BATA - Nekvalitatīvi apavi, attieksme pret klientiem
BATA veikala vadītājas attiekme, tāpat kā pārējo darbiniešu/veikala kariesu (jo par konsultantiem nevar nosaukt),
Nav orientēti uz klientu, nemāk risināt jautājumus un starpgadījumus, kas ir viņu nekvalitatīvo preču dēļ radušies.
Ja vēlaties pavadīt daudzas garas dienas, nedēļās uz apavu apmaiņu un "sirsnīgo" komunikāciju ar pārdevēju un uznēmuma vadītāju, kas pati arī ir apavu eksperts, kas pārbaude defektus- "laipni lūdzam veikalā BATA!"
Es nerunāju tik daudz par nekvalitatīviem apaviem, kas var būt, bet par veikala vadības un darbinieču ATTIEKSMI pret klientiem.
Labs serviss un profesionāls vadītājs/darbinieks, ir tas, kas spēj ātri un operatīvi atrisināt problēmu, piedāvāt risinājumu. Šādās situācijās uzņēmuma ZĪMOLS var pat gūt lielāku vērtību, tirgojot dažreiz pat nekvalitatīvas preces. Visu nosaka attieksme, un ja attieksme vērsta uz klientu, tad cilvēks atgriezīsies vēl un vēl, pat ja kādreiz gadījies nekvalitatīvs apavu pāris.
Jau 1.dienā uzvelkot uz dažām h apavus, uz ādas parādījās pleķi. Apavi tika lietoti sausos laikapstākļos telpā.
BATA veikala/ Uzņēmuma vadītāja teica, ka nekvalitatīva āda, tā mēdz gadīties.
Viņasprāt, tas,ir no mitruma un neko nemainīs un nekādu citu risinājumu nepiedāvāja.
Sarunas laikā sajūta radās tāda, ka "esmu vainīga, ka iepirkos pie viņiem un tagad uzbāžos ar saviem jautājumiem"!
Būs vien jādodas uz neatkarīgo ekspertīzi! Lai gan kurpju cena nav augsta, šoreiz ir principa jautājums -klients iegādājass viņu BATA veikalā preces un attieksme, it kā klients parādā būtu.
Комментарии (4)
es BATA pirku 3 apavu pārus, visi kalpo jau vairāk kā 5 gadus un vēl tikpat daudz varēšu nēsāt. un ar attieksm viņiem nav problēmu cik man zināms. pieļauju, ka Jūs uzvedāties tāpat kā tagad aprakstat viņu attieksmi. bieži vien tā arī ir, ka klients pats neadekvāti uzvedās, pēc tam raksta sūdzības. cik tādu gadījumu redzēju.
Runa ir primāri ne par apavu kvalitāti, bet par attieksmi, ka uzņēmums izdomā neiedomājamas atrunas, lai tikai nevajadzētu mainīt apavus vai atgriezt naudu. Pasakot, ka "kvalitāte ādām ir dažāda un mēs nedzīvojam / neesam Itālijā.." attiecīgi jau norāda uz uzņēmuma vadītājas nekompetenci. Kā arī solījums "Jums piezvanīs", un 10 dienu laikā neviens nepiezvana, netiek pildīts.
Man nav vajadzīgi apavi, kas kalpo 5 gadi.Es pērku vairākus apavu pārus vienā sezonā. Tas, ko katram klientam ir tiesības saņemt- adekvātu attieksmi. Papildus viņu Mātes uzņēmuma web lapā bata.com ir norādes, ka viņi atgriež apavus, labo bezmaksas un atgriež naudu. Tātad uzņēmums lokālā līmenī, vienkārši nevēlas pildīt pašu noteiktās nostādnes un solījumus klientiem, un tā ir apspriešanas vērta tēma, lai pārējie cilvēki zina ar ko rēķināties jeb nerēķināties šajā gadījumā.
Un tas, ka daudzās sūdzības par konkrēto veikalu publiskajā telpā, norāda, ka problēmas nevis klientos, bet gan uzņēmumā, un es pat teiktu vadībā un uzņēmuma nostādnēs attiecībā uz klientu apkalpošanu.
Jo pārdod preci aiz kases nav liela māka, pēc apkalpošana un serviss nosaka, cik uzņēmums profesionāls!
Perfekta situācija man gadījās veikalā "Bata", tikai T/c Domina!
Goda vārds, nevienam neiesaku iegādāties šajā veikalā apavus, kuri nebija lēti! Maksāt pieklājīgu naudas summu par apaviem un saņemt tādu kvalitāti, ka nākamajā dienā apaviem kaut kas noplīst - tas nav adekvāti, bet ir nožēlojami.
Pilnīgi piekrītu, attieksme zem katras kritikas. Nopirku vasarai sandalītes, bet likās, ka gumija varētu būt par vaļīgu - tāpēc pavalkāju pa māju. Sapratu, ka labāk tomēr ņemt citu izmēru, un nākamajā dienā nesu samainīt, ko man kategoriski atteica, redz esot valkātas, kā tad nu tālāk tādas pārdos. Dzīvoju nevis dzīvoklī, bet privātmājā, tāpēc apakšpuse bija nedaudz vairāk nosmērējusies, nekā, ja es būtu staigājusi pa parketu un paklāju, bet nu piedošanu, daudzos citos veikalos man pat zābaki ir mainīti, ar kuriem tiešām biju jau staigājusi pa ielu. Uzdrošinājās vēl pajautāt, vai es pati TĀDAS pirktu (ar nosmērētu apakšu) - protams, ka pirktu, ja patiktu! Citreiz veikalā uz vietas mērot, prece ir vairāk izstaipīta/sasmērēta, nekā vienu dienu pāris stundas pa māju nostaigājot, lai saprastu, der vai neder īsti. Pretīgs veikals un nu ļoti augstprātīga attieksme.