РешеноBolt - Bolt Pet – bīstams, neuzticams un pilnīgi bezjēdzīgs pakalpojums.
Vienas dienas laikā man bija divas pilnīgi nepieņemamas un pazemojošas pieredzes ar Bolt Pet vadītājiem, mēģinot aizvest savu slimo suni pie veterinārārsta. Šie gadījumi parāda, cik haotisks, neorganizēts un pat bīstams ir šis pakalpojums. Pirmais gadījums – dzīvnieka drošības pārkāpums.
Pirmais vadītājs piespieda manu slimo suni iekāpt bagāžniekā. Jā, bagāžniekā. Nevis uz sēdekļa, nevis uz grīdas, bet bagāžniekā, it kā viņa būtu Malka. Bagāžniekam bija neliels logs, bet tas nekādā veidā nebija paredzēts dzīvas būtnes pārvadāšanai. Mans suns bija slims un jau tā stresā, un šoferis viņu vienkārši iemeta aiz mašīnas sēdekļiem plikajā tukšajā bagažniekā, kur braucot, suns krit visu laiku. Brauciena laikā vadītājs vēl izvēlējās vilkt caur pagalmiem un šaubīgiem ceļiem, it kā tas būtu kāds piedzīvojums, kamēr mans suns metājās pa zemi. Un pēc visa šī murga viņš sāka braukt augumā par suņa spalvām un pasīvi agresīvi izmeta frāzi “nu tagad mana bagažniekā ir spalvas un ko man darīt? ! ”. Pats lie tam neapsēdza un nesagatavojās braucienam. Ja vadītājs nav gatavs normāli pārvadāt mājdzīvniekus, tad lai vienkārši neņem šādus pasūtījumus. Nevis pieņem un tad izturas kā pret apgrūtinājumu.
Otrais gadījums – atteikums vest suni pēc gaidīšanas aukstajā laikā. Pēc veterinārārsta apmeklējuma es ar slimu, novārdzinātu suni vairākas minūtes gaidīju ārā aukstumā nākamo bolt pet mašīnu. Kad tā beidzot atbrauca, vadītājs atteicās mūs vest. Viņa argumentācija? “ja jums nav lielā smagā būra vai speciālā iemaukta, kas stiprinās pie drošības jostas, es nebraukšu. ” ja bolt pet sagaida, ka es stiepšu līdzi milzīgu būri sava lielā suņa pārvadāšanai, tad kāpēc es vispār maksāju vairāk par šo pakalpojumu? Ja ir kaut kādi speciāli noteikumi par aprīkojumu, tad tas jāpasaka pirms pasūtījuma veikšanas, nevis pēc tam, kad es ar suni esmu nosalus un gaidījis šoferi. Ja man pašam jāvelkas ar būri un ekipējumu, tad kāda velna pēc man vispār maksāt vairāk par bolt pet? Tad jau varu vienkārši ņemt parasto bolt un darīt to pašu. Kopsavilkums – bolt pet ir totāla izgāšanās.
Maldi un krāpšana – nav nekādas skaidras informācijas par obligāto aprīkojumu, vadītāji rīkojas pēc saviem ieskatiem. Pilnīgi neuzticams pakalpojums – klients maksā vairāk, bet paliek bez pārvadājuma vispār. Zema līmeņa attieksme no vadītājiem – viens bāž slimus suņus bagāžniekā un bļauj, otrs vienkārši atstāj cilvēkus aukstumā bez jebkādas empātijas. Bolt pet esot domāts, lai atvieglotu dzīvi mājdzīvnieku īpašniekiem, bet realitātē tas ir viens no visbezjēdzīgākajiem un neuzticamākajiem servisiem. Ja man pašai jārūpējas par visu, kāda jēga maksāt vairāk par pet tarifu? Neiesaku šo pakalpojumu nevienam.
