tikai izmazgāju un saveidoju matus+izraustīju uzacis tie bija 6 Ls, uz dārgākām procedūrām, kā piemēram ilgviļņi vai krāsošana, gan jau šie vispār konkrētas summiņas paprasa...Skumīgi katrā ziņā, ka tā :(
salons A.Čaka iela 112, Rīga, Latvija, LV-1012
Комментарии (19)
Ir situacijas, kur kludas administrators, ir situacijas, kur notiek administratoru apmaciba un jaunais darbinieks var sajaukt, situacijas ir dazadas un pec vienas reizes veinalga par ko un vienalga par kadu situaciju dzive nevar spriest par visu kopuma vai tas ir labs vai slikt, saja gadiju - salons.Loti skumji, ka ta sanaca, bet visi mes esam tikai cilveki un katrs var kludities un ja mes to sapratisim, tas neliks tam cilvekam justies labak, bet vieglak tas liks justies mums pasiem.Un cenas taja salona, salidzinot ar citiem Riga pazistamies saloniem nav loti augstas.
Lai veicas citos salonos, bet ieteiktu - pajautat jau vienmer var ari otreiz par cenam, kad ienakat jau salona un frizieris redz jusu matus, un galu gala - par visu var ari vienoties un visu var sarunat un palikt uz pozitivas nots !!=)
Salonos ''Brigita'' ir cenrādis no-līdz, nav vienas noteiktas summas, Tev var būt plāni un gari mati, kas izmaksās lētāk un pusgari, biezi, nobalināti, kur meistaram vajadzēs darbā ieguldīt gan vairāk laiku, gan līdzekļus, līdz ar to tiek veidotas cenu grupas, nevar visiem cilvēkiem piemērot vienu cenu-piekrītiet!!
Telefoniski arī neviens Tevi neredz un cenas arī tiek minētas no-līdz, ne viena noteikta...iesaku netirgoties pa telefonu, bet normāli iet un aprunāties ar meistaru un administratoru, cenas ir izlīdzināmas un neviens salonos nav apkrāts. Tieši otrādi salonos ir ļoti pretīmnākoši meistari.
Jau 5 gadus apmeklēju tikai Brigitu. Tur meistari mainās, bet ja zini kuri ir labi, tad viss ir super.. Gan uz Brīvības ielas, gan kādreiz uz čaka ielas - pagrabiņā. Cenas nav ļoti mazas, bet atbilstošas!
Es stradaju Irija un pie mums par mazgasanu un veidosanu visiem viena cena. Bet Latvija vel dzivo ta pat ka PSRS. Viss ir slikti. Brigita ir Labakais salons, un Labakas Frizieres.
Nu ja jau matus labi saveidoja, tad iipasi par ko suudzeeties nav. Gariem matiem un salonaa taa nav iipasi daargi. Bet var jau arii saprast autori, jo izskataas, ka vinjai tie 6 lati ir diezgan liela naudas summa...Bet vai vajadzeetu taadaa izmisumaa krist deelj relatiivi nelielas summas - nu nebojaa sev nervus...
Ne, intimpakalpojumus saja salona nesniedz.Tas ir tads steriotips par Caka ielas nosaukumu!!
Mani vispār no salona "Brigita" brīvības ielā izlaida kā spoku visu dzeltenu un atstāju vēl 50ls pēc tam vajadzēja meklēt citu frizētavu, lai pārkrāsotu matus...fuuu
Arī es saskāros ar to pašu, ka Brīvības ielas frizētavā Brigita krāpjas ar cenām. Zvanīju un jautāju, bija viena cena, bet paprasīja tik augstu cenu par nogriešanu un veidošanu, kāda ir tikai par modelētu griezumu. Frizieris- Edgars Naskidajevs. Pats noriejies kā MCdonalda hamburgers, knapi tusnī, bet uz naudas paparasīšanu ir nasks+ pats stāv klāt kamēr samaksāsi, jo pastāv cerība, ka vēl šim rausim pa virsu iegrūdīsi. Un kā meistars- tikai un vienīgi priekš vecām sievietēm, jo griež visām vienu griezumu kā vecam babaulim. Neiesaku!
Tur tā vienmēr ir bijis.
