Bērnu Klīniskā Universitātes Slimnīca - "Ārsta" attieksme

Sākās viss ar to, ka bērns salauza roku 11.11.2025. Pēc visām manipulācijās Jēkabpils reģionālās slimnīcas uzņemšanā, mums tika nozīmēta vizīte pie bērnu ķirurga bkus. Kur tika
teikts, ka pirms braukšanas jāuztaisa svaigs rentgens, ko arī mēs izdarījām. Aizbraucām uz
bkus noteiktā laikā. Leejot kabinetā, atbilde no "ārsta" - ko jūs uz šejieni atbraucāt? Lai dzirdētu - braucat uz mājām? Es nesaprašanā-jūs nopietni? Atbilde: jā, es nopietni. Un tad sāka teikt-Jēkabpils uzņemšana, vispār, varēja neko nedarīt, jo tur neesot ne bērnu ķirurga ne traumataloga. Nu nopietni? Viņi visu darīja, lai bērnam būtu labi. Es vēlreiz jautāju nesaprašanā- nu jūs nopietni? Viņa Saka jā... Ar to arī viss nebeidzās. Tālāk saku-jums varbūt vajag izrakstu, kas mums, protams, bija līdzi. Atbilde-nẽ nevajag. Un vispār, lai brauktu uz šejieni nevajag taisīt jūsu rentgenus un vēl pie tam ar visu ģipsi. Kaut gan mums tika teikts, pirms þraukšanas viņu uztaisīt. Atbilde tālāk - mēs paši varam uz vietas uztaisīt rentgenu. Trauma tikko svaiga 11.11.25. Es joprojām nesaprašanā. Protams, nekas netika apskatīts, uz rentgenu, kuru varam paši aizvest, bērns netika aizvests. Vienīgā manipulācija, kas tika darīta, bija no māsiņas puses, noņemta netīrā binte un uzlikta pašlīmējošā. Ar kuru bērns pat
roku nevar ievilkt kurtkā, lai aiztaisītu ciet kurtku. Ārā nav maija mēnesis, bet gan novembris. Laiks bij auksts un pūta auksts vējš. Eju vēlreiz kabinetā un prasu, ko darīt? Jo atbraucām ar
parasto binti un roka piedurknē līda un kurtku varēja aiztaisīt, bet braucot prom, roku piedurknē pat līdz pusei nevar iebāzt. Un kā pēc jūsu domām bērnam tādā laikā ar attaisītu kurtku, braukt mājās? Uz ko tika saņemta atbide-mums bintes nav. Nu nopietni? Tada slimnica un nav pat visparastākās bintes? Nav... Saku un ko man tagad darīt? Ņemiet nost to pašíīmējošo binti un brauciet kã ir. Tã nu noņēmām pašlīmējošo binti vilkām kurtku un gājām prom. Tātad tika zaudēta diena un nauda. Iznāca tā, ka mēs vienkārši aizbraucām, aiz neko darīt. Attieksme vienkārši briesmīga. Un pateicoties šādam "ārstam" es nezinu kā bērnam tas kauls tagad aug un kā vispār saaugs, jo viņam vēl tika likts kauls vietā pilnā narkozē. "ārsta" attieksme tātad, tika zaudēta diena un nauda, iznāca ta, ka mēs vienkārši aizbraucām, aiz neko darīt. Attieksme vienkārši briesmīga. Un pateicoties šādam "ārstam" es nezinu kā bērnam tas kauls tagad aug un ka vispār saaugs, jo viņam vēl tika likts kauls vietā pilnā narkozē. "ārsta" attieksme vienkārši briesmīga. Un vēl Saka-ejiet uz reģistratūru un rakstaties uz 10-11.12.2025 paldies nē, man tãdu "ārstu" attieksmi un palīdzību vairs nevajag. Es netaisos zaudēt vēl vienu dienu un naudu, lai aizbrauktu tāpat vien un atbilde no tā paša"ārsta" būtu tāda pati.

22.11.2025

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Ответ от Bērnu klīniskās universitātes slimnīca Ответ от представителя 23.11.2025

Labdien!
Diemžēl pēc sūdzībā minētās informācijas nav iespējams identificēt gadījumu, lai veiktu atbilstošu tā analīzi. Lai Bērnu klīniskās universitātes slimnīca spētu izvērtēt šo situāciju, lūgums iesniegt ar drošu elektronisko parakstu parakstītu iesniegumu, nosūtot to uz: [email protected], norādot bērna identificējošos datus (vārds, uzvārds, personas kods).

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы