BKUS - Egils Lavandelis - Rupjības kalngals
Vai tiešām 15 minūšu kavējums ir iemesls, lai izmestu ģimeni ar diviem maziem bērniem ārā pa durvīm? Nebiju domājusi veltīt savu laiku negācijām un rakstīt sūdzības, bet aizdomājos, varbūt šis palīdz vēl kādai ģimenei saskarsmē ar šo darbinieku, ja rodas varbūt līdzīga situācija. Vai tad tiešām nekad nerodas?
Bija pieraksts uz konkrētu laiku protams, bet situācijas ir dažādas, mazums kam kas notiek. Braucām no Rīgas otra gala, gandrīz stundu līdz BKUS Gaiļezera poliklīnikai, lai aizvestu savu pirms dažām nedēļām dzimušo bērniņu uz rutīnas pārbaudi pie šī ķirurga. Ir zīdainītis, kurš bija gan jāpabaro, gan vēlreiz jāpārģērbj, nupat arī diagnosticēts faringotrahīts mazulim, kas viņam apgrūtināja ēšanu, ko jau tā grūti plāntot; mašīnai radās problēmas, un bija jāapstājas; pilsētā ir satiksme, kas vispār ir neprognozējama; pirmo reizi devāmies uz šo poliklīniku, nezinājām, kāda tur sistēma, izstāvējām rindu reģistratūrā un kamēr pa visiem garajiem koridoriem klejojot atradām, attiecīgo kabinetu, bijām 15 minūtes novēloti. Biju, maigi sakot, pārsteigta! Vispār nekādas elementāras pieklājības, respekta un sapratnes no šī indivīda puses. Precīzu komunikācijas secību neatceros, jo šādas negācijas man nav vēlme paturēt spilgtā atmiņā, bet mūsu virzienā tika raidīti frāzējumi "nu?!" "ko vajag?" "kas ir?" "varat doties, mans darba laiks ir beidzies" utml. pilnīgi pat neiedziļinoties situācijā.
Es vēl varbūt mēģinātu saprast, ka es viena te dāma papēžos ierastos kavējot, & pieprasītu kādu cilvēcīgu & pašsaprotamu, bet šim tipam, visticamāk, neiespējamu attieksmi, bet ..te divi mazi bērniņi blakus... man pat kauns viņa vietā! Laikam tuklais vēders sauca pusdienās!
Kas, vai tiešām šajā valstī pat elementāras sociālās normas ir tiesības neievērot, ja par konkrēto pakalpojumu priekšā netiek nolikta žūksnīte naudas?! Laikam, ja mēs nemaksājam, tad ar šādu attieksmi jārēķinās? Neticu, ka par mūsu pierakstu un konkrēto laiku šis tips nesaņēma naudu, bet ar vārdiem mētāties viņam bija laiks!
Un varbūt labi tiešām, ka tā notika, nekad nevēlētos šādam cilvēkam savu bērniņu dot aiztikt. Kā var tāds ar maziem bērniem ikdienā strādāt? Neticu, ka šis cilvēks savu darbu vispār ar patiku dara. Šokējoši un skumji, ka valsts apmaksā šādu darbinieku eksistenci šādā amatā. Ļoti ceru, ka ar šo iestādi mums tiešām nekad vairs nebūs jāsaskaras.
Комментарии (4)
nu jā, mēs jau vienmēr tā domājam: es , mēs, mums tikai 15 minūtes, bija apstākļi. bet, ja tā būtu visiem? varbūt ārsts arī kavēja kaut ko citu. tas, ka viņam tas viss līdz kaklam utt, ir cita runa, ir pieklājīgi jāpaziņo, ka kavētājus nepieņem
Ja,ka ir bijis,ka arsts kavejas,jo redziet otra darba vieta biha daudz pacienti.bet ta ,ka esam no laukiem,tad mes no piedavatajiem laikiem izvelamies to,kas sakrit ar sabiedrisko transportu,lai noklutu majas,mes ar to rekinamies..bet biezi gadas,ka del arsta netikt ieceretaja laika
Ārsts, pēc savas attieksmes varētu strādāt ar armijniekiem vai dzīvniekiem, nevis maziem bērniem.
Biju ar savu 1,5 gadu veco bērnu - strupi jautājumi, bērnu iztaustīja visai nesaudzīgi, attieksme nepatīkama.
Neiesaku vest savus bērnus, puņķi un asaras garantēti.
Ar mašīnu braucot jau nu gan var ieplānot laiku, lai atbrauktu vismaz pus h ātrāk un visu uzspētu. Vainīgs ir pats vecāks. Rakstīt pus h sūdzību laika pietiek, bet matus izmazgāt iepriekšējā dienā nē.