Bonava - Slikts serviss
2 gadu laikā, kas ir Bonavas piešķirtais jauno dzīvokļu projektu garantijas periods, Ķengaragā, bultu ielā 2 lielie iebraukšanas vārti katru (!) mēnesi saplīst (paliek vaļā vai nu abas puses, vai arī viena / otra puse) vairākas reizes. Jā, teiksiet - pa vārtiem ar auto var iebraukt, taču, iegādājoties dzīvokli, mēs par 3000 eiro iegādājāmies autostāvvietu, līdz ar to arī drošību. Tikpat labi auto var turēt pie t/c Dole - šobrīd atšķirības nekādas. Labi, saprotams, ka ziemā ir daudz sniega un var visādi gadīties, bet vasarā - daba tos neietekmē! Ir pilnīgi skaidrs, ka konkrētie vārti netur slodzi, nespēj tik daudz tikt vērti vaļā un ciet dienas laikā, tāpēc arī tie regulāri plīst. To pati Bonava atzina jau pēc kādas 10-tās saplīšanas reizes, un nu, ja ir pieļauta kļūda - atzīstiet - lieciet citus vārtus. Šobrīd vairāk kā divas nedēļas no 1. Jūlija līdz šodienai, 17. Jūlijam, tie stāv atvērti. Un pilnīgi nekas no Bonavas puses nav šo teju 2 gadu laikā atrisināts, taču iedzīvotāji neziņā gaida, kad nu beidzot kaut kas sakustēsies!
Labdien, Laima!
Paldies par Jūsu viedokli! Saprotam Jūsu sašutumu un vēlamies apliecināt, ka šāda situācija neatbilst “Bonava Latvija” kvalitātes standartiem, tāpēc tā tiek risināta.
Lai arī saskaņā ar pārvaldīšanas līgumu vārtu sistēmu uzturēšana ir konkrētā projekta apsaimniekošanas uzņēmuma atbildība, “Bonava Latvija” kā projekta attīstītājs jau vienu reizi garantijas ietvaros veica vārtu piedziņas motoru maiņu. Defektam tomēr atkārtojoties, tika piesaistīts neatkarīgs apakšuzņēmējs, kas, apsekojot objektu, konstatēja neatbilstošu stiprinājumu montāžu un automātikas bojājumus. Tuvākajā laikā nepilnības tiks novērstas.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un ceram uz Jūsu sapratni!
Bonava Latvija
Комментарии (1)
Pārskatiet līguma nosacījumus un prom pie PTAC, ko gaidat? NEbūs zibenīga reakcija, bet vismaz sūdzība. Un divu gadu laikā, būtu sasūtījuši uhh cik daudz.
Un kā vienmēr neaizmirstam Bonavas atzinumus dabūt rakstiski. :)