Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - Ārsta nolaidība
Vēlos padalīties nepatīkamā pieredzē. Mans bērns (7. Gadi) jau kopš dzimšanas regulāri apmeklē bkus rehabilitācijas klīniku. Visus šos gadus neesmu bijusi tik dusmīga, neapmierināta ar šo klīniku.
2024. Gada 9. Janvāri manai meitai bija pieraksts uz ikgadējo konsultāciju, pie ārsta rehabilitologa Guntas kristapsones. Jau pati konsultācija bija nepatīkama, bērna tēvs tika kaunināts, ka precīzi nevar atbildēt uz ārsta jautājumiem. Pārbaude bija ļoti slikta, komunikācija ar bērnu slikta. Informācija nulle! Ārsta slēdziens - viss atbilst vecumam, turpināt attīstīt burta r izrunu, un vingrot - informācija par vingrojumiem atrodama vesela pasaule vietnē!
Esmu ļoti priecīga, ka mums bija iekavējies pieraksts pie fizioterapeita. Pēc Dr. Kristapsones vizītes aizgājām pie fizioterapeite, pilnīgā pārliecība ka mums pateiks, ka nekas nav jādara, jo nu beidzot viss ir labi. Bet! Esam pateicīgi fizioterapeitei j. Balmanei, kura rūpīgi un precīzi izmeklē bērnus, pievēršot lielu uzmanību visas. Pēc j. Balmanes ieteikuma devāmies uz rtg izmeklējumu, jo muguriņa izskatoties saliekusies uz vienu pusi. Rezultātā, bērnam ir muguras lenķis, pie kura ir aktīvi jāstrādā, lai iztaisnotu. Te ne tikai valsts apmaksātās 10x fizioterapijas reizes būs, bet krietni vairāk!
Kā var būt situācija kad ārsts/speciālists, pie kura gaida pietiekami garu pieraksta rindu, nesniedz nekādu informāciju, nosūtījumus vai vērtējumu par bērna Veselības stāvokli! Ja ne fizioterapeite j. Balmane, tad bērns ār šo problēmu staigātu, jo mēs nezinātu ka kaut kas ir jādara. Un staigātu ilgstoši, jo atkārtoti mums pie rehabilitologa nav jāiet, tā uzskata g. Kristapsone. Un staigātu līdz pamanamai muguras deformācijai, ielaistai problēmai un smagai ārstēšanai!
Ka šāds specialists var konsultēt bērnus un kā vecāki var uzticēties tam ko Saka!
Labdien!
Bērnu slimnīca ir iepazinusies ar Jūsu sūdzību par ģimenes pieredzi rehabilitolologa apmeklējuma laikā, konkrētāk - par dakteres G. Kristapsones attieksmi izmeklēšanas laikā un sniegtajām rekomendācijām rehabilitācijas turpināšanai.
Pēc aprakstā minētās informācijas esam atpazinuši situāciju un vēlamies uzsvērt, ka Bērnu slimnīcai rūpēs par pacientiem un pacientu ģimenēm ir svarīgs gan pacientu ārstniecības rezultāts, gan pozitīva saskarsme. Mums ir svarīgi, lai katrs pacients un viņa ģimene saņemtu labāko iespējamo attieksmi.
Šajā konkrētajā gadījumā gan Bērnu slimnīca nevar piekrist pacienta klīniskās situācijas interpretācijai un labprāt sazinātos ar bērna likumisko pārstāvi, lai izrunātu radušos situāciju.
Pretenziju gadījumā Bērnu slimnīca aicina vispirms par tām informēt Bērnu slimnīcu, rakstot uz [email protected] vai iesniedzot Bērnu slimnīcas mājaslapā https://www.bkus.lv/lv/uzraksti-pateicibu-vai-sudzibu. Tas rada iespēju skaidrot situāciju, rast risinājumu, kā arī palīdz uzlabot mūsu klīniskos procesus un ģimenes pieredzi Bērnu slimnīcā.
Ceram, ka turpmāk saskarsme ar Bērnu slimnīcu būs tikai pozitīva!
Комментарии (10)
tulīt pieskries kastrēts-impotents, lūzer-apkopējs, bez_vārds, ar slimo naidu pret bērniem un invalīdiem :D
Tiešām esi slims ar viņu.
Kuņa, muti ciet
Klau, esi jau apnicis ar to kastrēto impotentu...
Klau, ieskrien siena, rinkevičvedigais;D
Izskatās, ka kāds ir iemīlējies tajā kastrēta impotentā, ja visu laiku piemin viņu, kā nekā drīz būs Valentīna diena. Varēsiet abi sabučoties.
Izskatās, esi ieķeries rinevičveidīgā;D
Nav viņš manā gaumē. 😅
tev kašers vairāk patīk:D
Nepazīstu tādu.