SIA BALTIKUM - Slikts serviss, kas izskatās arī pēc krāpšanas
Iesniegums
Situācijas izklāsts:
26.oktobrī devos celojumā uz AAR. Dažas dienas pirms iegādājos Battikum celojumu apdrošināšanu. Pec atgriešanās LV lidostā konstatēju, ka bojāti čemodāni ( viens remontējams, otrs totāli sabojāts) , noformēju fakta konstatāciju lidostā.
3.11. 2015 iesniedzu Baltikum prasību elektroniski, nosutiju bildes, čemodānus tajā pat nedeļā nogādāju Baltikum Jēkabpils birojā, kā bijām vienojušies ar Atlīdzības daļas darbinieku.
No: Deniss Moskaļenko
Datums: 2015. gada 16. novembris 11:07
Temats: RE: Atlidzibas pieteikums
Kam: Dace Berzina
Labi, tad nogādājiet abus čemodānus mūsu birojā. Jūsu lietas numurs ir LV09-628-15.
Ar cieņu,
Deniss Moskaļenko
Personu apdrošināšanas un Zaudējumu Regulēšanas departamenta izmaksu lietu speciālists
AAS „Baltikums”
Tā kā Baltikum noteikumos rakstīts , ka lietu izskata 30 dienu laikā pēc pieteikuma saņemšanas,
tad vairākkārt rakstīju epastu gan Denisam, gan [slēpt]@baltikum.lv –ar mērķi uzzināt kā virzās
šī lieta un kad saņemšu atpakaļ labojamo čemodānu. Atbildes nebija.
Šodien piezvanīju Baltikum, kur uzzināju, ka mans labojamais čemodāns arvien atrodas Jēkabpils
Birojā un es varot piezvanīt Jēkabpils birojam, lai pajautātu Kāpēc viņi to nav nogādājuši Atlīdzību
daļai un kad izdarīs. Tiešām nedomāju, ka klienta pienākums ir organizēt firmas iekšējo darbu!
Un labojamais čemodāns man ir nepieciešams līdz 1. februārim, jo atkal jāceļo.
Kādas ir manas tiesības pieprasīt Baltikum atbildīgu darbu?
Комментарии (2)
Dace Bērziņa, pirmkārt, apdrošinātāji nav SIA, bet AAS, otrkārt, konkrēto apdrošinātāju sauc " Baltikums", nevis "Baltikum". Izskatās, ka jūs pat īsti nezināt, kur esat apdrošinājusies. Treškārt, vai tikai nebijāt no tiem, kas meklēja lētāko kantori, kur drošināt? Pat Baltikumu jau sen ir zināms, ka tā ir viena no sliktājām apdrošināšanas kompānijām Latvijā un drošināties tur ir tas pats, kas užavnieka vietā dzert divlitrīgo "Optima līniju". Bet as tendenciozais "izskatās pēc krāpšanas" lika pasmaidīt... :D
Iveta Dolgovska/ Baltikum / Labdien, tik rupju apkalpošanu un neprofesionālu apkalpošanu es ne esmu nekad sastapusi ne viena cita vieta un iestāde ,nesaprotu ka var strādā ar tādu attieksme pret klientiem