Baltikums Apdrošināšana - Slikts serviss
Labdien. Gribu paprasīt visus Latvijas iedzīvotājus kuriem ir savs autotransports nekādā gadījumā nepirkt OCTA polises pie šīs kompānijas. Mana situācija ir tāda ka Es iekļustot ceļu satiksmes negadījumā, vēl līdz šajai dienai nevaru saņemt atbildi no tas kompānijai par manu lietu. Iesniegumu par autotransporta zaudējumu atlīdzīšanu Es uzrakstīju 26. janvārī un tajā dienā man pateica ka 30 dienu laikā kompānija izskatīs manu lietu un dos atbildi. Pagāja jau 32 dienas. Nekādu atbildi neeesmu saņēmis. Apkalpojošais personāls nevar konkrēti pateikt kas notiek. Persona kura atbild par lietas izskatīšanu nevar formulēt savus vārdus un ar nesaprotamo runu var tikai teikt ka atzvanīs. Es zvanīju 5 vai 6 reizes mēneša laikā un ar katru manu zvanu man solījā 100% atzvanīt pat tajā pašā dienā bet nekādus zvanus Es tā arī nesagaidīju.
Tāpēc Es vēlreiz ļoti prasu lai ikviens, kuram ir OCTA polise no tās kompānijas, izbeidz visas darīšanas un līgumus ka arī vispār nevērsties pie tās kompānijas vispār.
Комментарии (4)
Paldies par informaciju.Tagad esmu Baltikums klients.Nakamreiz izvelesu citu kompaniju.
Mana gadījumā vainīgajai personai CSN apdrošinātājs bija Baltikums, atlīdzību manam izvēlētam servisam parskaitija tikai pēc 3 mēnešiem.
Apkalpošana pa tālruni rupja un nekorekta.Katra zvanīšanas reize dažādi operatori sniedza maldinošu info
Vajag steidzami meklēt palīdzību LAA http://www.laa.lv/klientiem/instituciju-kompetence-apdrosinasanas-pakalpojumu-klientu-sudzibu-izskatisana-un-stridu-risinasana/
Raksti vēstuli ar sūdzību par apdrošinātāju.
Lielai daļai OCTA ir ņemta tieši baltikumā, jo cena nosaka visu! Kāpēc maksāt 60€, ja var iegādāties par 40€ ?!? Un galu galā tā taču apdrošina visus citus tikkai... problēmas, kādas būs nabagam, kam nodarīta skāde nevienu nesatrauc.