Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Uzņemšanā slikta attieksme un paviršība
Ieradāmies uzņemšanā 14.04.2025. apm. 22.00. Sagaidīja nelaipna reģistratore ieejas zonā pa labi. Piešķīra mums dzelteno kategoriju. Pēc kāda laika aizveda mūs uz B zonu. Tur gaidījām gandrīz 2 stundas. Tad jautāju B zonas postenī esošajai darbiniecei par aptuveno tālāko gaidīšanas laiku, viņa noburkšķēja, ka mūsu gaidīšanas laiks ir līdz 4 stundām. Lai gan mums bija dzeltenā kategorija un visi pacienti, kas gaitenī gaidīja jau pirms mums un arī visi, kas gaitenī ieradās pēc mums, bija jau prom. Bet tiklīdz biju pajautājusi par tālāko gaidīšanas laiku, tā uzreiz mūs pasauca daktere, apskatīja un nosūtīja uz rentgenu. Teica, ka darbinieki pasauks, kad būs jāiet uz rentgenu. Tā mēs gaidām rengenu, bet neviens mūs nesauc. Pati daktere nāk un mums jautā, vai bijām uz rentgenu, jo viņai nav atbilde no rentgena. Mēs sakām, ka mūs neviens nav saucis. Vesels bars ar darbiniecēm klačojas pie B posteņa un laikam nemaz negrasījās saukt un vest, līdz pati daktere pajautāja. Turklāt vēl pirms rentgena daktere B posteņa darbiniecēm teica, lai izmēra asinsspiedienu, bet neviens tā arī to neizdarīja. Žēl par šādu pieredzi, jo iepriekš BKUS bija bijusi tikai pozitīva pieredze, bet diemžēl ne šoreiz.
Labdien! Paldies, ka dalījāties ar savu pieredzi par apmeklējumu Bērnu slimnīcas Neatliekamās medicīnas centrā. Jūsu atgriezeniskā saite ir ļoti svarīga mūsu pakalpojumu kvalitātes uzlabošanai.
Diemžēl, balstoties uz sniegto informāciju, mums nav iespējams precīzi identificēt Jūsu gadījumu un veikt pilnvērtīgu tā izvērtējumu. Vēršam uzmanību, ka dzeltenās kategorijas piešķiršana neatliekamās medicīniskās palīdzības triāžā paredz aptuveni 1 stundu gaidīšanas laiku līdz ārsta apskatei. Šajā laikā var tikt nozīmēti nepieciešamie izmeklējumi un to gaidīšana var aizņemt papildu laiku.
Mēs patiesi atvainojamies, ja Jums tika sniegta neprecīza vai nepilnīga informācija, vai ja radās sajūta, ka esat aizmirsts.
Mums ir svarīgi, lai katra pacienta pieredze mūsu slimnīcā būtu pēc iespējas pozitīvāka un lai sniegtie pakalpojumi atbilstu noteiktajām vadlīnijām un standartiem.
Добавить комментарий