Šodien arī speciāli aizgāju uz brigitu, domāju ka tā ir laba frizētava, labi meistari. Par cik pats nezināju ko vēlos atļāvu frizierim nogriezt kā viņaprāt izskatītos labi. Katrā ziņā mani pierakstīja pie kaut kādas krievučkas kas knapi runāja latviski un nogrieza man matus tā ka es tgd izskatos pēc geja un labot diez ko vairs man nevar. Beigās vel paņēma 12 latus. PILNĪGA HUJŅA jau pirms kādiem 6 gadiem reiz aizgāju uz brigitu, situācija līdzīga. Nodomāju ka kaut kas pa gadiem būs mainījies, bet huļi.. nekad vairs neiešu uz brigitu. Meklēšu kādu citu salonu
karoče jūs visas esiet tādas duras.tik sūdzēties mākat
Un Jūs strādājāt BRIGITĀ? Jo tieši tāda tur attieksme, kā Jūs runājat :D
Bija man arī vienreiz vienā frizētavā-salonā, kur manus matus, kas ir līdz pleciem, novērtēja kā garus, nevis vidējus.. Līdz ar to summiņa bija lielāka.. Tur biju pirmo un pēdējo reizi.. Tad jau labāk Kolonnā.. Vismaz man..
Naskidajevs ir uzpūtīgs un iedomīgs, bet griež pilnīgi garām, vienā pusē garāki, otrā īsāki, forma nav, bet izgrauzti kā pats griezis būtu. Nekad, nekad neejiet, lai sevi nesāpinātu!
Mīļie klienti, izlasot Jūsu sūdzības, rodas viens vienīgs jautājums, lūdzu sakiet, par savu sāpi, neapmierinātību, neizejot no salona, lai mēs šīs problēmas varētu atrisināt uz vietas, lai Jums būtu prieks nākt pie mums, un mēs priecātos par labi paveiktu darbu, gaidīšu, ienāciet, aprunāsimies.
Salonā Brigita, kā jau jebkur citur mūsu Dieva zemītē, pastāv mīļā labā skaudība un ir darbinieki, kuriem, maigi izsakoties, skauž, ka Edgars Naskidajevs atzīts par labāko firmas frizieri, kā arī sakopj galvas sabiedrībā augstu stāvošām amatpersonām. Līdz ar to viņam darba ir krietni vairāk kā dažiem citiem un arī būs turpmāk, neatkarīgi no tā, kurā firmā vai valstī viņš strādātu. Mazāk veiksmīgiem censoņiem jau nav grūti noorganizēt noriešanas kampaņu. Nožēlojami, bet nekas jauns. Līdzīgi tika apstrādāts Mārtiņš Freimanis. Zemo pierīšu mums, diemžēl, ir pietiekami. Ceru, Edgaram pietiks humora izjūtas šo cirku ignorēt. Brigita, paldies par servisu un jauko attieksmi pret apmeklētājiem! Ar patiesu cieņu un visa laba vēlējumiem - cilvēks, kurš sūta pie Jums jaunus klientus.
vismaz pusi no koment kas pozitīvi ir sarakstījuši darbinieki paši:) jo tur tā problēma reāli pastāv-šmaukt ar cenām
Pilnīgi piekrītu :)))
Skaidroju. Friziera reitings netiek un, pēc elementāras loģikas, nevar tikt veidots mākslīgi. Klientu loks paplašinās sekojoši. Apmierināts klients ieska frizieri saviem draugiem, tie atkal tālāk. Apmierinātību nosaka kvalitāte, apkalpošanas kultūra un adekvāta cena. Frizierim, kurš cenšas no klienta paņemt maksimālo cenu, klientu loks ir šaurs, jo otrreiz pie viņa neviens īpaši neraujas. Klientam, kurš nāk regulāri, ir oficiālas salona cenu atlaides, pie tam labākie frizieri ir elastīgi cenu ziņā. Līdz ar to viņiem nākas strādāt daudz intensīvāk kā ātrajiem naudas rausējiem, bet klienti atgriežas vēl un vēl. Ja klients vēlas ierasties, piemēram, 7.15 no rīta, viņu šai laikā arī apkalpo. Un interneta anonīmie "spļāvieni kafijā" tur neko neietekmē. Vajag vienkārši godīgi strādāt. Starp citu, neesmu no salona "Brigita", neesmu arī prominenta persona, strādāju smagas, garas, skopi apmaksātas stundas, tādēļ novērtēju otra cilvēka kārtīgi padarītu darbu. Rakstu par personīgo pieredzi ar "Brigitas" darbiniekiem. Tie, kuri nogāna citus cilvēkus, pirmām kārtām raksturo paši sevu līmeni. Bet viņi nav ārstējami. Un nav gaidīti pie darba devējiem.