Bolt ir oficiāli atbildējuši uz manu sūdzību un eskalējuši situāciju tālāk, lai nodrošinātu, ka nekas tāds neatkārtojas ne man, ne citiem klientiem. Viņi atzina, ka abu vadītāju rīcība bija nepieņemama, un apstiprināja, ka ar viņiem tiks veiktas pārrunas. Turklāt Bolt solīja izglītot vadītājus par pareizu PET pasūtījumu izpildi, lai klienti turpmāk nesaskartos ar līdzīgām problēmām. Svarīgākais – sēdekļa pārvalks un iemaukti ir vadītāja, nevis klienta atbildība. Klientam NAV jāstiepj līdzi nekādi pledi, segas vai jānodrošina papildu aprīkojums. Par būri vispār nav jēgas runāt, jo, ja dzīvnieks ir būrī bagāžniekā, tad PET serviss kļūst bezjēdzīgs. Bolt arī ieskaitīja man 5 EUR kompensāciju, kuru es nebiju prasījis, bet tas nemaina faktu, ka viņu vadītāji pat nesaprot, kā strādāt PET kategorijā.
Комментарии (34)
Sūdzība ir par bolt vai par savām prāta spējām ?
“Ja jums nav lielā smagā būra vai speciālā iemaukta, kas stiprinās pie drošības jostas, es nebraukšu.” Ja ir kaut kādi speciāli noteikumi par aprīkojumu, tad tas jāpasaka PIRMS pasūtījuma veikšanas, nevis pēc tam, kad es ar suni esmu nosalus un gaidījis šoferi"
Varbūt tev PIRMS pasūtijuma veikšanas arī jāpasaka ,ka nedrīks vadītājam ar nazi durt vai sist ? Kapēc šāds piemērs? Tapēc ka suņu pārvadāšanas noteikumi ir noteikti ar Latvijas likumdošanu ,tātad likumā ir rakstīts, ka jābūt būrim vai speciālam stiprinājumam. Boltam pirms brauciena tev ir jāizskaidro visi iespējamie Valsts likumi?
Turklāt tev tas tika paziņots pirms brauciena , jo viņu noteikumos ir skaidri norādīts " Dodoties braucienā ar suni pārliecinies, ka sunim ir atbilstoši iemaukti" " Ja braucienā vēlies doties kopā ar savu mājdzīvnieku, tad uzreiz pēc brauciena pieteikšanas sazinies ar vadītāju (izmantojot zvana vai sms iespēju), lai pārliecinātos, ka viņam nebūs iebildumu. Ja tādu nav, tad vari doties ceļā. Ja vadītājs braucienu atsaka, var gadīties, ka tiks piemērota brauciena atcelšanas maksa"
Tad kad tu liki bolt aplikāciju tev tika parādīti visi , tai skaitā iepriekš minētie noteikumi un tu ievilki ķeksīti pretī punktam , ka iepazinies un piekrīti visiem šiem noteikumiem.
Nu ja kurš to lasa... neviens man suni būrī neveda nez kas ar tiem likumiem. Šī super svariga info sazinies ar šoferi iemaukts utt varetu izlekt uzreiz pec pasutijuma. Skaidrs ka neviens tos noteikumus nelasa
Vai tu vispār saproti, ko raksti, vai vienkārši izdomā argumentus, lai attaisnotu nekvalitatīvu servisu? Ja Bolt Pet pieprasa būri vai speciālus stiprinājumus, tad tas ir skaidri jānorāda jau pasūtījuma veikšanas brīdī, nevis jāpaslēpj kaut kur noteikumos, kurus lielākā daļa klientu pat neredz. Klientam nav jāsāk meklēt šī informācija tikai pēc tam, kad viņš jau ir salā ar slimu suni un vadītājs atsaka braucienu. Tavs salīdzinājums ar nazi ir tik absurds, ka pat nav vērts to apspriest – cilvēku apdraudēšana ir acīmredzami aizliegta, bet, ja uzņēmums pārdod PET pakalpojumu, tad klientam NAV pašam jāmeklē likumi, lai saprastu, kas viņam jānodrošina. To normāls serviss paskaidro jau iepriekš, nevis pēc fakta. Ja klients maksā vairāk par PET pakalpojumu, bet beigās viņam pašam jārūpējas par visu, jāvelk līdzi inventārs un vēl jāmēģina pierunāt vadītāju pildīt savus pienākumus, tad tas ir naudas izspiešana un maldināšana. Šādā gadījumā var pasūtīt parasto Bolt un ietaupīt naudu, jo starpība servisā izrādās tikai nosaukumā, nevis kvalitātē. Par “ķeksīti noteikumos” – ja informācija tiek pasniegta tā, ka klients to reāli nevar redzēt vai pamanīt, tad no tā nav nekādas jēgas. Ja Bolt pieļauj PET pasūtījumus, tad uzņēmumam pašam ir jāpārliecinās, ka šis pakalpojums atbilst realitātei un ka vadītāji patiešām ir gatavi pārvadāt dzīvniekus, nevis atsakās no braucieniem un izdomā noteikumus uz vietas. Ja nespēj nodrošināt normālu PET servisu, tad nevajag par to iekasēt naudu un maldināt klientus.
"Vai tu vispār saproti, ko raksti, vai vienkārši izdomā argumentus"
Esi pilnīgs zābaks un nespēj uztvert izlasīto? Skaidrā valodā uzrakstiju to kas ir viņu noteikumos norādīts - iekopēju vārds vārdā no bolt aplikācijā publicētajiem noteikumiem. Pričom te izdomā ? Saprotu ka ir grūti ieslēgt to kā nav, bet vismaz pamēģini kaut nedaudz smadzenes ieslēgt pirms virini savu pārtikas uzņemšanas caurumu. Tālāk par pirmo teikumu tavu čīkstēšanu pat nelasiju , aizej par to pasūdziem tētim,mammai utt
Direktorrs, nu skaidrs, ka tev šis ir personīgi – laikam pats esi viens no tiem Bolt šoferiem, kas nevar nodrošināt normālu servisu un tagad nāk internetā attaisnot savu nespēju. Raksti, ka nelasīji manu atbildi, bet tik un tā izmisīgi centies atbildēt – tāda pretruna, ka pat smieklīgi paliek. Ja jau bija tik “vienalga”, kāpēc speciāli atgriezies šinī lapaspusē, manuāli meklēji manu sūdzību un maniakāli centies atrast manu atbildi, lai pēc tam lepni paziņotu, ka to “neizlasīji”? Ņemot vērā, ka šeit nav notifikāciju par atbildēm, laikam tomēr ļoti skāra, vai ne? Tu vari turpināt tēlot, ka esi atspēkojis visu diskusiju, bet fakts paliek fakts – ja uzņēmums piedāvā PET servisu, tad prasībām jābūt skaidri norādītām jau pasūtījuma brīdī, nevis paslēptām kaut kur noteikumos. Normāls serviss informē klientu iepriekš, nevis liek viņam uz ielas salā saprast, ka vadītājs pēkšņi izdomājis jaunas prasības. Un, starp citu, vari pārstāt locīties, jo pašā Bolt atbildē, ko var redzēt zemāk komentāros, viņi paši atzina, ka pārvalkam un iemauktam jābūt vadītāja atbildībai, kā arī man atgrieza naudu. Tā ka vari turpināt plosīties, bet pat Bolt tev nepiekrīt.
Autors ne par ko nav atbildīgs un tikai visus māca. Pareizi, ka nav nekā uzklājama, būra nav - ar spalvām bagāžnieks. Par salonu pat nerusnāsim. Tā ir tava bezatbildība pret dzīvnieku!
Nu pārklājam gan jābūt autiņam ja šoferis aktivizē pets kategoriju
Tu nopietni? Vai tiešām uzskati, ka šāda attieksme ir normāla? Bez atbildības pret dzīvnieku? Es tieši rūpējos par viņu vairāk nekā Bolt un viņu vadītāji, kuri pieņem PET pasūtījumus, bet pēc tam vai nu atsakās, vai arī ieliek slimu suni bagāžniekā, it kā viņš būtu bagāža. Ja vadītājs nav gatavs pārvadāt dzīvniekus, tad viņam nevajadzētu pieņemt šādus pasūtījumus vispār. Par salonu pat nerunāsim – kāpēc? Ja PET serviss tiek piedāvāts, tad vadītājam ir jābūt tam gatavam. Vai tiešām kāds iedomājas, ka dzīvnieki teleportējas pilnīgi sterili, bez spalvām un netīrumiem? Vai Bolt klientiem tiešām jānēsā līdzi putekļu sūcējs un dezinfekcijas līdzekļi? “Būra nav – ar spalvām bagāžnieks.” Lieliski, šis apgalvojums tikai pierāda, ka nesaproti, par ko runā. Ja būris būtu obligāts, tam būtu jābūt skaidri norādītam pasūtījuma veikšanas brīdī, nevis jāliek vadītājam to izlemt uz vietas, atsakot braucienu, kad klients jau gaida. Es šeit nemācu citus, bet skaidri norādu uz to, ka Bolt maldina klientus, izspiež naudu un nodrošina nekvalitatīvu servisu. Ja tev šķiet, ka šāda situācija ir pieņemama, tad acīmredzot mūsu izpratne par normālu servisu un attieksmi pret klientiem ir pilnīgi atšķirīga.
Tak nav jēga tam zābakam neko rakstīt - pats aplikācijā aķeksē , ka piekrīt visiem noteikumiem un pēc tam čīkst kā vecene ,ka viņu neviens nav brīdinājis :D Paskaties cik viņš emocionāli uz katru komentāru memuārus raksta - tas jau vien pierāda ka nav pilns rublis :D :D
Direktorrs, tu tik ļoti centies, bet pats sevi noroc – ja tev būtu tik “vienalga” par maniem “memuāriem”, tu nelīstu atpakaļ, nemeklētu manus komentārus un nemēģinātu citus uzkurināt. :D Pilnīgs klauns. Un kas ir pats smieklīgākais? Pats Bolt atzina, ka pārvalkam un iemauktam jābūt vadītāja atbildībai un atgrieza man naudu. Tā ka vari turpināt te smilkstēt, bet pat uzņēmums, kuru tik izmisīgi aizstāvi, tev nepiekrīt. :D
Un vispār. Tu izvēlējies turēt dzīvnieku pilsētas apstākļos. Varbūt tad pirms tam vajadzēja domāt kā viņu pārvietosi, ja būs tāda vajadzība, ja pašai transporta nav. Un tādu cilvēku ir ļoti daudz Rīgā kas tur dzīvniekus dzīvoklos, izved ārā 2-3 reizes dienā un liekas ka viss ir ok. Suns neprot runāt un pateikt, ka šāds dzīvesveids ir nepieņemams. Dzīvniekam vajag izskrieties, bez pavadas, ko nevar izdarīt pilsētas apstākļos. Pavadā izkakina un atpakaļ iekšā lai tup dzīvoklī. Un te redz kāds cits vainīgs ka nevizina savā mašīnā.
Pirms māci citiem, kā viņiem dzīvot, varbūt vispirms padomā, vai tev vispār ir tiesības to darīt. “Tu izvēlējies turēt dzīvnieku pilsētas apstākļos.” Un? Vai tagad visiem, kas dzīvo pilsētā un mīl dzīvniekus, būtu jāatsakās no tiem tikai tāpēc, ka kādam šķiet, ka suns var dzīvot tikai laukos? Es esmu redzējusi daudzus tā sauktos “laimīgos” lauku suņus – piesietus pie ķēdes visu mūžu, barotus ar to, kas gadās, un bieži vien neaprūpētus, jo par viņiem vienkārši neviens neinteresējas. Par regulāru nekontrolētu vai nevēlamu vairošanos vispār nerunāsim. Un tas esot labāk? “Varbūt tad pirms tam vajadzēja domāt, kā viņu pārvietosi, ja būs tāda vajadzība, ja pašai transporta nav.” Un varbūt tev pirms izteikšanās vajadzēja apsvērt, ka ne visi cilvēki var vadīt auto medicīnisku iemeslu dēļ vai citu apstākļu dēļ. Ne visi dzīvo tavā ideālajā pasaulē, kur visi ir veseli un var atļauties automašīnu. “Tādu cilvēku ir ļoti daudz Rīgā, kas izved suni 2-3 reizes dienā un domā, ka viss ir kārtībā.” Un? Vai tas nozīmē, ka visiem pilsētniekiem tagad jāizvācās uz laukiem, jo tev šķiet, ka viņi dara kaut ko nepareizi? Suns, par kuru rūpējas, kuram nodrošina aktivitātes un mīlestību, vienmēr būs laimīgāks par tādu, kurš visu dzīvi pavada ierobežotā vidē bez uzmanības. “Un te redz kāds cits vainīgs, ka nevizina savā mašīnā.” Jā, vainīgs ir SERVISS, kurš piedāvā pakalpojumu un pēc tam to nenodrošina. Es uzticējos Bolt Pet kritiskā situācijā, kad mans suns saindējās plkst. 5 no rīta un bija steidzami jānogādā pie veterinārārsta. Iepriekš ar citiem servisiem šādu problēmu nebija, bet Bolt pilnībā pievīla. Tāpēc, ja nākamreiz gribi kādu pamācīt, vispirms pārliecinies, ka saproti situāciju, nevis spried pēc saviem aizspriedumiem.
Piekrītu 100% nožēlojami vienīgi varbūt uzpurni varētu ņemt līdzi jo ja suns liels varbut vaditajs mazliet baidās. Kaut gan ja tu esi ielicis to pets tad jabut uz to gatavam ko nosiekalos viduskonsoli :) reāla pieredze.
Pēc noteikumiem būtu jābūt pārvalkam uz sēdekļa un tad pofig spalvas.
Tas par to ka neko nevar saprast kad pasūta ar tiesa.
Piem kids kategorija bērni vecums viņi pēc tam gudri raksta no tāda tāda vecuma tik un tik kg bet kā klientam to redzēt? Kad pasūta nekā. Suns bija jāved uz pārvalka uz sēdekļa.
Pārvalkam ir jābūt līdzi saimniekam. Kā ziemas apstākļos, tīrīt salonu pēc katra suņa un vēl netīrāka un glupāka saimnieka?
Nu beidz. Te taču ir es un mans suns...
Tad domā līdzi, lai sunim ir komfortabli. Šādi tu tieši suni apbižo. Taksometra vadītāji pie slimajiem ir pieraduši, kuri savas problēmas liek uz citiem.
Jā, tieši tā! Beidzot kāds ar veselo saprātu. Es vienmēr uzvelku mīksto uzpurni automašīnā vai sabiedriskajā transportā – tā ir bāzes lieta, un par to pat nav diskusiju. Mans suns ir mierīgs un labi audzināts un netraumēs ne vadītāju, ne auto. Un es ne pirmo dienu lietoju PET pakalpojumus – vairāk nekā 10 gadus izmantoju citu kompāniju servisu, un NEKAD nav bijis problēmu. Neviens nekad nav pieprasījis stiept līdzi milzīgo smago būri vai speciālas siksnas, jo es par PET tarifu maksāju 2-3 reizes vairāk tieši tāpēc, lai par to jau būtu parūpējušies! Ja Bolt Pet vadītāji nav gatavi pieņemt dzīvniekus, tad lai nepiedāvā šo pakalpojumu vispār. Tik vienkārši.
