BATA - Nekvalitatīvi apavi
Nopirku kurpes, pastaigaju apm. 5 dienas, sāka kustēties papēdis, nesu atpakaļ, laipni pieņēma atpakaļ, teica atbildēsot, vai zvanīšot, gaidu 12 dienas nav atbildes. Aizeju atpakal uz veikalu, izrādās man esot atteikums, ierakstīta vēstule jāgaida, gaidīju 1, 5 mēnesi. Nikna zavnu, viņi man atbild, ka esot nosūtīta, pasts pazaudējis. Tagad gaidu atbildi atkal. Kurpes maksāja 40 latus, šajos laikos liela cena - bet kvalitāte..., viņi laikam domā, ka man nekad nav bijušas kurpes...
Комментарии (5)
Pa taisno uz pateretaju aizsardzibas centru vai ari raksti iesniegumu si veikala prieksniekam/cei...Nesaprotu sos cilvekus un darba devejus butu darijusi ta lai pie viniem iepirktos vel un vel vien attieksmes del.
Veikals nav vainigs, ka pasts nozaude vestuli, vinu uzdevums to nosutit!!!Paludziet kopiju tai vestulei ko vini jums nosuutija un savu prasijumu-pieteikumu un variet doties uz pateretajiem ja velieties!!
veikals ir mēslu kaste, kur tirgo brāķus.
Visu lielveikalu tirdzniecību centros ir ķīnas un poļu preces saliktas glītos, apgaismotos plauktos. Kvalitatīvāka prece ir pat tirgū. Apavu un apģērbu birkas tiek pāršūtas un mainītas (pat fūrēs ceļā no polijas), lielākoties šeit Latvijā angāros. Mūsu cenas ir latos, bet reālā vērtība tām ir pat ne USD, bet Japānas jēnās vai zlotos. Jāignorē šīs iestādes un jāsāk cīņa pret viņām, pasūtam visu internetā (nekas, ka PVN jānomaksā), bet kvalitāte atmaksāsies.
Tirdzniecības centrā “Bata”, pie veikala “Mego” ieējas stāv dozators, kurā jābūt dezinfekcijas līdzeklis, bet tur ieliets ūdens, kād teicu to kasierim - viņa pasmejas. Arī otrajā stāva pie tualetēm dozators bija tukšs.