BKUS - Pavirša attieksme pret pacientiem
Sūdzība skar ķirurģijas nodaļas ķirurģi K. Soldatenkovu.
Sakiet lūdzu, kā šādām ārstam vispār var uzticēt operēt bērnu, kurš 4 mēnešus atrodas slimnīcā? Un kārtējo reizi bērns ārsta vainas dēļ jāgulda uz operācijas galdu? Tādu ārstu pat pie lopiem laist nevar klāt. Kur raugās vadība? Mazs bērniņš jau tik daudz ir pārcietīs. Un atkal. Kārtējā operācija uz sazāļošana. Kas īsti tur notiek?
Labdien. Vai varam Jums lūgt atsūtīt detalizētu aprakstu par notikušo, norādot e-pastā bērniņa vārdu un uzvārdu un laiku, kad jūsu aprakstītā situācija notikusi, uz epastu: [email protected]. Tas mums palīdzēs identificēt tieši Jūsu gadījumu un noskaidrot, kādēļ radusies šāda situācija. Paldies.
Комментарии (5)
Par ko runa, detalizēti? Tava sūdzība šajā gadījumā bezjēdzīga. Tas ir tāpat kā pateikt lietus ir slikts bez jebkādas argumentācijas.
Var tak padzert liepzied tēju un uzlikt ceļmallapu ,nevajag operēt
Kaaada jeega suudzeeties, ja nesauc lietas iistajos vaardos? Nekas no taa samurmuleejuma nav skaidrs. Iepljuutiija kko un aizgaaja.
Ja bērns mūsdienās atrodas stacionārā 4 mēnešus, acīmredzot bērns nav vesels. Tik ļoti nevesels, ka dakteres kundzei iespējams jābučo rokas, ka vispār uzņemas tādu risku.
Bet neviens neliedz rakstīt atteikumu no operācijas. Ārsti neko nedara pret pacienta gribu.
Tieši tā, vai nu faktus, vai muti! Ko nozīmē ārsta kļūdas dēļ? Šķēres vēderā auzmirsa, vai? Ja 4 mēn slimnīcā, tad tam noteikti ir iemesls! Bērniņš, lai veseļojas!