Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - serviss
Sveicināti!
Nav nekāds jaunums, ka medicīnas sistēmā viss "sakārtots"
Idejiski nav slikti.
Lai tiktu apkalpots viens bērns pie acu ārsta, tam nepieciešamas divas stundas un četru darbinieku iesaiste, viens pilina, otrs noņem brilles, trešais kaut ko mēra, gaidām un atkal uz rinķi. Jo vairāk darbinieku iesaistās, jo ātrāk tiek veikts pakalpojums, bet pie Jums viss pretēji.
Rodas jautājums, kāpēc tiek mākslīgi radītas rindas, kāpēc tiek radīta ilūzija, ka ārsti nav pieejami.
"Pilsētā" šis pakalpojums tiek veikts stundas laikā ar visu pilināšanu un mērījumiem, un to dara viena persona par maksu.
Un pieraksts uz nākošo vizīti reģistratūrā vienam cilvēkam tiek veltītas 15 minūtes, nopietni, sapņu darbs tai kundzītei, kas ,protams, laipni strādā un neapkalpo nākošo tikai tāpēc, ka nav paņemts numurs, jo komunikācija jau mūsdienās neeksistē. Tā vietā apkalpo cittautības pārstāvi, jo rengens bija akūtāks jeb vēlme parunāt lielās nācijas mēlē.
Skumji, ka pēc divas stundas ilgas vizītes, administrācija nespēj izpildīt darbu tieši tādā tempā, kas prasa nieka divas minūtes, iekļaujot laipnību, un nevērtējot vai atnākusi kāja vai mazs bērns, vai lielās nācijas pārstāvis.
Rezumējot, mēs esam pelnījuši dzīvot tādā valstī un sistēmā, kādu esam izveidojuši.
Turpmāk izvēlēšos maksas pakalpojumus, jo laiks ir nauda, bet Jūs varat turpināt radīt mākslīgas rindas un dievišķot elementāru izmeklējumu kā kaut ko īpašu.
Veselību visiem!
Комментарии (1)
tulīt pieskries kastrēts-impotents, lūzer-apkopējs, bez_vārds, ar slimo naidu pret bērniem un invalīdiem :D