krāslavietis, tu vispār saproti, kā strādā PET serviss, vai tikai izdomāji iepirst te komentāros to, kas tev ir tavā šaurajā prātā, jo tev garlaicīgi? PET servisos sēdekļiem pēc noklusējuma jābūt nosegtiem ar speciālu pārsegu – tā ir vadītāja atbildība, nevis klienta. Vadītājs ZINA, ka vedīs dzīvnieku, un ja viņš tam nav gatavs, tad lai neslēdz šo pakalpojumu savā profilā. Mana atbildība ir nodrošināt, lai suns neskrien pa salonu, nerej, nelaiza neko un sēž mierīgi. Un es to nodrošinu. Mans suns vienmēr ir ar mīksto uzpurni un uzvedas normāli. Kur lai es ziemā iebāžu to “milzīgo segu” pēc brauciena, ja otrā rokā man ir slims 50 kg suns, pavada, dokumenti, manas personīgas mantas? Vai tu vispār saproti, cik tas ir absurdi? Man būtu jāstiepj ne tikai suns, bet vēl arī slapja, netīra sega vai pārvalks, jo vadītājam ir slinkums pašam sagatavoties PET pasūtījumam? Ja PET serviss sāk prasīt no klienta vairāk nekā no sevis, tad šis serviss ir fufelis. Un Bolt Pet ir tieši tas gadījums – pilnīgs cirks, kas tikai izspiež naudu un neko nedod pretī.
Citās valstīs ir savādāk. Kā pēc katra suņa taksometra saimnieks var atkal dabūt objektīvi tīru pārklāju un salonu, bagāžnieku, ja bez būra liek bagāžniekā? Labi, ka tu domā, ka kaut ko saproti. Lv vienmēr izceļas it visā.
krāslavietiss, tu vispār dzirdi, ko pats saki? Kā lai es atstāju tīru salonu, ja pats šoferis liek GARSPALVAINU suni plikā bagāžniekā BEZ pārklāja nepiedāvājot alternatīvas? tu nesaproti, ka tas fiziski NAV iespējams? kā es viņu turēšu, lai sēž mierīgi, kāmēr viņa ir bagažniekā?
Es vnk apdomāju situāciju, kad ceņņiks vērā ņemami nemainās, kā tas ir parasti lv. Kad pamanīju tavu komentu par sumu x2 x3 - tur reāli šoferis var visu tevis pieminēto nodrošināt. Gan jau manu domu saprati.
Pats esmu pets vadājis ja to uzņemos tad nečīkstēju ne par ko.
Neko tu neesi vadājis. Šādas muļķības var rakstīt mazs puika, kuršm pazīst tikai staigāšanu ar kājām.
Tieši tā! Man līdz šodienai, 10 gadu laikā, NEKAD nebija problēmu ar PET pārvadāšanu. Parasti vadītājs atbrauc jau sagatavojies, un mēs civilizēti vienojamies, kā labāk novietot suni – vai nu uz sēdekļa (kur pārvalks), vai uz grīdas (tad pabīdām sēdekli uz priekšu, lai vairāk vietas). Es vienmēr turu suni aiz kaklasiksnas, lai viņš sēž mierīgi, neleka, netraucē vadītājam, un mierīgi braucam. Normāli PET vadītāji saprot, ka šis ir viņu darbs, un neprasa no klienta darīt vairāk nekā no sevis. Bolt Pet vadītāji vienkārši izdomā noteikumus uz vietas un pēc tam vēl uzskata, ka klientam pašam būtu jāatrisina viņu problēmas. Nožēlojami.
Salaikoji sevi no 6 profiliem - malacis. Nedari tikai to tik uzkrītoši.
krāslavietis, pēc sevis spried, vai ne? Laikam pašam regulāri jālaiko savi komentāri no fake profiliem, ja jau tik ļoti sāp, ka citi saņem atbalstu. Ja tevi tik ļoti skar tas, ko citi domā un kam piekrīt, varbūt vajadzētu mazāk čīkstēt par laikiem un vairāk strādāt pie sava pašnovērtējuma?
Ņemu savus vārdus atpakaļ. Par tevis minētu ceņņiku ir ļoti ok.
Ne laik aktivizetu pets kstegoriju bolt jāatsūta ka ir pārvalks
Nemaksā 2x vairāk bet ap 20% vairāk ka bolt tarifs
Nez, parasti līdz centram brauciens izmaksā man ap 6 EUR, ar suni 12-19.
Ok, ja summa mainās no 6 uz 12 vai pat 19 eur, tad reāli ņemu vārdus atpakaļ. Atmaksājas visu vajadzīgo sapirkt un demsit reizes dienā pārmazgāt. 20 % uz bomziskā bolt tarifa virsū būtu izsmiekls.
Atjauninājums visiem “gudriniekiem”, kuri tik pārliecinoši skandināja, ka man obligāti jāstiepj līdzi milzīga sega, sēdekļa pārvalks un vēl vesela bagāža ar ekipējumu – reku oficiālā atbilde no Bolt. Pajautāju arī par būri un iemauktu – tiklīdz būs atbilde, iepostošu šeit.
Ja vadītājs pieņem pasūtījumu dzīvnieku pārvadāšanai, tad tam arī jābūt sagatavotam – nevis jāizdomā noteikumi uz vietas, kad klients jau ir iztērējis savu laiku, stāv ārā un ir spiests pēdējā brīdī meklēt citu risinājumu. Esmu izmantojis dažādus dzīvnieku pārvadājumu pakalpojumus (man ir 3 suņi un kaķis), un līdz šim nekad nav bijušas problēmas. Vadītāji atbrauc sagatavoti, mēs normāli izrunājam, kur dzīvniekam būs ērtāk atrasties brauciena laikā, un viss notiek. Cilvēki, kas strādā šajā servisā, saprot, ka mājdzīvnieki nav kaut kāds negaidīts pārsteigums, bet daļa viņu darba specifikas. Un tagad Bolt Pet ir totāla loterija – vadītājs ierodas un pēkšņi izdomā, ka viņam nepatīk, ka klients nav paņēmis līdzi visu iespējamo ekipējumu, lai gan tieši par to tiek maksāts dzīvnieku tarifs. Ja vadītājs nav gatavs strādāt ar dzīvniekiem, tad viņam nevajadzētu pieņemt šādus pasūtījumus vispār. Beidziet vainot klientus par pašu nespēju nodrošināt normālu servisu.
atbalstu autoru – ja piedāvā pet servisu, tad arī nodrošini visu nepieciešamo un nečīksti beigās par spalvām. ja vadītājam kaut kas neapmierina, viņš var vienkārši nepiekrist pasūtījumam vai savlaicīgi pabrīdināt klientu, nevis atteikties pēdējā brīdī. bolt aplikācijā būtu jābūt skaidram paziņojumam, ka, ja tev nav konkrēta aprīkojuma, vadītājs var atteikties, lai cilvēki vismaz zina to pirms brauciena. visi, kas te uzbrūk autoram, droši vien nekad nav mēģinājuši pārvadāt lielu suni. tā jau ir sarežģīti – tev ar vienu roku jānotur suns, bet ar otru jāklāj kaut kāda sega uz sēdekļa, mēģinot neiesprūst pats pa pusei auto. fiziski tas nav reāli, bet, protams, gudri spriest ir vieglāk nekā reāli situācijā būt. arī komentāri par to, ka dzīvnieki pilsētā ir “nelaimīgi”, ir vnk absurdi. esmu redzējis tos “laimīgos” lauku suņus, mūžīgi piesietus pie ķēdes, slimus, nesterilizētus, kuri dzemdē katru gadu, un labākajā gadījumā kucēnus vnk izmet vai citādi atbrīvojas. tas ir labāk? ja cilvēks izsauc pet taxi, tad tas visticamāk ir steidzami, un suns var būt kritiskā stāvoklī, tāpēc vēl vairāk besī, ka šoferis pēkšņi atsaka un cilvēks paliek uz ielas bez iespējas ātri nokļūt pie vetārsta. ne visiem ir savs auto, tas var būt salūzis, sabiedriskais transports ne vienmēr ir variants, un dažreiz laiks ir ļoti svarīgs. tāpēc, ja jau piedāvā šādu pakalpojumu, tad rēķinies ar atbildību, nevis izdomā noteikumus uz vietas.