Rīgas Bērnu Slimnīca - Apkalpošana pa telefonu

Sveiki! Saskāros ar nepieklājīgu situāciju zvanot uz Bērnu klīniskās universitātes slimnīcu par numuru 8866. Pirmo reizi saskāros ar attieksmi, kas ir tiešām neskaidra. Pati strādāju apkalpošanas jomā un zinu, ka ar klientiem jārunā laipni.Pazvanot uz šo numur 04.06.2015. man atbildēja nelaipna sieviete, kas tiešām nelaipni skaidroja informāciju. Tāda sajūta, ka zvanot uz šo numuru man ir jāzina visa informācija. Pirmo reizi bērnu vedīšu pie neirologa un neko par pieņemšanu un izmaksām un citu info nezinu.Apkalpojot mani sieviete runāja ar attieksmi, kas pielīdzināma tāda, ka viņa vienkārši sēž savā darbavietā un kā robots runā pierakstītu tekstu! Ļoti žēl, ka cilvēki, kas strādā apkalpošanas jomā nemāk un varbūt pat nevar iemācīties lietu, ka apkalpojot klientu ir jāizturas laipni un man bija sajūta, ka sieviete ātrāk gribēja beigt sajūtu.Prieks, ka citās Rīgas medicīnas iestādes zvanot uz info numuriem ir laipna apkalpošana, bet par šo sievieti, kas atbildēja uz zvanu ir negatīva attieksme. Žēl, ka viņai ir kādas personiskās, bet darbam ar to nevajadzētu būt nekādai saistībai.

V

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы