РешеноBērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Pacientu tiesību pārkāpšana un vāja darba organizācija.
15.05.2020. Nepilna mēneša vecam zīdainim bija pieraksts konkrētā laikā pie Usg speciālista bērnu klīniskā universitātes slimnīcā novietnē Torņakalnā. Bkus klientu apkalpošanas darbinieki bija norādījuši konkrētu laiku 15.05.2020. Plkst 9 00. Bkus norādītajā laikā reģistratūras darbinieki neļāva iet pie norādītā speciālista un lūdza, lai gaidot uzaicinājumu no reģistratūras darbiniekiem. Vairākkārtēji uzrunājot reģistratūras darbiniekus par pieraksta laiku (plkst 9 00) un laiku cik ilgi vēl jāgaida līdz iespējai tikt pie paredzētā speciālista, tika saņemta atbilde, ka viņi vēl nevarot laist pie paredzētā speciālista un ka viņi kārtību nenosakot un, ka tagad ejot kaut kādi "savējie" pacienti (neprecizējot kas tie tādi) un lai tik gaidot, kad pasaukšot. Tikai vairāk kā pēc 1,5 stundas gaidīšanas un nervozēšanas un pēc jautājuma reģistratūras darbiniekiem, lai izsauc kādu bkus administrācijas pārstāvjiem, māmiņa ar zīdaini tika pie usg speciālista, lai saņemtu pakalpojumu. Neviens no darbiniekiem pat neatvainojās māmiņai par radušos situāciju un mokošo gaidīšanu.
Ar šādu darba organizācija bkus pārkāpj pacienta tiesības un moca zīdaiņus.
Labdien, lai varētu izskatīt Jūsu aprakstīto situāciju un noskaidrot, kādēļ Jums ar bērniņu bija jāpiedzīvo šāda situācija, lūdzam Jūs rakstīt e-pastu uz [email protected], norādot bērna vārdu/ uzvārdu, personas kodu, kā arī šeit minēto situācijas aprakstu. Paldies Jums.
Vēlamies informēt, ka esam veikuši gadījuma analīzi un secinājumus pārrunājuši ar Diagnostiskās radioloģijas un Klientu apkalpošanas daļas personālu. Esam veikuši uzlabojumus izmeklējumu koordinēšanā, un turpmāk reģistratūras darbinieki sekos plānotā izmeklējuma laika grafikam un proaktīvi sazināsies ar Diagnostiskās radioloģijas daļu gadījumos, ja plānotais izmeklējuma laiks kavēsies.
Vēlamies atvainoties par notikušo. Lūdzam arī Jūsu sapratni, ticot, ka turpmāk saskarsme ar Bērnu slimnīcu būs pozitīva.
Uzņēmuma Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca pārstāvji vairākas reizes mēģināja sazināties ar sūdzības autoru, lai atrisināt augstāk minēto situāciju. Visi mēģinājumi tika ignorēti, līdz ar to, sūdzība tiek atzīta par atrisinātu.
Комментарии (4)
Nu atvainojos, ko nevar saprast ar vārdu savējie. Atved kādu bērniņu, kuram steidzīgi jānosaka diagnoze iespējams vajadzīga operācija. Te princese sēž un čīkst, pasēdēsi nekas nenotiks kādam tas ir dzīvības jautājums.
1.5 stundas ar zīdaini gaidīt rindā? Tas NAV normāli, ne princesei, ne tādam krupim kā Tu.
Nedēļu neviens neatbild zvanu centra. Uz elektronisko pieteikumu ari neatbild. Ta ka man driz paliek 18 gadi man steidzami ir nepieciešama operācija... uz kuru pat pieteikties nav iespejams.
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību